Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox hyytyi

Tontsa

New Member
Pelailin tossa Jet Set Radio Futurea, kun kesken 99 street- kentän peli jumittui. Olin grindaamassa sitä lohikäärmettä ylös, kun yhtäkkiä peli jäi junnaamaan paikalleen. Ei auttanut vaikka repi ohjaimen irti tai hakkasi nappeja.ennen tilttaamista se nyki ajoittain hetken. Se oli vielä golden rhino graffojen peittämiskenttä ja onneks ei ollut kuin varmaan puolet niistä viidestäkymmenestä maalattu (kaikki jossain vaikeissa paikoissa) kun tilttasi. Enkä tietenkään ollut seivannut vähään aikaan. Levyssä oli pieniä naarmuja joiden ei pitäisi levyn toimintaa haitata. kumma juttu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tontsa
Levyssä oli pieniä naarmuja joiden ei pitäisi levyn toimintaa haitata. kumma juttu.

Kun on kyse XB:sta,niin pienikin naarmu DVD-pelissä voi olla ongelmallinen XB:n DVD-asemalle,eli kanattaa käsitellä näitä XB-pelejä kuin kukkaa kämmenellä! ;)
 
Noita jumiutumisia voi sattua silloin tällöin, koska sitä ei koskaan tiedä mitä kaikkea pelin koodissa tai konsolin raudassa atomitasolla saattaa käydä. Jos tämä ei ole säännön mukaista, eikä tapahdu usein, ei ole syytä huoleen. Tietysti myös nuo naarmut voivat aiheuttaa ongelmia, mutta ne yleensä tuovat ruudulle Disc Error -viestin.
 
Jos naarmut eivät ole isoja, niin siitä se tuskin johtuu. Millaisessa paikassa pidät konettasi, sillä tuo saattaa johtua ylikuumenemisesta.
 
no, noista naarmuista ei luulis johtuvan, on ne sen verran pieniä eivätkä mitään syviä. Tänään pelasin samaa kenttää ilman mitään ongelmia. Kone on sijoitettuna hyllyyn ja sen sivuilla (missä ilmanottoaukot on) on kyllä tilaa. Muissa kentissä peli kyllä joskus nyki ajoittain( harvoin). Tommonen pieni nyintä ei nyt pelaamista juuri haittaa, mutta tilttaaminen kesken kaiken kylläkin. Varsinkin jos ei ole tullut tallennettua. Muuten ei ole ollut kyllä mitään valittamista.


Ps. vähän siinä vikassa kentässä sekoaa pää kun se tausta pyörii sillai oudosti. meinaa laatta lentää ja rupee päätä särkeen kun sitä tuijottaa kauan.
 
Re: Re: Xbox hyytyi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
kanattaa käsitellä näitä XB-pelejä kuin kukkaa kämmenellä! ;)

Ostin pelin käytettynä. Uusina ostamani pelit ovat täysin naarmuttomia.
 
Pelien hinnat on sitä tasoa että kyllä toivoisi että hieman naarmuuntuneetkin pelit toimisivat kunnolla. Ei niitä uusia pelejä kaikilla ole varaa ostaa.

Ei luulisi vaikea olla sellasta DVD-asemaa tehdä joka lukee levyjä hyvin oli vähän naarmuja tai ei. Oma DVD -soitin lukee kaikki levyt ongelmitta ja toi mun alitehoinen PS2:kin ei valita vaikka olisi miten naarmuinen levy. Tehoa tosin saisi olla enemmän... No sen takiahan sitä XB:tä ollaan hankkimassa. :cool:
 
Yleensäkkin noita levyjä pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä, mutta uskon, että nuo jumittumiset ovat harvassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tontsa


Ps. vähän siinä vikassa kentässä sekoaa pää kun se tausta pyörii sillai oudosti. meinaa laatta lentää ja rupee päätä särkeen kun sitä tuijottaa kauan.

