Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Dailytech kertoo tietävänsä amerikkalaisketju CompUSA:n XO-konsoleiden katteet (ja konsolin joulusesongin hintakehityksen):

Exactly a week ago, we brought news of CompUSA's cost and markup on Nintendo Wii. Today, costs have been revealed for XBOX 360, which we know will remain unchanged throughout the holiday season.


Product MSRP in USD Cost in USD Margin in %
XBOX 360 Premium 399.99 384.21 3.9
XBOX 360 Core 299.99 292.09 2.6
Nintendo Wii 249.99 237.50 5.0

http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4558
 
Vastaus: Xbox 360

On nyt mennyt asia vähän ohi, että pystyykö tuolla kopioimaan wanhan XBoxin pelejä kovalevylle ja pelaamaan sieltä? Entä saako wanhojen pelien nettipeliä mitenkään toimimaan (kokeilin Forza Motorsportia ja muuten toimi hienosti mutta nettipeli ei toimi).
 
Vastaus: Xbox 360

Tuomas_M sanoi:
On nyt mennyt asia vähän ohi, että pystyykö tuolla kopioimaan wanhan XBoxin pelejä kovalevylle ja pelaamaan sieltä? Entä saako wanhojen pelien nettipeliä mitenkään toimimaan (kokeilin Forza Motorsportia ja muuten toimi hienosti mutta nettipeli ei toimi).

Ei toimi Forzan nettipeli 360:n kanssa? :confused: Onks kaikki asetukset kunnossa? Mulla toimii loistavasti Forzan nettipeli mun 360:n kanssa.:)
 
Vastaus: Xbox 360

Viizei sanoi:
Ei toimi Forzan nettipeli 360:n kanssa? :confused: Onks kaikki asetukset kunnossa? Mulla toimii loistavasti Forzan nettipeli mun 360:n kanssa.:)

Paha sanoa onko asetukset kunnossa, live kyllä toimii mutta Forzan live ei. Onkos tässä jotain erikoissäätämistä sitten tehtävä ensin?

EDIT: Homma toimii sittenkin, syy oli vain EVO.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Hain juuri Xbox 360 konsolin käytettynä. Kauhukseni huomasin, että kaapelissa ei ole mitään scart liitintä. Eli eikö boxissa todellakaan tule scart liitintä, vai onko edellinen omistaja unohtanut laittaa sen pakettiin? Hiton siistiä, kun ei pääse kokeileen koko vehjettä :mad:
 
Vastaus: Xbox 360

Ilmoittaako tuo langaton ohjain jotenkin pattereiden loppumisesta hyvissä ajoin vai loppuvatkone vain yllättäen.
 
Vastaus: Xbox 360

lostis sanoi:
Ilmoittaako tuo langaton ohjain jotenkin pattereiden loppumisesta hyvissä ajoin vai loppuvatkone vain yllättäen.

Alkaa vilkuttamaan ledejä hyvissä ajoin ennen loppumista.
 
Vastaus: Xbox 360

Jokke79 sanoi:
Hain juuri Xbox 360 konsolin käytettynä. Kauhukseni huomasin, että kaapelissa ei ole mitään scart liitintä. Eli eikö boxissa todellakaan tule scart liitintä, vai onko edellinen omistaja unohtanut laittaa sen pakettiin? Hiton siistiä, kun ei pääse kokeileen koko vehjettä :mad:
Core-paketista en mene takuuseen kun en ole koskaan moista nähnyt paketista otettavan, mutta kyllä ainakin Premiumin mukana tulee scart-liitin, enkä usko, että Corestakaan tuo puuttuisi. Joten parasta kysellä edelliseltä omistajalta lojuuko se jossain nurkassa tai telkkarin takana.
 
Vastaus: Xbox 360

Ei minulla kyllä premium-paketissa scart-piuhaa mukana ollut, ja miksi olisikaan koska eikös kuitenkin oletuksena laitettta käytetä HD-tv:n kanssa jolloin scartti on turha.
 
Vastaus: Xbox 360

Tuska-Ukko sanoi:
Ei minulla kyllä premium-paketissa scart-piuhaa mukana ollut, ja miksi olisikaan koska eikös kuitenkin oletuksena laitettta käytetä HD-tv:n kanssa jolloin scartti on turha.
Ei piuhaa vaan liitin. Scart-liitin on paketissa mukana ja sillä saa komposiittikaapelin kiinni television scart-paikkaan. Ja HDTV-oletuksesta en tiedä itse vielä mitään, kun ei mokomaan televisioon ole repiä ylimääräisiä rahoja tässä vaiheessa. Enkä varmaan ole yksin.
 
Vastaus: Xbox 360

Eli mikä nyt sitten on totuus? Mun mielestä aika naurettavaa, jossei scart tosiaankaan kuulu vakiovarusteisiin. Siis veikaan että suurin osa kuitenkin vielä pelaa kuvaputkitöllöllä. Itekki meiaan hd-tv:n ostaa, mutta ei juuri nyt ole ajankohtainen. Aion hommata sen advanced rgb kaapelin, mut kuvittelin että pääsen kokeileen konetta ilman sitä :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Joo sori en lukenut riittävän tarkasti. Liitin tosiaan mukana pitäisi olla. Näytti vielä lojuvan pöydällä vihreässä pussissaan :)
 
Vastaus: Xbox 360

Jokke79 sanoi:
Eli mikä nyt sitten on totuus? Mun mielestä aika naurettavaa, jossei scart tosiaankaan kuulu vakiovarusteisiin. Siis veikaan että suurin osa kuitenkin vielä pelaa kuvaputkitöllöllä. Itekki meiaan hd-tv:n ostaa, mutta ei juuri nyt ole ajankohtainen. Aion hommata sen advanced rgb kaapelin, mut kuvittelin että pääsen kokeileen konetta ilman sitä :rolleyes:
Tuo mitä NviperO kirjoitti pitää paikkansa. Premium paketissa tulee mukana tuo scart palikka johon johtoja tarpeeksi kiinnilaittamalla saa kuvan.
 
Vastaus: Xbox 360

Joo, soitin juuri myyjälle ja on unohtanut laittaa pakettiin. Mulla on kyllä PS2:n scart liitin, eikös se käy väliaikaisena? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Jokke79 sanoi:
Joo, soitin juuri myyjälle ja on unohtanut laittaa pakettiin. Mulla on kyllä PS2:n scart liitin, eikös se käy väliaikaisena? :confused:
Eikös nuo ole aika mekaanisia laitteita, joten kyllä sen pitäisi toimia. Kokeilemalla selviää.
 
Vastaus: Xbox 360

Kuinka kauan tossa langattomassa padissa kestää patterit? Pitääkö heti tilata play and charge kitti?
 
Vastaus: Xbox 360

Jokke79 sanoi:
Kuinka kauan tossa langattomassa padissa kestää patterit? Pitääkö heti tilata play and charge kitti?

Kannattaa tilata samantien. Aivan ehdoton setti, vaikkakin se akku on nopeasti syöty loppuun. Itsellä langaton ohjain on kiinni jatkuvasti latauspiuhassa, akun poitkaistaessa tyhjää jo ajat sitten..
 
Ylös Bottom