Xbox One

Uuha

Member
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta miten ihmiset linkittävät noita Xbox Onen kaappauksia www:hen kaikkien nähtäväksi? Videoleikkeen voi lähettää Liveen ja OneDriveen. Lähetin molempiin. Missä leike nyt on? Mistä saan linkin, jolla katsoa se tietokoneella? Miten OneDriveen lähetys onnistui, koska ei minulla ole mitään OneDrive-tunnusta? Mikä tuo edes on? Miten siis ihmiset saavat jaettua nettiin tietokoneen selaimella katsottavaksi pelipätkiä?

x EkKU x

Active Member
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta miten ihmiset linkittävät noita Xbox Onen kaappauksia www:hen kaikkien nähtäväksi? Videoleikkeen voi lähettää Liveen ja OneDriveen. Lähetin molempiin. Missä leike nyt on? Mistä saan linkin, jolla katsoa se tietokoneella? Miten OneDriveen lähetys onnistui, koska ei minulla ole mitään OneDrive-tunnusta? Mikä tuo edes on? Miten siis ihmiset saavat jaettua nettiin tietokoneen selaimella katsottavaksi pelipätkiä?
En ole aivan varma ymmärsinkö mitä tarkoitat mutta itse ladannut pelikuvia esimerkiksi siten että kirjautunut Microsoftin sivuille ja sieltä valinnut Xbox profiilini ja sieltä sitten ladannut sen koneelle.
Myös olen tehnyt sitä että puhelimen kautta Xbox sovelluksella ladannut kuvan puhelimelle ja lähettänyt omaan sähköpostiin.

pelle

Well-Known Member
Miten OneDriveen lähetys onnistui, koska ei minulla ole mitään OneDrive-tunnusta? Mikä tuo edes on?
Ellei mikään ole muuttunut niin voit kirjautua one driveen ihan sillä samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla kuin mitä käytät boxilla.
https://onedrive.live.com/about/fi-fi/

Gamedvr on se mitä monet käyttää.
Tuolta siis löytyy kaikki sun liveen lataamasi kuvat ja videot. Ei tarvitse kuin kirjoittaa oma gamertag tuohon etusivun hakuun.

cobalos

Well-Known Member
Gamedvr on se mitä monet käyttää.
Tuolta siis löytyy kaikki sun liveen lataamasi kuvat ja videot. Ei tarvitse kuin kirjoittaa oma gamertag tuohon etusivun hakuun.
Itse olen käyttänyt myös tuota GameDVR:ää. Ainakin mulla on niin, ettei tarvitse edes valita mitään liveen lataamista, vaan kaikki mun itse talteen ottamani kaappaukset näkyvät tuolla automaattisesti.

pelle

Well-Known Member
^ Sen saa määritettyä boxin asetuksista, että lataako se ne automaattisesti vai ei. Defaultina tuo taitaa olla päällä.

Gimble

Well-Known Member
Mitä ajattelit klipillä tehdä ja kuinka pitkistä puhutaan, niitä on kahdenlaisia. Lyhyitä ja pitkiä. Tässä on käsitelty edellisissä viesteissä menestyksekkäästi lyhyitä klippejä jotka voivat olla siis 30 secs -> 5 min (30 FPS) riippuen resoluutiosta ja ne upload automatic profiiliisi jos haluat. Sitten on pitkät klipit eli USB (NTFS formatoitu) massamuisti vain kiinni ja sinne voi tallettaa max tunnin klippejä. Perusboksilla voi tallettaa FullHD 30 FPS ja Xbox One X ottaa purkkiin myös 4K HDR@60 FPS. Ne eivät upload mihinkään vaan yksinkertaisesti vain tallettuu sinne kovolle, sitten tietokoneella voit tehdä niillä sen jälkeen mitä haluat.

Kuunaama

Member
Pelin aikana kun ottaa screenshotin, niin näyttöön ilmestyy ponnasikkuna (ruutukaappaus otettu tai jotain sinne päin). Saako tätä jostain estettyä?

j0rtsu

Member
Pelin aikana kun ottaa screenshotin, niin näyttöön ilmestyy ponnasikkuna (ruutukaappaus otettu tai jotain sinne päin). Saako tätä jostain estettyä?
Asetukset>Oletusasetukset>Ilmoitukset.

Jos ottaa ruksin pois kohdasta "Ilmoituspalkit käytössä" niin ei tule mitään ilmoituksia.

Vaihtoehtoisesti voit jättää ruksin ja valita erikseen mitä ilmoituksia haluat nähdä/piilottaa sekä myös sen, kuinka kauan ilmoitus näkyy näytöllä.

Sitten vaan valitsemaan halutut vaihtoehdot joita onkin "riittävästi".

Pelkät sieppausilmoitukset saa pois kun valitsee tuolta Xbox-ilmoitukset>Sieppaukset ja poistaa ruksin Sieppaa ilmoitukset -kohdasta.

Viimeksi muokattu:
Huomenta ja etukäteen jo iso kiitos sekä anteeksi!
Joulupukki toi pojalle xbox onen ja onpahan ollut pleikkarimiehellä peukalo keskellä kämmentä!

Pikkuhiljaa alkaa perusjutut taittumaan, mutta games with gold aiheuttaa harmaita hiuksia. Miksen saa ladattua kaikkia pelejä mitä siellä on tarjolla? Esim nyt kävin vilkaisemassa Tekkeniä sieltä ja konsolilla näyttää vain painiketta: 'Näytä hinta'. Mitään tuosta ei tapahdu.. Mitä teen väärin?

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Huomenta ja etukäteen jo iso kiitos sekä anteeksi!
Joulupukki toi pojalle xbox onen ja onpahan ollut pleikkarimiehellä peukalo keskellä kämmentä!

Pikkuhiljaa alkaa perusjutut taittumaan, mutta games with gold aiheuttaa harmaita hiuksia. Miksen saa ladattua kaikkia pelejä mitä siellä on tarjolla? Esim nyt kävin vilkaisemassa Tekkeniä sieltä ja konsolilla näyttää vain painiketta: 'Näytä hinta'. Mitään tuosta ei tapahdu.. Mitä teen väärin?
Xbox 360 -peleissä pitää ensin painaa "Näytä hinta". Sen jälkeen pelin tiedoissa lukee ilmainen. Tämän jälkeen "ostat" pelin ilmaiseksi.

Tuo on aika hankalasti tehty. On luultavasti peruja Xbox 360 -kauppapaikasta. Xbox One -pelejä vissiin onnistuit lataamaan ihan hyvin?

Xbox 360 -peleissä pitää ensin painaa "Näytä hinta". Sen jälkeen pelin tiedoissa lukee ilmainen. Tämän jälkeen "ostat" pelin ilmaiseksi.

Tuo on aika hankalasti tehty. On luultavasti peruja Xbox 360 -kauppapaikasta. Xbox One -pelejä vissiin onnistuit lataamaan ihan hyvin?
Muut pelit onnistuu lataamaan hienosti!
Mutta nyt tuossa on se ongelma että kun painan näytä hinta painiketta niin se vaan "päivittää" sivun ja näyttää siinä edelleen kohdan 'näytä hinta', eikä osto/lataus/tms nappulaa

Ylös Bottom