Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nonni, nythän toi boksi teki temppunsa:mad:. 2005 joulukuussa ostettu premium 360 päätti lopettaa yhteistyön -> kolme punaista valoa etupaneelissa. No onneksi lähtee huomenna saksanmaalle korjaukseen. Mikkisoftan asiakastukikin vaikutti ihan asialliselta vaikka olen siitä paljon huonoa kuullut.

Samaan aikaan ostettu boksi hajosi tänään. Kolme punaista valoa ja se koodi 0023, eli tuntematon. Odottelen nyt vähän aikaa jos olisikin vain ylikuumenemista. Muussa tapauksessa lähtee korjaukseen. Pitää vissiin harkita jos aloittaisin säästämään Falconiin, tämänhän pitäisi toimia paremmin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Btw, jos jotain kysyttävää tulee, niin tottakai mä autan kuten vaan voin, kunhan vaan pistätte meiliä tai sitten sinne tuotetuen foorumiin kysymyksiä. Uskoisin että pahimmat kysymykset voi koskea langatonta ICS-yhteyttä, kun MAC-osoitteet pitää käsin etsiä PC-stä, kun käytössä on ei-100%-tuetut laitteet ja käyttäjä-parka ei vaan tajua (varsinkaan sen 21v. "junnun" äiti, joka on langan päässä). Jos jotain muuta, niin kyllä mä autan.

Ja muuten, jos joskus satutte saamaan mut langan päähän, moikatkaa :D

No sellainen kysymys ihan tässä jos voit vastata, että onko teillä siellä tuessa Xbox-tavaraa läjäpäin? Ihan muuten vaan vaiko lähetettäväksi takuuta omaaville pelaajille jonkin hajonneen jutun johdosta? Pelailetteko työntekijät itse töissä/kotona? :p

Taisi olla juurikin Kenny, joka minulle vastasi puhelimeen tuossa lokakuussa :) Ja asiallista touhua, ei mitään virosuomi-sönkötystä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Samaan aikaan ostettu boksi hajosi tänään. Kolme punaista valoa ja se koodi 0023, eli tuntematon. Odottelen nyt vähän aikaa jos olisikin vain ylikuumenemista. Muussa tapauksessa lähtee korjaukseen. Pitää vissiin harkita jos aloittaisin säästämään Falconiin, tämänhän pitäisi toimia paremmin?

Mulla ei ainakaan ollut ylikuumenemista, koska kone tilttas n.minuutti käynnistyksen jälkeen. Koodia en muistanut kattoa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

"Tervetuloa XBOX:in asiakastukeen, mun nimeni on Kenny ja saisinko teidän nimenne, kiitos?"

Kuulostaa varmaan tutulta? ;)


Aattelin tässä vaan nyt kerrankin Guuglata että mitäs maailmalla meistäkin keskustellaan ja kappas.

Yritäs vihjaista niille kollegoille, että nopeasti puhuminen ei oikein auta, jos ei Suomen kielen ääntäminen oikein suju. :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jumantsuikka! Pelailin puolisen tuntia tallentamatta Bioshockia etiäpäin, nyt sitten äkkiä alkoi naksumaan ja kierrokset boksissa laskivat selvästi. Sitten vaan jämähti pelikuva tuohon ruutuun. Elikkäs jökkäs :mad: Nyt ollut muutaman minuutin tuossa ruudussa. Käynnistänpä uudelleen.... ------>
Juu-u... Hyvin käynnistyy..... WTF? Dashboardilla lukee siinä missä pitäisi lukea "Bioshock", että "Play DVD" :confused: Noo, avaan ja suljen luukun...... ----> Vakuuttavaa sirinää..... Ja nyt lähti kierrokset nousemaan. 2K:n logo tuli tuohon...
No niin, ja jatkuu siitä kohdasta josta aloitin puoli tuntia sittenkin :(
Huoh, ei muuta kun alusta tuo äsken pelattu aika :mad:

Kuulostaako Kentsu pahoilta oireilta? Sattu ihan oikeasti siis muutama minuutti sitten näin käymään. Lähteekö boksi pian jo toiselle saksanmatkalleen?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mikäs sen asiakastuen numero on sillä kolme punasta valoa loistaa boxissani ja tarvii lähettää Saksaan. Välil se jotenkin jaksaa käynnistyä viellä, mutta sit jumittuu jonku parin tunnin jälkeen ja tänään ei pystyny enää pelaa yhtään, kun jumittu jo heti alussa ja sit ei menny yhtään päälle.

