Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox liian kallis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Damme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt

Tuo XBoxin kaatuminen muuten näyttää olevan aikalailla random feature. Nimittäin kaupassa juttelin myyjän kanssa eilen ja hän kertoi, että heillä on ollut esillä kolme eri XBoxia ja niistä yksi kaatuili aivan kokoajan ja toinen aina välillä. Kolmas sitten toimi moitteetta. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta en ihmettele miksi netissä kiertää juttua XBoxin rypemisestä.

Pistä pääsi uuniin ja kato kauan pysyt pystyssä :D

Esittelykoneethan ovat kaapissa joissa ei ilma kierrä kunnolla. Johtuisikohan kaatuminen siitä? Sama ongelma niin PS2 esittelykoneissa kuin XBoxilla...

niin ja kun jotain väitetään niin pistetään sitten linkkiä että muut voivat käydä katsomassa juttuja xboxin kaatumisherkkyydestä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain

Esittelykoneethan ovat kaapissa joissa ei ilma kierrä kunnolla. Johtuisikohan kaatuminen siitä? Sama ongelma niin PS2 esittelykoneissa kuin XBoxilla...

niin ja kun jotain väitetään niin pistetään sitten linkkiä että muut voivat käydä katsomassa juttuja xboxin kaatumisherkkyydestä

Kyseisen liikkeen koneet ei ole tuollaisissa ständeissä mitä esim. anttilassa näkee. Ne on sellaisessa lasi vitriinin tyylisessä jossa ei ole kattoa ollenkaan, joten kyllä siellä kiertää ilma. On minullakin toi PS2 tuollaisessa "kaapissa" TV-hyllyssä missä ilma ei varmaankaan kierrä kunnolla ja vaikka sillä on usein lomalla pelattu yli 9h putkeen niin ei ole kaatunut. Tosin onhan noita kaatuneita PS2 ständejä nähty vaikka kuinka paljon..

Onhan näistä kaatumisista ollut vaikka kuinka monella boardilla juttua. Tosin aina kun joku pistää että mulla kaatu, niin tulee heti xbox fani pojilta viestiä että no ei varmasti kaatunu, ei mulla oo kaatunu tai en ainakaan tunnusta..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain

Mikseivat ne muut konsolit sitten kaadu samalla tavalla, vaikka ovat yhtalailla kaapissa?

Onhan näistä kaatumisista ollut vaikka kuinka monella boardilla juttua.

Pysytsitkö laittamaan linkin vai pitäskö hakea googliolla? Tosin olen minä lukenut boardeilta että Halo tökkii ja että tekstuurit vilkkuvat. Taidan olla etuoikeutettu käyttäjä, kun ei tuo MS:n hiirikään ole ikinä temppuillut.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Mikseivat ne muut konsolit sitten kaadu samalla tavalla, vaikka ovat yhtalailla kaapissa?
Jos vaikka sen takia että ovat siinä kaapissa xboxin päällä ja xboxia säilytetään lisäksi vielä muovikassissa. Lisäksi xbox on niin pieni ja hutera että se kaatuu turvavöistä huolimatta helposti ;)
Saisiko jotain uutta (ja järkevämpää) joskus kiitos.

No gt3 ainakin lataili _todella_ kauan kun viimeksi kävin paikallisessa prismassa pelailemassa. Kuuluko siihen muuten tulla sellanen valkonen neliö vilkkumaan aina välillä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

Pysytsitkö laittamaan linkin vai pitäskö hakea googliolla? Tsoin olen minä lukenbut boardeilta että Halo tökkii ja että tekstuurit vilkkuvat. Taidan olla etuoikeutettu käyttäjä, kun ei tuo MS:n hiirikään ole ikinä temppuillut.

Taidat olla aika epätoivoinen noiden pointtien kanssa?
En tiedä sinusta mutta itse surffailen netissä lähinnä hyppimällä linkistä toiseen enkä iske jokaista sivua bookmarkkiin missä käyn, että siitä vaan sinne googleen.
En ole tuosta Halon ongelmista kuullut, mutta en ihmettele vaikka tökkisi, kyllähän PS2:llakin jotkut pelit tökkii.

