Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nonni, nythän toi boksi teki temppunsa. 2005 joulukuussa ostettu premium 360 päätti lopettaa yhteistyön -> kolme punaista valoa etupaneelissa. No onneksi lähtee huomenna saksanmaalle korjaukseen. Mikkisoftan asiakastukikin vaikutti ihan asialliselta vaikka olen siitä paljon huonoa kuullut.
Btw, jos jotain kysyttävää tulee, niin tottakai mä autan kuten vaan voin, kunhan vaan pistätte meiliä tai sitten sinne tuotetuen foorumiin kysymyksiä. Uskoisin että pahimmat kysymykset voi koskea langatonta ICS-yhteyttä, kun MAC-osoitteet pitää käsin etsiä PC-stä, kun käytössä on ei-100%-tuetut laitteet ja käyttäjä-parka ei vaan tajua (varsinkaan sen 21v. "junnun" äiti, joka on langan päässä). Jos jotain muuta, niin kyllä mä autan.
Ja muuten, jos joskus satutte saamaan mut langan päähän, moikatkaa
Samaan aikaan ostettu boksi hajosi tänään. Kolme punaista valoa ja se koodi 0023, eli tuntematon. Odottelen nyt vähän aikaa jos olisikin vain ylikuumenemista. Muussa tapauksessa lähtee korjaukseen. Pitää vissiin harkita jos aloittaisin säästämään Falconiin, tämänhän pitäisi toimia paremmin?
"Tervetuloa XBOX:in asiakastukeen, mun nimeni on Kenny ja saisinko teidän nimenne, kiitos?"
Kuulostaa varmaan tutulta?
Aattelin tässä vaan nyt kerrankin Guuglata että mitäs maailmalla meistäkin keskustellaan ja kappas.
http://www.xbox.com/fi-FI/support/contact/ on osoite josta löytyy kaikki tarvittava paitsi se, että kun soitat niin kirjoita sarjanumero paperille (tai ihan mille vaan), koska sitä tarvitaan rekisteröintiin ja huoltomenettelyihin. (SN löytyy laitteen takaa, viivakoodin alapuolelta)..
Telkkari, peace.
Henk.kohtaisesti en lähetä enää punavaloisia saksaan, vaan annan mieluummin ne korjattavaksi tutulle. Tulee nopeammin.