Jet set radion loppukenttä on kyl "hämäävä" mutta ei mulla mitään pää tullu kipeeks. kattoo vaan minne menee.
(siis ei taustaa)
 
Eiköhän noi jumittamiset yleensä johdu bugeista peleissä. Itelläni ainut peli mikä on jumittanut on Hitman2, mutta sitäkin useammin. Kokeiltiin peliä kaverin koneella ja sama juttu, joten ei johtunut xboxista. En tiedä pitäiskö lähettää palautetta maahantuojalle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ande
Eiköhän noi jumittamiset yleensä johdu bugeista peleissä. Itelläni ainut peli mikä on jumittanut on Hitman2, mutta sitäkin useammin. Kokeiltiin peliä kaverin koneella ja sama juttu, joten ei johtunut xboxista. En tiedä pitäiskö lähettää palautetta maahantuojalle.


Tästähän oli aiemmin puhetta, joissain eurooppalaisissa Xboxeissa on kait vähän kökkö levyasema (Thomsonin?). Microsoftin Xboxin helplinen nro. on 0800-119424, soita sinne
ja kysy pitäiskö vaihtaa (myyjä vaihtaa aseman tai antaa
uuden Xboxin)...
 
Joo mutta kun ongelmaa on ollut vaan tossa hitman 2:sen kanssa. Ja sama peli hyytyi myös kaverin koneessa. Eli taitaa microsoft olla syytön tässä tapauksessa...
 
Kyllä mun xboxin asema lukee kaikkia levyjä. Xboxiahan ei kai kannata kannella dvd sisässä. Mun kaveri kanteli ps2 , niin dvd oli menny paskaks. no se oli ps2
 
Itselläni meni boxi vaihtoon viime perjantaina. Kun yritin pelata Kelly Slateria/Maddenia, niin kahdeksalla yrityksellä kymmenestä kone valitti että levy on likainen, vaikka levyt olivat uusia (eli siis naarmuttomia & sormenjäljettömiä).

Ilmeisesti tällä viikolla saan uuden koneen tilalle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Itselläni meni boxi vaihtoon viime perjantaina. Kun yritin pelata Kelly Slateria/Maddenia, niin kahdeksalla yrityksellä kymmenestä kone valitti että levy on likainen, vaikka levyt olivat uusia (eli siis naarmuttomia & sormenjäljettömiä).

Ilmeisesti tällä viikolla saan uuden koneen tilalle.

juubz. et ole ainoa. itelläni kävi kone saksassa asti korjattavana tuossa kesälomalla. DVD- asema kuulemma oli shittinä. mutta nyt toimii kuin unelma. 2 kertaa sen jälkeen on tullut se disc error- homma. mutta kyllä pitää hattua nostaa MS:lle. ne hakee boxin kotiovelta ja tuo sen kotiovelle. ja kaikki on ilmasta! (siis jos takuut on voimassa)
 
Minäpäs käytän kanssa korjauksessa. Ei, ei siinä mitään vikaa ole, mutta voivat samalla hakea mulle pizzan. :)
 
Kuulinpa tuossa myös ohimennen että Eurooppalaisten pelien valmistusprosessissa on myös ollut rutkasti mätää, eli levyt eivät toimi kunnolla. Itse vaihdoin Ampedin kahden päivän jälkeen, kun se kaatuili n kertaa ja valitti että levy on likainen. Onneksi peleillä on 90 päivän takuu.
 
Re: Re: Xbox hyytyi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Kun on kyse XB:sta,niin pienikin naarmu DVD-pelissä voi olla ongelmallinen XB:n DVD-asemalle,eli kanattaa käsitellä näitä XB-pelejä kuin kukkaa kämmenellä! ;)


No mulla on nyt tökkinyt Splinter Cell ja Madden NFL, molemmat ihan uusia pelejä mutta kuten tuossa joku kertokin niin jää tökkimään ja mulla se ilmottaa vielä että levy joka on sisällä on paskanen tai paskana tai ei ollenkaan originaali Xbox peli (mitä ne molemmat oli).

Maddenissa ei pitäis ainakaan olla vika kun EA Gamesille mailia lähetin niin ei siinä sellaista vikaa ainakaan ole niitten tiedossa.

Ja microsoftille on lähtenyt jo ystävällinen reklamaatio asiasta.. I wonder when they are going to reply to me???:rolleyes:
 
Ylös Bottom