Ja jos haluat tietää tuosta Mikin hiiri ongelmasta, otappa vaikka yhteyttä Toptronicsiin tai selaa Muroa. Se vika on tuossa USB liittimessä mikä hajoaa ja sitä ihmettelen miten ne ei saa sitä kuntoon..on se kerpele vaikea vaihtaa komponenttia jos ei toimi..

Taidat olla aika epätoivoinen noiden pointtien kanssa?
En tiedä sinusta mutta itse surffailen netissä lähinnä hyppimällä linkistä toiseen enkä iske jokaista sivua bookmarkkiin missä käyn, että siitä vaan sinne googleen.

No varmaan pystysit sanomaan, että minkälainen boardi oli kyseessä? Minä kun en ole vielä törmännyt yhteenkään käyttäjän kokemaan kaatumis juttuun. Kai kuitenkin tiedät millä sivuilla käyt? Noin suunnilleen edes?

No varmaan pystysit sanomaan, että minkälainen boardi oli kyseessä? Minä kun en ole vielä törmännyt yhteenkään käyttäjän kokemaan kaatumis juttuun. Kai kuitenkin tiedät millä sivuilla käyt? Noin suunnilleen edes?

Kaivelin tossa itsekkin jotain missä olin käynyt ja tälläistä löytyi. En tosin ole varma, että onko se juuri tuo. Kun äsken kokeilin, osoite ei toiminut, mutta kyllä se ainakin pari päivää sitten toimi..

No gt3 ainakin lataili _todella_ kauan kun viimeksi kävin paikallisessa prismassa pelailemassa. Kuuluko siihen muuten tulla sellanen valkonen neliö vilkkumaan aina välillä?

GT3 latausajat eivät minusta ole todellakaan pitkät, esim. xboxin Project Gotham tuntuu lataavan paljon pitempään.
GT3 latausajat on jotain viiden sekunnin luokkaa, ellei alle, ja lataus tapahtuu vain silloin kun mennään itse kisaan, itse valikoitten välillä en muista huomanneeni häiritseviä latailuja.
Se valkoinen vilkkuva neliö vasemmassa yläkulmassa tulee juuri siloin kun rataa ladataan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
GT3 latausajat eivät minusta ole todellakaan pitkät, esim. xboxin Project Gotham tuntuu lataavan paljon pitempään.
GT3 latausajat on jotain viiden sekunnin luokkaa, ellei alle, ja lataus tapahtuu vain silloin kun mennään itse kisaan, itse valikoitten välillä en muista huomanneeni häiritseviä latailuja.
Se valkoinen vilkkuva neliö vasemmassa yläkulmassa tulee juuri siloin kun rataa ladataan.

No se ainakin vilkutti mulle enemmän minuutti- kuin sekunti-luokkaa. Meinasin jo lähteäkin välillä pois. Ei se kaatunut, mutta ei se kovin vakaaltakaan tuntunut.

No se ainakin vilkutti mulle enemmän minuutti- kuin sekunti-luokkaa. Meinasin jo lähteäkin välillä pois. Ei se kaatunut, mutta ei se kovin vakaaltakaan tuntunut.

Seisoit varmaan juuri silloin aikajatkumokonvektiosolmussa ja aika oli kohdaltasi pysähtynyt minuuteiksi:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simo

Et ilmeisestikään tiedä tarpeeksi asioista, kannattaisikohan olla hetki hiljaa ? Kelaappa pari viestiä taaksepäin ja katso millaista "faktaa" heität itse ja minkä verran niitä on korjattu.
Ei taida sanottava miellyttää, kun käsketään olemaan hiljaa. Olinkin pari päivää, koska Jippii katkaisi kaikkien HOAS-asuntojen netin. Toivottavasti kestät juttujani jälleen... ;)

Voisitko tarkemmin kertoa mitä virheellistä faktaa laitoin? Se, että PS2:lle saa kunnollisen mod -piirin ei ollut tiedossani, mutta hyvä että kerrottiin. Harmi, että sen hinta on aivan mahdoton. Muuta virheellistä en kyllä löydä, enkä ymmärrä miten puutteellinen tietoni PS2:n modaamisesta vaikuttaa Xbox argumentteihini. Kerro sinä.