Edit: Mitä siel yleensä kysytään tai tarvii tietää, kun soittaa sinne?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Miten toimia, kun pitäisi nyt pistää sinne Saksaan, ja tuossa Xboxissa on faceplate. Se varmaan pitäisi ottaa pois ja laittaa alkuperäinen tilalle? Entäs kun tuossa samassa paketissa tuli noihin sivuihin myös tuollaiset tarrat, pitääkö ne ottaa pois, vai voiko jättää siihen. Lähinnä ajattelen että tuhoavatko ne koko homman siellä Saksassa. Ongelmahan on tietysti että pois ne saisi kotonakin, mutta takaisin ei saa, ja uusia ei viitsisi ostaa... Puhun nyt lähinnä siis näistä tarroista, etupaneelin poistaminen ei ole ongelma.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Perhana mulla lähti jo toinen boksi naarmuttamisen takia saksanmaalle ja kummassakin tuo surullisenkuuluisa samsung DVD asema
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Perhana mulla lähti jo toinen boxi saksanmaalle ja kummassakin tuo surullisen kuuluisa samsung DVD asema:mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minkä takia kun yritän katsoa videota muistitikulta, niin se näyttää sitä videota vaan muutaman sekuntin ja sitten tulee aina buffering? Video ei ole edes pitkä, minuutin tai toisen kestää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitenkä se on kenny kun mun eka xo oli saksassa ja sitä ei alkanut kuulumaan takas niin sitten viimein soitin teille asiakastukeen niin sieltä sanottiin että xo on kuoria vaille valmis lähetettäväksi mutta kuitenkin minulle saapui tuliterä boksi eli uusi ainakin sarjanumero oli eri jotenki tuntuu että siellä saksanmaalla ei olla rehellisiä kun minusta kuoret oli erit mutta sisältö sama vanha saman vian kans tuli takasin tunnistin aseman äänistä ja justiin samalaisestä rätinästä ja paukkeesta minkä vuoksi sen ensimmäisen kerran laitoin huoltoon:confused:.palautuslapussa luki että xbox on vaihdettu uuteen ja silti koko reissu kesti ekan kerran yli kuukauden . . jälleen viikko sitte laitoin xo:ni takasin saksaan:(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Henk.kohtaisesti en lähetä enää punavaloisia saksaan, vaan annan mieluummin ne korjattavaksi tutulle. Tulee nopeammin. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Henk.kohtaisesti en lähetä enää punavaloisia saksaan, vaan annan mieluummin ne korjattavaksi tutulle. Tulee nopeammin. :D

mitäs se niille on tehnyt?
itsekin eilen juuri tuumailin että kun tuo seuraavaksi leviää ja jos anttilan takuu on ummessa niin veisin isäukolle ja käskisin tehdä kaikki juotokset uusiksi emolle.

noistahan se vika useimmiten taitaa johtua kun kone kuumenee ja kylmenee ja tina on paskaa niin kontaktit menee päin helvettiä.

noh eipä paljon ole enää tiedossa must buy kamaa joten saattaa tuo loota sen rykelmän vielä kestääkin.

jos saisi sen plesen joskus hommattua niin sille sitten kaikki multi plattarit vaan, se sentään taitaa kestääkin.

kyllä oli tuo vanha xbox toista maata, pian kuusi vuotta ollut ja vieläkin toimii komiasti media laitteena.
 
Ylös Bottom