Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ihanaa, pamahti tänään boksiin kolme punaista valoa...kesken kiihkeän nhl 2010 pelin konsoli sippas ja uudelleen käynnistyksen jälkeen tuli tämä iloinen yllätys, muutaman käynnistys yrityksen jälkeen päätin luovuttaa ja olikin aika alkaa takuukuittia metsästämään josta tulikin muutaman tunnin savotta, löytyi lopulta kumminkin ja kahden vuoden takuu olisi loppunut alle kuukauden päästä ! :D Korjauspyyntö laitettu vetämään, eli odottelua edessä !
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kun minä laitan boksin ohjaimen lataamaan. Niin se lataa kummallakin lataus kaapelilla sanotaan about 10 sekuntia ja lopettaa lataamisen ja väittää että akku olisi mukamasti täynnä. Vaikka se ei ole olen testannut ladata toista ohjainta niin kyllä molemmat kaapelit lataa sitä toista. Ihan normaalisti missä olisi vika onko akku sökö vai mikä. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

En nopeasti etsittynä löytänyt topicia tälle, joten tänne sitten pistän.

Mites kun meinasin eliten hankkia ja vanhasta boxista pitäisi siirtää tiedot eliten kiintolevylle niin mites tuo hoituu. Ostanko sellasen muistikortin ja siirrän vähitellen tiedot ja minkä kokoinen pitäisi olla ja nuo lisärit jne saa varmaan ladattua siihen uudestaan markeplaceltä?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

En nopeasti etsittynä löytänyt topicia tälle, joten tänne sitten pistän.

Mites kun meinasin eliten hankkia ja vanhasta boxista pitäisi siirtää tiedot eliten kiintolevylle niin mites tuo hoituu. Ostanko sellasen muistikortin ja siirrän vähitellen tiedot ja minkä kokoinen pitäisi olla ja nuo lisärit jne saa varmaan ladattua siihen uudestaan markeplaceltä?

onnistuu semmosela kaapelila jonka saa ilmeisesti microsoftilta ku soittaa sinne ja maksaa n.13egee. ennen sai eliten ostajat ilmasiks mut nykyään joutuu maksamaan. itekki ostin vasta eliten ja lainasin sen kaapelin kaverilta jolla siirtelin rojut uuelle kovolle. siinä kestää abaut tunti ehkä reilu. 20gigane kovo oli mulla ja melkeimpä täynnä. 60gigasessa sit varmaa kestää pidempää.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kun minä laitan boksin ohjaimen lataamaan. Niin se lataa kummallakin lataus kaapelilla sanotaan about 10 sekuntia ja lopettaa lataamisen ja väittää että akku olisi mukamasti täynnä. Vaikka se ei ole olen testannut ladata toista ohjainta niin kyllä molemmat kaapelit lataa sitä toista. Ihan normaalisti missä olisi vika onko akku sökö vai mikä. :(

akku sökö, ei ota latausta vastaan joten uusiminen ajankohtaista :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Vielä liittyen aiemmin postaamaani ongelmaan, olen huomannut myös että jos halua ladata pelin kovolle, boksi ei löydä pelin tietoja ollenkaan. Ei anna siis edes mahdollisuutta ladata peliä kovolle, jää vaan junnaamaan kun yritän hakea pelin tietoja. Outoa, voisiko tuokin johtua näyttiksen lämpenemisestä, vai olisiko ongelmaa myös dvd lukijassa?

Niin tai kovossa on jotain vikaa? Huoltoon jos laitat niin ilmoita tuostakin viasta niin selvittävät... normaalistihan tuota kovoa ei sinne lähetetä. Tietenkin jos jollain kaverilla on boksi niin voisi testata omaa kovoa siinä että toimiiko oikein. Tuskin se dvd asemassa on vika jos se kuitenkin lukee pelit sieltä kun pelaat.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mites kun meinasin eliten hankkia ja vanhasta boxista pitäisi siirtää tiedot eliten kiintolevylle niin mites tuo hoituu. Ostanko sellasen muistikortin ja siirrän vähitellen tiedot ja minkä kokoinen pitäisi olla ja nuo lisärit jne saa varmaan ladattua siihen uudestaan markeplaceltä?