terveisin nimimerkki "hyllyssä PS2 ja Xbox sulassa sovussa"

Ei minusta Xbox mikään kallis ole. Sehän maksaa saman minkä PS2 aikoinaan eli noin 3000mk. 8GT kovalevy voi netin myötä tosin käydä pieneksi ja DVD toiston aktivoimiseksi joutuu hankkimaan kaukosäätimen. Tilanne on kuitenkin sama kuin muillakin konsoleilla eli peruspaketin lisäksi joutuu ostamaan paljon muuta. Xbox tuntuu ehkä kalliilta koska PS2:nen ja GC maksavat tällä hetkellä vain noin puolet siitä, mutta kyllä tilanne siitä tasoittuu. Hinta on todellinen etu PS2:lle ja GC:lle, mutta Xboxsin hinta on normaali kun ottaa huomioon että konsoli on vasta julkaistu, mutta se on kuitenkin hinta siitä että Xbox tuli myöhemmin myyntiin kuin PS2:nen. Xboxsista kalliin tekevät pelit. Nehän ovat noin 10euroa kalliimpia kuin PS2:lla ja tähän ei taida tulla muutosta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
. Xboxsista kalliin tekevät pelit. Nehän ovat noin 10euroa kalliimpia kuin PS2:lla ja tähän ei taida tulla muutosta.

Mistähän tuo muuten johtuu? Tietääkö kukaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Xboxsista kalliin tekevät pelit. Nehän ovat noin 10euroa kalliimpia kuin PS2:lla ja tähän ei taida tulla muutosta.

Mistä saa 51 eurolla unnituoreita pelejä ps2:lle? MGS2:kin on monessa paikassa hinnoiteltu 75 euroon. Pitää tietää mistä ostaa, niin ei maksa liikaa. Se on näet tyhmää.

Mistä saa 51 eurolla unnituoreita pelejä ps2:lle? MGS2:kin on monessa paikassa hinnoiteltu 75 euroon. Pitää tietää mistä ostaa, niin ei maksa liikaa. Se on näet tyhmää.

Tarjouksia kannattaa aina käyttää hyväksi ja 10 enemmän taitaa olla liioittelua, mutta aika monilla tuntuu olevan käsitys, että boxin pelit maksavat enemmän. Luulisin, että keskihinnan erotus on kuitenkin aika suuri.
Tyhmää on maksaa liikaa, itsekin aina etsin halvimman, mutta se, mikä mainoksissa näkyy, jää usein mieleen. MGS 75 on kyllä törkeää!! :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

Tarjouksia kannattaa aina käyttää hyväksi ja 10 enemmän taitaa olla liioittelua, mutta aika monilla tuntuu olevan käsitys, että boxin pelit maksavat enemmän. Luulisin, että keskihinnan erotus on kuitenkin aika suuri.
Tyhmää on maksaa liikaa, itsekin aina etsin halvimman, mutta se, mikä mainoksissa näkyy, jää usein mieleen. MGS 75 on kyllä törkeää!! :)

Itse maksan PS2:sen peleistä noin 50 . Saan tosin alennusta koska ostan samasta liikkeestä paljon tavaraa. MGS2:sen kalliimpi hinta selittyy mukana tulevalla bonus DVD:llä jossa kerrotaan pelin tekemisestä. Kun katsoo hintoja mistä liikkeestä tahansa, niin kyllä Xboxsin pelit ovat noin 10 kalliimpia kuin PS2:sen pelit. Kalliimpi hinta voisi johtua siitä, että MS ottaa enemmän lisenssi maksua peleistä kuin Sony. Minä en ainakaan muuta selitystä keksi.

[Taitaa MS maksattaa Eurooppalaisilla Xboxin kehityskustannukset...

Tosiaan. Kuten tuostakin tekstistä kävi ilmi, vain MS myy konsoliaan kalliimmalla Euroopassa. Ainakin jos ei osaa englantia hyvin.

Ylös Bottom