Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
scorn sanoi:voi olla tyhmä kysymys. se systeemi mikä menee boksii kii ja si pistorasiaa kii. niin kuuluuko siinä olla valo siä takana koko ajan. semmone oranssi? valo
Qwertylizer sanoi:Olipas kyllä outoa tuo ongelmani. Nyt XO ei tiltannut siinä vaan sain accountini tehtyä! JES! Monta tuntia koitin parin päivän aikana. Tänään kun koitin kerran niin se toimi. Eikä ole seonnut. Wuhuu! Joululomille sopivasti.
Rudenorth sanoi:Tänään eka kerran boxi tilttas kesken pelin. NFS Carbonia pelasin ja muistinko tallentaa... niin en, prkl.
Tuo live aika korvataan, kunhan kunnolla valitat.Jeppu nr1 sanoi:Perkele tänään se boksi hajosi.. Ja näin joulun aikaankin.. Ainiin ja vielä Xbox Live aikaakin kun tuli se 3kk ostettua niin menee hukkaan..
Jaa-a.. Kauppaan boksin kyllä vien, joten en usko että sitä kautta ainakaan korvattaisi.. Enkä kyllä rupea sen takia soittamaan sinne asiakaspalveluun. Ei se nyt NIIN tärkeää ole..Wille__90 sanoi:Tuo live aika korvataan, kunhan kunnolla valitat.
Jeppu nr1 sanoi:Pitäisi soittaa sinne asiakastukeen, että boksi on rikki milloinkas haette? Mutta en meinaa mitenkään uskaltaa(en viitsisi) jos siellä vastaakin englantilainen.. En sano, ettäkö en välttämättä ymmärtäisi mitä siellä puhutaan, muttta jotain ongelmaa kuitenkin siinä keskustelussa pukkaisi..
Jeppu nr1 sanoi:Pitäisi soittaa sinne asiakastukeen, että boksi on rikki milloinkas haette? Mutta en meinaa mitenkään uskaltaa(en viitsisi) jos siellä vastaakin englantilainen.. En sano, ettäkö en välttämättä ymmärtäisi mitä siellä puhutaan, muttta jotain ongelmaa kuitenkin siinä keskustelussa pukkaisi..
kloever sanoi:Itse sain englanninkielistä palvelua, vaikka soitin suomenkieliseen palveluun. No, eipä tässä ongelmia päässyt syntymään, vaikeinta oli kirjain kirjaimelta tavuttaa oma nimi, kun ei niitä aakkosia muistanut ihan ulkomuistista.
Kyllä sieltä palvelua saa, kun puhelimeen vastaavat.
Paavi sanoi:Itsekin muistan, kuinka hankalaa tuo tavutus oli aikoinaan, kun yhtä kahden kuukauden tiliä peruuttelin. Tealc 0f Chulak ei se helpoin nimi ollut, ja varmaan kolmen tavutuskerran jälkeen langan toisessa päässä ollut jannu löysi sen, muttei minun selityksieni perusteella. Sitten vielä kehtasi syyttää, että olin jotain sanonut hänelle väärin. Kuulosti hieman epänatiivilta englantilaiselta se mies siellä toisessa päässä