Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Pahvilaatikossa luki ADUE, elikkä uudelleen pakattu boksi. Mikä on tosin aika kummallista, mutta tälläinen tapaus tälläkertaa.

Valitettavasti mulla ei ole pakettia tässä. Mutta se oli hyvin lähellä sama numero, mutta ADUE.

Ostin tänään arcade-version. Kuuluuko ohjaimen RB- ja LB-nappien painua ja napsahtaa kun niitä painaa? Omassa ohjaimessa ovat tunnottomia, liikkumattomia mölkyröitä mutta yleensä painallus rekisteräityy kuitenkin.

Mistä voi johtua että en saa HDMI-johdolla 1080p-tilaa toimimaan? Kun yritän valita sen, ruutu vilkkuu mustan ja kuvan välillä. Playstation 3 toimii kuitenkin 1080p-moodissa ongelmitta samalla johdolla. 1080i ja 720p toimivat. Ja telkkarin natiivi on 1080p.

Edit. toimi vähän aikaa mutta sitten meni taas mustaksi

Viimeksi muokannut moderaattori:

Löysin lopulta Jasperin Tampereen (Lielahti) Gigantista! Kyseessä on Arcade malli, Lot numero 841 (ihmeen alhainen). Muuntaja vanha 175 w. Mutta koneessa on sisäinen muisti 256 mb ja muistikorttia ei tullut mukana. Koneessa lukee 12.1 A, eikä 14.2 niinkuin falconissa. Tunisitin amppeeri lukeman avulla.. Oheessa kuva(suurenna niin näkyy amppeeri lukema):

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2b2fm+juzu-esimerkkikansio.html

Hetkinen. Eikös Jaspereissa nimenomaan pitänyt olla 150w muuntaja? Vai onko mallisi jonkin sortin sekasikiö? :rolleyes:

Ostin tänään arcade-version. Kuuluuko ohjaimen RB- ja LB-nappien painua ja napsahtaa kun niitä painaa? Omassa ohjaimessa ovat tunnottomia, liikkumattomia mölkyröitä mutta yleensä painallus rekisteräityy kuitenkin.

Kuuluu painua alaspäin joku 1-2mm ja napsahtaa! Piti ottaa ihan oma ohjain kätösiin.. :)

Useamalla toisellakin (jenkki forumilla) on tullut ostettaessa 175 w muuntaja. Tämä tarkoittaa vain sitä että muuntaja rasittuu vähemmän. Jasper toimii 175 w ja 150 w muuntajalla, mutta falcon ainoastaan 175 w muuntajalla.

Katso esimerkiksi kuvaa: http://www.mialva.fi/konsoli/Xbox360_Model_Guide.jpg niin näet mitä tapahtuisi jos yrittää työntää 150 w johtoa falconiin (ei onnistu), kun taas 175 w johto menee Jasperiin. Jos oikein muistan niin tulihan ekat falconitkin 203 w muuntajalla.

Esimerkiksi Jasperhunterin legendaarisessa threadissa mainitaan asiasta että Jaspereita on 175 w muuntajalla: http://forums.anandtech.com/message...ORDFRM=&STARTPAGE=1&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear

Löysin lopulta Jasperin Tampereen (Lielahti) Gigantista! Kyseessä on Arcade malli, Lot numero 841 (ihmeen alhainen). Muuntaja vanha 175 w. Mutta koneessa on sisäinen muisti 256 mb ja muistikorttia ei tullut mukana. Koneessa lukee 12.1 A, eikä 14.2 niinkuin falconissa. Tunisitin amppeeri lukeman avulla.. Oheessa kuva(suurenna niin näkyy amppeeri lukema):

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2b2fm+juzu-esimerkkikansio.html

Voisitko ystävällisesti vielä kertoa, että mikä Arcade paketti oli kyseessä? Tällä hetkellä näyttäis Giganteissa olevan myynnissä Arcade paketteja nimikkeellä "Xbox 360 arcade holiday", ja niissä tulee mukana kaksi dvd-levyä joista toisella on Sega Superstars tennis ja toisella 5 Arcade peliä.