Lisärit jne saa ladattua uudestaan kauppapaikalta. Suosittelen kyllä ennemmin usb muistitikun ostamisa ja sillä siirtämistä. Näppärää hommaa. Voihan toki ostaa sen mikkisoftan kaapelinkin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Niin tai kovossa on jotain vikaa? Huoltoon jos laitat niin ilmoita tuostakin viasta niin selvittävät... normaalistihan tuota kovoa ei sinne lähetetä. Tietenkin jos jollain kaverilla on boksi niin voisi testata omaa kovoa siinä että toimiiko oikein. Tuskin se dvd asemassa on vika jos se kuitenkin lukee pelit sieltä kun pelaat.
Huoltoon livahti, olikin vielä takuuta voimassa MS:n pidennettyä takuuaikaa 3 vuoteen. Mukava yllätys, en moista muistanut :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

GTA IV:tä pelatessa yksi alue keskimmäiseltä saarelta ei näytä toimivan, sillä aina kun ajan sinne, boksi heittää ruutuun Disc is Unreadable. Kovolle asentaminen ei auta, eikä aseman linssin puhdistaminen. Ja kahdella eri GTA:lla olen kokeillut, joten levyssäkään ei ole vikaa. Noin 20% olen pelannut peliä läpi.
Onko ongelma siis boksissa?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo-o, käynnistämisen jälkeen boksi jumahtaa siihen welcome-päävalikkoon. Ei oikeessa alakulmassa liiku millään tavalla X0- taikka live-logot, eikä reagoi mihkään. Että sellasta. Puoltoista vuotta vanha boksi, joten kaippa nyt pitää vähän mikkisoftalle soitella.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo-o, käynnistämisen jälkeen boksi jumahtaa siihen welcome-päävalikkoon. Ei oikeessa alakulmassa liiku millään tavalla X0- taikka live-logot, eikä reagoi mihkään. Että sellasta. Puoltoista vuotta vanha boksi, joten kaippa nyt pitää vähän mikkisoftalle soitella.

Sama ongelma täällä. Liikkeessä sanoivat että pitää soittaa johonkin numeroon ja tulevat hakemaan?
Puusilmänä en huomannut onko ollut jo linkkiä/puhelinnumeroa täällä jo postattuna?

edit: Nyt löyty yksi: (0800119424) en ole vielä töiden takia päässyt soittamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaanpas sittenkin tänne tämä kun en puusilmänä tätä aihetta äsken huomannut joten:

Jumalattoman paha haju alko tulemaan tosta boxin muuntajasta. Sitäpaitsi vielä hemmetin kuuma. Vetäsin johdot irti varmuuden vuoksi. Onkos muilla tullu samanlaista, tai tietääkö kukaan jotain asiasta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onkos muilla tullu samanlaista, tai tietääkö kukaan jotain asiasta?
Ainakin yksi X360:n virtalähde on tiettävästi aiheuttanut tulipalon. Kuulostaa aika vahvasti siltä, että virtalähde on esim. mennyt oikosulkuun. Se on syytä vaihtaa, enkä suosittele edes kokeeksi käyttämään sitä enää. En tiedä, ottaako Microsoft noita tutkittavakseen, mutta jos takuu on vielä voimassa, takuusta saanee ilmaisen virtalähteen tilalle.
Microsoft estimates that 1 in 10,000 Xbox 360’s are susceptible to a similar failure and advises all owners to unplug their Xbox 360 if it won’t be used for extended periods or will be unattended. There was an estimated $100,000 worth of damage to the property.

Lähde: gamer.blorge.com
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ainakin yksi X360:n virtalähde on tiettävästi aiheuttanut tulipalon. Kuulostaa aika vahvasti siltä, että virtalähde on esim. mennyt oikosulkuun. Se on syytä vaihtaa, enkä suosittele edes kokeeksi käyttämään sitä enää. En tiedä, ottaako Microsoft noita tutkittavakseen, mutta jos takuu on vielä voimassa, takuusta saanee ilmaisen virtalähteen tilalle.


Lähde: gamer.blorge.com

Kuulostaapi aika pahalta, kun boxi on vielä samassa huoneessa missä nukun. Taidanpa ainakin johdot ottaa pois yön ajaksi.

