Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

voi olla tyhmä kysymys. se systeemi mikä menee boksii kii ja si pistorasiaa kii. niin kuuluuko siinä olla valo siä takana koko ajan. semmone oranssi? valo
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

scorn sanoi:
voi olla tyhmä kysymys. se systeemi mikä menee boksii kii ja si pistorasiaa kii. niin kuuluuko siinä olla valo siä takana koko ajan. semmone oranssi? valo

Tarkoitat muuntajaa ja kuuluu palaa oranssi valo.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oranssi sen kuuluu olla silloin kun kone ei ole päällä. Silloin kun kone on päällä sen kuuluu olla vihreä. Jos ei ole niin sitten on jotain outoa liikkeellä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

noniin kiitos. varmistin vain että kaikki on ok. hyvää joulua kaikille
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Olipas kyllä outoa tuo ongelmani. Nyt XO ei tiltannut siinä vaan sain accountini tehtyä! JES! Monta tuntia koitin parin päivän aikana. Tänään kun koitin kerran niin se toimi. Eikä ole seonnut. Wuhuu! Joululomille sopivasti. :) :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Qwertylizer sanoi:
Olipas kyllä outoa tuo ongelmani. Nyt XO ei tiltannut siinä vaan sain accountini tehtyä! JES! Monta tuntia koitin parin päivän aikana. Tänään kun koitin kerran niin se toimi. Eikä ole seonnut. Wuhuu! Joululomille sopivasti. :) :)

Tulee mieleen mun tietokoneseikkailut vuosien takaa. Yritin windowsia (silloin 95 versiota) asentaa koko päivän, niin ei onnistunut sitten millään. Aina tuli jotain erroria ja ties mitä .cab tiedostoja puuttui ja about sen kuuden tunnin aikana en saanut sitä asennettua. Seuraavana aamuna herään, isken cd:n tulille ja se asentaa sen kerrasta mukisematta. Elektroniikka on mahtavaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään eka kerran boxi tilttas kesken pelin. NFS Carbonia pelasin ja muistinko tallentaa... niin en, prkl.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Rudenorth sanoi:
Tänään eka kerran boxi tilttas kesken pelin. NFS Carbonia pelasin ja muistinko tallentaa... niin en, prkl.

kantsis laittaa se automaatti tallennus päälle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Perkele tänään se boksi hajosi.. Ja näin joulun aikaankin.. Ainiin ja vielä Xbox Live aikaakin kun tuli se 3kk ostettua niin menee hukkaan..:mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jeppu nr1 sanoi:
Perkele tänään se boksi hajosi.. Ja näin joulun aikaankin.. Ainiin ja vielä Xbox Live aikaakin kun tuli se 3kk ostettua niin menee hukkaan..:mad:
Tuo live aika korvataan, kunhan kunnolla valitat.

Nyt on boxi muutaman kerran jähmettynyt paikoilleen. Ei kyllä ole ihme jos se vielä hajoaisi.
Kunhan se jaksaisi vielä pari kuukautta..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli mulla ois tällänen ongelma kun pistin boxin sisään pes6 pelin ja se pyys et muuttaasen 60hz jutuks ni sit muutin, alotin pelin ja kuva oli musta vihreä valkoinen, melkein kokonaan vihreä.. mikäköhän on ongelma..?pitäisikö hankkia se rgb-kaapeli?
Kun pistän ps2:sen pes 6 päälle ja laitan 60hz jutun päälle ni kuva pelittää...toi mun tv on kuvaputki tv ja noin 15v vanha salora..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Wille__90 sanoi:
Tuo live aika korvataan, kunhan kunnolla valitat.
Jaa-a.. Kauppaan boksin kyllä vien, joten en usko että sitä kautta ainakaan korvattaisi.. Enkä kyllä rupea sen takia soittamaan sinne asiakaspalveluun. Ei se nyt NIIN tärkeää ole..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Huooh. itse tässä odotellut parin viikon ajan sitä ihme lappusta sieltä asiakaspalvelusta kun sähköposti ei tullut läpi niin sanoivat sieltä että pistävät postissa tulemaan. Kellään kokemusta kauan tuossa pitäisi mennä? Alkaa vaan pikkuhiljaa keittämään kiinni kun 1kk mennyt takuuajasta jo eikä mitään edistystä ole tapahtunut. :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mikäs mahtaa olla vikana kun imutin tuolta livestä muutaman demon ja kumpikaan ei suostu toimimaan.Lataa alkuvalikot ja sit kosahtaa.Ruutuun tulee teksti et levy likainen tai rikki.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ilmeisesti pääsen itsekin testaamaan Microsoftin legendaarista asiakaspalvelua pikapuoliin.
Limbolla jo jonkin aikaa lainassa ollut Core on alkanut tilttailemaan kaikissa peleissä noin vartin pelailun jälkeen. Red ring of deathia ei ole kuitenkaan vielä näkynyt.