Oliko paketin kannessa kenties näiden molempien dvd-levyjen kuvat, vai oliko kyseessä tällainen paketti: http://www.verkkokauppa.com/productimages/orig/54040_02.jpg

Siinä "artikkeli" Jasperista ja sen löytämisestä:
http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472

12.1A.jpg

Kyseessä oli nimenomaan tämä kahden cd:n arcade holiday bundle (sega superstar tennis ja neljä arcade peliä. Kannessa oli molempien levyjen kuvat. Takakannessa on seuraavat pelikuvat: GRID (ylhäällä), Lego Indy (vasen alakulma) ja GH:Aerosmith (oikea alakulma), vanhemmissa paketeissa on jotkut muut pelit. Muista tosiaan tarkistaa ampeeriluku pikkuluukusta paketin päältä ennenku ostat jos Jasperin haluat.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siirtäkää jos menee väärään threadiin mutta en jaksanut uuttakaan luoda.
Eli ajattelin ostaa toisen ohjaimen xboxiin, olen katsellut myös gamepadia koneelle, joten jos ostaisin langallisen xbox ohjaimen niin toimisiko se koneessa? Näin sais iskettyy 2 kärpästä samalla iskulla... onnistuuko?

Siirtäkää jos menee väärään threadiin mutta en jaksanut uuttakaan luoda.
Eli ajattelin ostaa toisen ohjaimen xboxiin, olen katsellut myös gamepadia koneelle, joten jos ostaisin langallisen xbox ohjaimen niin toimisiko se koneessa? Näin sais iskettyy 2 kärpästä samalla iskulla... onnistuuko?

Itse ostin aikanaan Langallisen ohjaimen tietokonetta varten. Myöhemmin boksia ostaessa se oli jo valmiina kaksinpelejä varten.

Eli toimii.

Onnistuu. Halvalla lankaohjaimen saa täältä, 21e on mielestäni halpa. Samassa paikassa on langaton ohjain 25e. Tuolta löytyy myös pc:lle tarkoitettu paketti jossa ohjain ja vastaanotin, mutta hintaa on 44e.

Jos eivät ihan aitoja ole niin ovatpa pirun hyviä kopioita ainakin :p

Todellakin myös langattoman Xbox 360 -ohjaimen saa toimimaan PC:ssä, vaatii vain tällaisen usb-palikan, ja hyvin pelittää.

Tietääkö joku, että toimiiko The Two Towers xbox peli tuossa 360:lla? Koska Return of the King löytyy viralliselta listalta, mutta TTT ei. Kumminkin molemmat pelit käyttävät samaa engineä, niin luulisi että toimisi. Jos jollain sattumalta löytyy...

Tietääkö joku, että toimiiko The Two Towers xbox peli tuossa 360:lla? Koska Return of the King löytyy viralliselta listalta, mutta TTT ei. Kumminkin molemmat pelit käyttävät samaa engineä, niin luulisi että toimisi. Jos jollain sattumalta löytyy...

Testasin äsken ja ei toimi

Veronpalautusten myötä myös minä, joka olen aina ollut pleikkari-mies henkeen ja vereen, liityin X360:n onnellisten omistajien joukkoon. Myönnettäköön että olin hieman ennakkoluuloinen konsolia kohtaan alusta asti ja yhdessä vaiheessa jopa päätin että kyseistä laitetta ei tähän talouteen tule vaikka ilmaiseksi saisi (lapsellista, myönnetään.....)

Se mikä kelkan käänsi olivat vähemmän yllättäen RPG:t, niitä oli vaan PAKKO saada lisää. Disgaea 3 ja Eternal Sonata eivät pleikkarilla vaan enää riittäneet. Boksin mukana kaupasta lähtivätkin mukaan Lost Odyssey, Blue Dragon ja The Last Remnant. Myös ensi vuonna ilmestyvät Star Ocean 4 ja Tales Of Vesperia kiinnostavat suuresti.

Loppujen lopuksi olen tyytyväinen että ostin koneen ja en ole katunut hetkeäkään. Annan vinkin myös teille muille vannoutuneille pleikkari-miehille: olkaa ennakkoluulottomia :)

Ylös Bottom