Muutenkin tää boxi temppuilu paljon viime aikoina. Ei enää lue levyjä kunnolla ja pitää helvetin kovaa ääntä. Siis sen hurinan lisäksi kuuluu sisältä sellaista outoo kolinaa. Eiköhän se kohta hajoa.:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo-o, käynnistämisen jälkeen boksi jumahtaa siihen welcome-päävalikkoon. Ei oikeessa alakulmassa liiku millään tavalla X0- taikka live-logot, eikä reagoi mihkään. Että sellasta. Puoltoista vuotta vanha boksi, joten kaippa nyt pitää vähän mikkisoftalle soitella.

Minulla oli jokin aika sitten samanlainen ongelma mikä johtui latauksessa olleesta demosta (jokin uusi talviurheilupeli). Eli kun boxin käynnisti meni se samantien jumiin. Ratkaisu tähän oli se että kävin tyhjentämässä latausjononi XBox Liven nettipalvelun kautta.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tämmöstä kyselisin:
Mulla oli ennen käytössä boxi lisäjäähyn ja vga-vga piuhan kanssa telkkarissa (resot valitsin erikseen 1280x1024), nyt menin ja hommasin tollasen microsoftin oman vga/hd/av piuhan. Saakos tällä nyt suoraan jostain 720p tai 1080i kun ite en kyllä huomaa eroa, samat resoluutiovalikot vaan löytyvät eikä anna vaihtoehdoiksi kumpaakaan noista :(
Niin ja tosissaan Mirai 42" full hd telkkari, toi 1280x1024 oikeestaa ainoo siedettävä kuva, muuten heittää ihan vihreeks/raitoja. Että onkos tosta microsoftin vga/av piuhasta edes hyötyä :p?!?!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tämmöstä kyselisin:
Mulla oli ennen käytössä boxi lisäjäähyn ja vga-vga piuhan kanssa telkkarissa (resot valitsin erikseen 1280x1024), nyt menin ja hommasin tollasen microsoftin oman vga/hd/av piuhan. Saakos tällä nyt suoraan jostain 720p tai 1080i kun ite en kyllä huomaa eroa, samat resoluutiovalikot vaan löytyvät eikä anna vaihtoehdoiksi kumpaakaan noista :(
Niin ja tosissaan Mirai 42" full hd telkkari, toi 1280x1024 oikeestaa ainoo siedettävä kuva, muuten heittää ihan vihreeks/raitoja. Että onkos tosta microsoftin vga/av piuhasta edes hyötyä :p?!?!

720p kuva on siis 1280x720! Full HD -tv kun kerta on, niin sun pitäisi käyttää resoa 1920x1080 optimaalisimman kuvan saamiseksi. Katsopa vielä tv:n asetuksia tuosta kuvasta ja kuvamoodista yms, josko siellä on jokin asetus pielessä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

720p kuva on siis 1280x720! Full HD -tv kun kerta on, niin sun pitäisi käyttää resoa 1920x1080 optimaalisimman kuvan saamiseksi. Katsopa vielä tv:n asetuksia tuosta kuvasta ja kuvamoodista yms, josko siellä on jokin asetus pielessä.

jep, kun vaihtaa boxin asetuksista joko tuon 720p reso tai fullhd resot niin eipä tunnu telkkari tykkäävän :/ ohjeissa kyl luki että tukee 1280x720 tai maksimissaan tuota 1920x1080 resoja mutta ei näköjään. Näyttää jopa alalaidassa 1080p mutta jotain mustia raitoja senkun näyttö täynnä :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

mulla iski sellane ongelma että langattomat ohjaimet eivät suostu pysymään päällä! missä vika? patterit ovat uudet, mutta kun pelaat hetken ne sammuvat vuorotellen!
ennen tätä ongelmaa ei ole ollut ja itsellä ollu tuo elite malli jo 1,5v ja tämä ongelma alkanu pari viikon sisällä!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

mulla iski sellane ongelma että langattomat ohjaimet eivät suostu pysymään päällä! missä vika? patterit ovat uudet, mutta kun pelaat hetken ne sammuvat vuorotellen!
ennen tätä ongelmaa ei ole ollut ja itsellä ollu tuo elite malli jo 1,5v ja tämä ongelma alkanu pari viikon sisällä!

mulla tekee samaa yhdellä tietyllä akkukotelollaa. liekkö liian väljä. mut kumma jos ohjaimia on useempia mitkä ei pysy päällä. kokeile vaihtaa akkukotelot keskenään.
 
Ylös Bottom