Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliko tuo ilmoittamasi LOT boxissa oleva numero vai myyntipakkauksessa siinä tarrassa?Pahvilaatikossa luki ADUE, elikkä uudelleen pakattu boksi. Mikä on tosin aika kummallista, mutta tälläinen tapaus tälläkertaa.
Vielä on kysyttävä että mikä numero siitä tarrasta lyötyi, lienee kuitenkin ollut eri?Itse konsolissa.
Löysin lopulta Jasperin Tampereen (Lielahti) Gigantista! Kyseessä on Arcade malli, Lot numero 841 (ihmeen alhainen). Muuntaja vanha 175 w. Mutta koneessa on sisäinen muisti 256 mb ja muistikorttia ei tullut mukana. Koneessa lukee 12.1 A, eikä 14.2 niinkuin falconissa. Tunisitin amppeeri lukeman avulla.. Oheessa kuva(suurenna niin näkyy amppeeri lukema):
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2b2fm+juzu-esimerkkikansio.html
Ostin tänään arcade-version. Kuuluuko ohjaimen RB- ja LB-nappien painua ja napsahtaa kun niitä painaa? Omassa ohjaimessa ovat tunnottomia, liikkumattomia mölkyröitä mutta yleensä painallus rekisteräityy kuitenkin.
Löysin lopulta Jasperin Tampereen (Lielahti) Gigantista! Kyseessä on Arcade malli, Lot numero 841 (ihmeen alhainen). Muuntaja vanha 175 w. Mutta koneessa on sisäinen muisti 256 mb ja muistikorttia ei tullut mukana. Koneessa lukee 12.1 A, eikä 14.2 niinkuin falconissa. Tunisitin amppeeri lukeman avulla.. Oheessa kuva(suurenna niin näkyy amppeeri lukema):
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2b2fm+juzu-esimerkkikansio.html
Siirtäkää jos menee väärään threadiin mutta en jaksanut uuttakaan luoda.
Eli ajattelin ostaa toisen ohjaimen xboxiin, olen katsellut myös gamepadia koneelle, joten jos ostaisin langallisen xbox ohjaimen niin toimisiko se koneessa? Näin sais iskettyy 2 kärpästä samalla iskulla... onnistuuko?
Eli ajattelin ostaa toisen ohjaimen xboxiin, olen katsellut myös gamepadia koneelle, joten jos ostaisin langallisen xbox ohjaimen niin toimisiko se koneessa? Näin sais iskettyy 2 kärpästä samalla iskulla... onnistuuko?
Tietääkö joku, että toimiiko The Two Towers xbox peli tuossa 360:lla? Koska Return of the King löytyy viralliselta listalta, mutta TTT ei. Kumminkin molemmat pelit käyttävät samaa engineä, niin luulisi että toimisi. Jos jollain sattumalta löytyy...
Testasin äsken ja ei toimi