Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slimrave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos maahantuojista puhutaan...

Niin mitä luulette olevan tuon GameCuben hintaeron (249 e vs. 285 e)? Osaa se Agerex:kin rahaa vetää. Palkkiona kovasta hinnasta suomalaiset pelaajat saavat huonoa palvelua: firman saitilla ei ole edes sähköpostiosoitetta josta vastattaisiin!

Tästä voisikin tulla suomalaisia konsolipelaajia yhdistävä teema :-) Ei osteta mitään Suomesta vaan raahataan kaikki ulkomailta. Toisaalta, itse olen jo jonkin aikaa noudattanut tätä periaatetta..

--
Pirkka
PS: Miksei euromerkki toimi?
 
Re: Jos maahantuojista puhutaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pijokela
PS: Miksei euromerkki toimi?

- eli vika lienee käyttämässäsi fontissa tai koodisivussa tai Windowsissa tai tai tai. Käyttöjärjestelmän europäivitykset ovat kova sana.

Rotuseal: loistava signature :)
 
Onko merkitystä millä hinnalla xboxin on ostanut ennen 26.4, että saa sen tuotepakkauksen? Tuolla www.xbox.com/fi sivuilla ei ainakaan puhuta mitään hinnasta eikä myöskään siinä tuotepakkauksen tilaus lomakkeessa, molemmissa ehtona vain se että xboxin on ostanut ennen 26.4 :confused:

Niin ja piti vielä kysyä, että kumman päivän laitan tuohon lomakkeen ostopäivä kohtaan... sen päivän kun tilasin konsolin vai sen kun maksoin sen?

Ja vielä pitää lisätä... eihän tuota xboxia tarvitse rekisteröidä että saa sen tuotepakkauksen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
BOXI HALPA JO NYT!?

Kattelin äskön aamulehdestä mustapörssimaailman ilmotusta, jossa oli boksi 299 !?
 
Nyt jo? Tuotanoin... eikös ne ennen 26.4. ostetut saanut sen pari peliä ja ohjaimen? Hemmetti äkkiä kaikki ostamaan tuolta mustasta pörssistä tuo ja rahastamaan.
 
Ettei vaan olis lukenu, että xboxit tulevat tolla hinnalla vasta 26. päivä. Yleensähän noin lukee pienellä siellä jossain, ainakin luulis...
 
Re: BOXI HALPA JO NYT!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Kattelin äskön aamulehdestä mustapörssimaailman ilmotusta, jossa oli boksi 299 !?
Katsoitko päiväyksen tuolle ilmoitukselle...ettei vain olisi tarjous merkitty 26.4-pvä:lle?
 
LOISTAVAA !!!

Kaikki kaverit vittuili et harmittaaks ku maksoit tonnin enemmän mut nyt hymy hyytys... Jos sonylla olis sama tilanne se ei ikinä lahjottais niitä pelejä ja ohjainta...

Mutta valkaskaas joku mitä vittua mä niihin kaikkiin kenttiin tungen;

Adress line 1&2&3 ??
City ?? -onks sama ku postitoimipaikka
State/province ??
 
Legionnaire, Corca

Mistään päivämääristä siinä ilmoituksessa ei siis ollut puhetta ja juuri sen takia se pistikin silmään...:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010

Mutta valkaskaas joku mitä vittua mä niihin kaikkiin kenttiin tungen;

Adress line 1&2&3 ??
City ?? -onks sama ku postitoimipaikka
State/province ??

No itse täyttäisin tuo näin:

Personal Information

First Name; Esko
Middle Name; Iso (toinen nimi)
Last Name; Mörkö
Email Address; email@osoite.com
Address Line 1; Shrekkikuja 5
Address Line 2;
Address Line 3;
City; Helsinki
State/Province; EU (jos jossain on tuota kysytty niin noin olen siihen laittanut eikä missään ole valitettu, tosin en ole varma tarviiko tuota täyttää)
Postal Code; 12345 (Postinumero)
Country; Finland

Eli kuten huomasitte tiedot ovat kuvitteelliset... Jos on jotain korjattavaa niin siitä vain.
 
Laskin, että oli kannattavampaa ostaa Xbox nyt kuin uudella hinnalla, koska joka tapauksessa hankin ainakin 2-3 peliä ja lisäohjaimen.

