Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox liian kallis

  • Viestiketjun aloittaja Damme
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


No joo siitä vaan mutta tällä erää ainoa varma on toi SC2!
Ja jos vain yksi taistelupeli tuleekin, SC2 ei ole sieltä huonoimmasta päästä todellakaan. Turvallisin mielin odotellessa. ;)
 
DoA

DOA3:n hehkuttajat: Koittakaa jotain kolmesta ylläolevasta.

Etsä voi uskoa et DoA3 voi oikeesti olla jonkun mielestä tappelupelien parhaimmistoa?

pelatut tappelupelit

VF1,2 ja 3
Tekken 1,2,3 ja Tag
DoA 2 ja 3
Soulcalibur (tää on kaikkein paras odotan innolla kakkosta)
 
Re: DoA

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet


Etsä voi uskoa et DoA3 voi oikeesti olla jonkun mielestä tappelupelien parhaimmistoa?

pelatut tappelupelit

VF1,2 ja 3
Tekken 1,2,3 ja Tag
DoA 2 ja 3
Soulcalibur (tää on kaikkein paras odotan innolla kakkosta)

No en! Onko sitte sun mielestä? Tai no myönnän kyllä että kaikilla voi olla omaat mielipiteeet, mutta purematta en niele tuota "DOA3 on tappelupelien parhaimmistoa". Ihan miten vaan...
 
Re: Re: DoA

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


No en! Onko sitte sun mielestä? Tai no myönnän kyllä että kaikilla voi olla omaat mielipiteeet, mutta purematta en niele tuota "DOA3 on tappelupelien parhaimmistoa". Ihan miten vaan...

Nyt mä ymmärrän jengiä, jotka selittää että kannattaa ostaa konsoli sen perusteella mistä peleistä pitää!!

Jos pitää DOA-sarjaa parhaana, osta XBox (jo tämä lupailee ainakin neljän konsolin myynnin suomessa ;) )

No, en jaksa tästä enempää. VF4 ja SC2 on mun odotuksissa ykkösinä. Ehkä VF enemmän sen takia että pelkään SC2:n tarjoavan liian vähän uutta SC:hen verrattuna ja sitä olen pelannut huomattavasti enemmän kuin virtua-sarjaa
 
Ei oo totta, nyt oon todella otettu.

Oon näköjään päässy Onuksen mustalle listalle, ja vielä allekirjotukseen :D
 
Parhaimmisto

Mun mielestä tappelupelien parhaimmistoon kuuluu

Soul Calibur
DoA 2 ja 3
VF 2
Tekken 3

Vf3 toi aivan liian vähän lisukkeita kakkoseen verrattuna, siksi se ei oo tällä listalla.

Tekken 3 on paras tekken (sairaan hyvää mättöä) siksi se on tolla listalla

Soulcalibur Tässä on haastetta, hienoa grafiikkaa ja loistava pelattavuus, tykkää tästä :)

DoAt näissä on kyllä aika vähän boonus hahmoja ja muuta boonus sälää, eikä näitä yksin loputtomiin jaksa tahkoa, mutta porukassa nää on noista kaikista mun mielestä parhaita.

Siis parhaimmistolla tarkoitin yksi parhaista, en parasta...
 
Re: Xboxin hinnasta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
PS2 maksaa täällä 380 euroa
+ peli lisää 75 euroa

Turussa PS2 irtoaa Prismasta 319 Eurolla. Pelikaupoista saa parhaimmillaan 279 Eurolla. Kyllä sitä eroa tulee. Itse olin jo ostamassa Xboxia, kunnes sen karmea Euroopan hinta paljastui. Kun PS2 ja tehoPC löytyvät jo pöydältä, ei ollut mitään syytä. Katsotaan uudestaan sitten kun hinta on pudonnut alle 300 euron.

Gamecuben käyn kyllä ostamassa heti kun se tulee. Olen Nintendo-fani.
 
Ylös Bottom