Toivottovasti homma hoituu kivuttomasti.:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pitäisi soittaa sinne asiakastukeen, että boksi on rikki milloinkas haette? :D Mutta en meinaa mitenkään uskaltaa(en viitsisi) jos siellä vastaakin englantilainen.. En sano, ettäkö en välttämättä ymmärtäisi mitä siellä puhutaan, muttta jotain ongelmaa kuitenkin siinä keskustelussa pukkaisi.. :o
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jeppu nr1 sanoi:
Pitäisi soittaa sinne asiakastukeen, että boksi on rikki milloinkas haette? :D Mutta en meinaa mitenkään uskaltaa(en viitsisi) jos siellä vastaakin englantilainen.. En sano, ettäkö en välttämättä ymmärtäisi mitä siellä puhutaan, muttta jotain ongelmaa kuitenkin siinä keskustelussa pukkaisi.. :o

Ihan mainiosti tuo ainakin minun kohdallani sujui ilman mitään ongelmia. Suomeksi vastattiin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jeppu nr1 sanoi:
Pitäisi soittaa sinne asiakastukeen, että boksi on rikki milloinkas haette? :D Mutta en meinaa mitenkään uskaltaa(en viitsisi) jos siellä vastaakin englantilainen.. En sano, ettäkö en välttämättä ymmärtäisi mitä siellä puhutaan, muttta jotain ongelmaa kuitenkin siinä keskustelussa pukkaisi.. :o

Itse sain englanninkielistä palvelua, vaikka soitin suomenkieliseen palveluun. No, eipä tässä ongelmia päässyt syntymään, vaikeinta oli kirjain kirjaimelta tavuttaa oma nimi, kun ei niitä aakkosia muistanut ihan ulkomuistista. :-)

Kyllä sieltä palvelua saa, kun puhelimeen vastaavat.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kloever sanoi:
Itse sain englanninkielistä palvelua, vaikka soitin suomenkieliseen palveluun. No, eipä tässä ongelmia päässyt syntymään, vaikeinta oli kirjain kirjaimelta tavuttaa oma nimi, kun ei niitä aakkosia muistanut ihan ulkomuistista. :-)

Kyllä sieltä palvelua saa, kun puhelimeen vastaavat.

Itsekin muistan, kuinka hankalaa tuo tavutus oli aikoinaan, kun yhtä kahden kuukauden tiliä peruuttelin. Tealc 0f Chulak ei se helpoin nimi ollut, ja varmaan kolmen tavutuskerran jälkeen langan toisessa päässä ollut jannu löysi sen, muttei minun selityksieni perusteella. Sitten vielä kehtasi syyttää, että olin jotain sanonut hänelle väärin. Kuulosti hieman epänatiivilta englantilaiselta se mies siellä toisessa päässä
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Paavi sanoi:
Itsekin muistan, kuinka hankalaa tuo tavutus oli aikoinaan, kun yhtä kahden kuukauden tiliä peruuttelin. Tealc 0f Chulak ei se helpoin nimi ollut, ja varmaan kolmen tavutuskerran jälkeen langan toisessa päässä ollut jannu löysi sen, muttei minun selityksieni perusteella. Sitten vielä kehtasi syyttää, että olin jotain sanonut hänelle väärin. Kuulosti hieman epänatiivilta englantilaiselta se mies siellä toisessa päässä

Jep niin. Kannattaa kuitenkin rekisteröidä oma kone sinne palveluun, koska tämän kautta nainen joka minua palveli löysi heti yhteystietoni. Jopa englantilaiselta taipui ääkköset ja öökköset. :)
 
Ylös Bottom