Hinta nyt: 459 - sisältää yhden ohjaimen

Hinta myöhemmin:

Xbox-konsoli: noin 325
Lisäohjain: noin 50
Peli #1: noin 65
Peli #2: noin 65
Yhteensä: 505

Erotus on 505-459 => 46 eli tämän verran säästin ostamalla nyt.

Hinnat ovat Gigantista. Vastaavat hinnat vaikuttaisivat olevan muutamissa muissakin liikkeissä, kuten esmes Funstation-liikkeissä, verkkokauppa.com:ssa (pelien osalta).

t. tero
 
Itse laittasin state/provinceen läänin..? Sitähän siinä periaattessa haetaan. Ennemmin sitten Country: EU ja State/province: Finland, jos sille linjalle lähetään. ;)
 
Kyllähän toi juttu mutkin vähän ällikällä löi. Toihan on nimittäin todella hyvä juttu. Itse ne ole oikeasttaan boksin ostoa harkinnutkaan, mutta tuo hinnan alennus sai harkitsemaan. Itse omistan tällä hetkellä vain PS2:sen, mutta kyllä kuutio tai boksi pitää ostaa. En vain tiedä kumman noista ostan.
 
Ihan trollaamatta: kannattaa kumminkin miettiä, onko tuosta tarjouksesta vastaavaa hyötyä, jos ei löydy kolmea mieluista peliä. PS2:n julkaisun aikaan minä en löytänyt kolmea hyvää peliä ostettavaksi, onneksi Sony ei hinnoittelulla houkutellu ostamaan joutavia pelejä kytkykaupalla.

Ja jos malttaa odottaa kesän yli, syksyllä on kyllä konsolipelaajan markkinat hintasodan käydessä kuumimmillaan.

T. "Osta Anssi Kelan uusin levy 50 eurolla ennen 26.4., saat Pekka & Suden tuotannon ilmaiseksi kaupan päälle!"
 
Hmm..mitäs jos siihen State/Providence kohtaan ei ole laittanut mitään? eikö sitten saa sitä tuotepakkausta? mitä mikki on teille muuten vastannut ekalla kerralla kun lähetitte lomakkeen? ja sitten knu sain lomakkeen siin mussutteettii jotain ja sanottii et lähettää emailii 48 tunni sisällä..tietoo mitä siin sit lukee?=P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ihan trollaamatta: kannattaa kumminkin miettiä, onko tuosta tarjouksesta vastaavaa hyötyä, jos ei löydy kolmea mieluista peliä. PS2:n julkaisun aikaan minä en löytänyt kolmea hyvää peliä ostettavaksi, onneksi Sony ei hinnoittelulla houkutellu ostamaan joutavia pelejä kytkykaupalla.

Hehe, ei houkutellut Sony ostamaan konetta pelien avulla ainakaan. Hitto kun mietin silloin että minkälaisia neroja japanilaiset markkinointi-ihmiset oikeasti ovat. PS2:ta myytiin hulluuteen asti ilman mitään varsinaista näyttöä siitä että kone lunastaisi lupaukset. Nintendo taikoi yhdestä videopelistä maailmanlaajuisen ilmiön joka nosti videopelien markkinat miltei kaksinkertaisiksi yksinään. Tuollaisten ihmisten kanssa kun pääsisi joskus tekemään töitä niin taivaassa olisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010

Jos sonylla olis sama tilanne se ei ikinä lahjottais niitä pelejä ja ohjainta...


Heh lol! Sony ei myykään noin paskasti! Pakkohan MS:n on jotain tehdä, koska muuten floppaa koko kone ja pahasti! Mutta milloinkahan MS oikeasti saa voittoa tuosta Xbox-projekstista? Never?
Pelit on tietty myyny ihan hyvin per kone mutta kyllä koneet sais enemmän myydä!
 
Eli saan xboxini ennen 26.4, tilasin sen halvemmalla mitä se alkuperäinen hinta. Saanko sen tuotepakkauksen? Periaatteessa kyllä pitäisi saada, koska www.xbox.com/fi ja siinä lomakkeessa lukee, että xbox on pitänyt ostaa ennen 26.4, siinä ei puhuta mitään hinnasta. Lähtee nimittäin xbox takasin kauppaan jos en saa sitä tuotepakettia :mad:
 
Ylös Bottom