Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slimrave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:)

Aivan uskomatonta! Toivottavasti tavaraa riittää, sillä 2 pelin + 1 padin hakijoita on aika monta!
 
Re: pelien hinta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rocky_Balboa
Tippuukohan pelienkin hinta?

Tuskinpa - nythän konsolistakin tulee entistä enemmän persnettoa niin jostain sitä rahaa on kiskottava.
 
Voi hemmetin hemmetti. Microsoftin ylläri. Kaveri on ihan fiilareissa ton pelijutun kanssa. En kyllä vastaavaa olisi M$:n osalta odottanut. Hyvää työtä !
 
Great!!!

Aivan fantastinen veto Mikkisoftilta. Nyt ei kyllä pitäisi olla enää kovin vaikeaa päättää minkä konsolin ostaa... Kyllä xbox jyrää muut leikiten. Periaatteessa ihmisten kantsis ostaa nyt kone jostain ennenku hinta tippuu.. Noi 2 peliä ja ohjain maksaa kuiteski enemmän kuin toi hinnan pudotus....

LOISTAVAA!!!!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
mulla tuo koko lomake ei ees toimi.
word vaan heitää laittomia toimintoja.
tartteeko tuo jonkuu XP:n wordin, mullahan on vaan se win98:n mukana tullu:)

olisin vaan tahtonu nähdä miltä kyseinen lomake näyttää, minähän en siis Xbox:sia vielä ole ostanu.

Minulla sama, laiton loiminto. Mutta minulla ei edes ole wordia vaan wordpab:D
 
Australiassa saa peleiksi valita muuten samat kuin tällä hetkellä FI-listassa, mutta mukana ovat myös Azurik: Rise of Perathia, NBA Inside Drive ja Nightcaster. Lista ei tule tuosta muuttumaan ainakin Australiassa, ja siellä vaaditaan myös kopio ostokuitista.
 
Hahaha! No okei eikös olisi ollut vähän huonoa markkinointia sanoa 'kukaan ei ostanut niin pakko ottaa takkiin vielä enemmän'
 
Nyt kannattas ostaa anttilasta xbox kun sen mukana tulee munch oddyssee ja sitten kun vielä saa ne 2 lisäpeliä niin kyllä riittää pelattavaa.
 
Eli lainaan henkilöä toiselta saitilta, johon itse myös kommentoin:
325e Suomessa, muissa pohjoismaissa ja läpi Euroopan 299e; kiittäkäämme turkulaista jakelijaa Toptronicsia. Herrojen selitys korkeammalle hinnalle on se, että Suomessa on niin korkea ALV (!!!), vaikka esim. Ruotsissa ALV on 25%. Xboxin uusi hinta Ruotsissa vastaa tuota 299 euroa.
Corca:
Onhan tuo melkoisen törkeä temppu laittaa osa kuluttajalle kuuluvasta säästöstä omaan liiviin. Laittaa kyllä kyseenalaiseen asemaan Toptronicsin reilun kaupankäynnin periaatteet...kuinkahan paljon ilmaa on Xboxin tarvikkeissa ja etenkin peleissä?
Ja näin se on, millä oikeudella Toptronics vetää asiakkaille kuuluvia rahoja itselleen...ei ole puolustettavissa mitenkään. Ei korkeimmilla veroilla saati muilla kustannustekijöillä, "paremmalla" palvelulla tai yleensäkään muilla "eduilla".

Ja vaikka kyseessä ei ole kuin vähän päälle 150FIM eli pieni osa tuosta alennussummasta, on se silti väärin.

Hävetkää Toptronics! Häikäilemätöntä toimintaa! :mad:
 
Nooh, lomat tulee ja sitten voi piipahtaa halvan kruunun ruotsissa. Sieltä lähtee varmasti edullisemmin. Tai sitten saksasta. Tuokaa vaikka kaverillekkin. Saa nytten sitten nähdä jaksaako itse ostaa kun ajan saksan läpi kesällä, PS2:nen on riittänyt toistaiseksi.
--
T
 
Ylös Bottom