Xbox One

Gimble

Well-Known Member
Edelliseen hyvään kommenttiin vielä lisäyksenä, että "näytä hinta" step jälkeen välillä ilmenee huomattavaa hitautta kun se "vanha" kauppa on jotenkin integroitu tuohon uuteen käyttöliittymään ja se ei aina tunnu olevan ihan viimeisen päälle nopea. Sama juttu myös jos tekee ostoksen tietokoneella selaimella. Toinen hassu juttu joka pitää olla kunnossa "vanhan kaupan" kohdalla on se, että luottokorttitiedot pitää olla syötettynä. (kyllä, siinäkin tapauksessa että käyt hakemassa ilmaisen GWG pelin)

Edelliseen hyvään kommenttiin vielä lisäyksenä, että "näytä hinta" step jälkeen välillä ilmenee huomattavaa hitautta kun se "vanha" kauppa on jotenkin integroitu tuohon uuteen käyttöliittymään ja se ei aina tunnu olevan ihan viimeisen päälle nopea. Sama juttu myös jos tekee ostoksen tietokoneella selaimella. Toinen hassu juttu joka pitää olla kunnossa "vanhan kaupan" kohdalla on se, että luottokorttitiedot pitää olla syötettynä. (kyllä, siinäkin tapauksessa että käyt hakemassa ilmaisen GWG pelin)
Argh, eli joudun jättämään luottokorttitiedot aktiiviseks pojan koneelle ja loppu onkin historiaa...

cobalos

Well-Known Member
TrueAchievements-sivusto oli koostanut hauskan #MyDecadeOnXbox-toiminnon vähän samaan tapaan kuin Pleikkarilla vuosikatsaukset, mutta koko vuosikymmenestä. Kiva huomata, että uutena täyteen hintaan ostettuna pelini olisivat maksaneet rapeat kaksikymmentätuhatta euroa... o_O

1579450852043.png

Loput voi vaklata tuolla:

Ja omat statsit voi katsoa noiden ohjeiden avulla:

Phil Spencer aiheutti alla olevalla twiitillään hurjan yleisöryntäyksen sivustolle. Muutaman tunnin aikana tuli uusia rekisteröintejä enemmän kuin yleensä vuoteen, joten oman profiilin skannaus saattaa kestää.

janneus

Active Member
Hmm. Näyttää itselle ainakin 7k liian vähän gamescoree tuon kautta. Tiedä sitten mistä johtuu...

cobalos

Well-Known Member
Hmm. Näyttää itselle ainakin 7k liian vähän gamescoree tuon kautta. Tiedä sitten mistä johtuu...
Melko varmasti sivuston träkkerit eivät pysy suuren lisääntyneen käyttäjämäärän perässä. Korjaantuu varmaan ajan kanssa. Tuo sivustohan ei päivity reaaliajassa vaan sun pitää pakottaa oman profiilin skannaus tai odottaa automaatista skannausta. True Achievements hakee tiedot suoraan Microsoftin järjestelmistä eivätkä halua kuormittaa niitä liikaa.

Hauskana yksityiskohtana oma truescoreni on noussut kahdessa päivässä yli 10 000 pojoa. Syy tähän on juurikin suuri määrä uusia käyttäjiä. Truescorehan lasketaan kertomalla saavutuksen peruspistemäärä vaikeuskertoimella. Kerroin on sitä suurempi, mitä harvinaisempi saavutus on peliä pelanneiden keskuudessa.

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Täällä kanssa reilu 18 kiloo mennyt peleihin rahaa. :D Ollaan itseasiassa cobalos pelien määrässä aika lähekkäin. Olet vaan jaksanut kerätä selvästi enemmän saavutuksia. Mulla mahtuu tuonne varmasti sellaisia pelejä, joita olen vaan kokeillut ja todennut sellaisiksi, joita en vaan jaksa pelata. Siistiä tilastoa joka tapauksessa.
decade_of_gaming.PNG

Loput statsit löytyy täältä:

CharGasM

Well-Known Member
Äijillä on kyllä komeita statseja. Mulla jää vähän heikoks. Tulee osteltua vaan paljon pelejä, vaikka ei ehdi pelaamaan. Ei tiedä kuinka paljon tuosta puuttuu kun ruuhka huipussa käynyt katsomassa...

Liitetiedostot

Enemy

Well-Known Member
Järjestelmäpäivitys ladattavissa. Tämäkös nyt muuttaa käyttistä taas parempaan suuntaan?

EDIT: Kyllä, nyt on uuden näköinen valikko kehissä.

Viimeksi muokattu:

Enemy

Well-Known Member
o_O Aivan järkyttävä tää uus däsäri. Siis voi...
Itse taas tykkään tuosta. Ei ole muutettu liikaa joten kaikki tarvittava löytyy about samasta paikasta kuin ennenkin. Etusivu on selkeämpi ja käyttöliittymä tuntuu paljon sulavammalta kuin ennen.

cobalos

Well-Known Member
o_O Aivan järkyttävä tää uus däsäri. Siis voi...
Kai tuohon tottuu. Olin edellisen muutoksenkin jälkeen, että paskin dashboard ikinä, mutta olin jo tykästynytsiihen aika täpöllä.

Tosin myönnettäköön, että uudessa versiossa ei erityisesti vakuuttanut se, miten monelle tasolle asiat on jaettu. Tämä on juuri se asia, josta en ole koskaan pitänyt Pleikkarin käyttiksessä.

Enemy

Well-Known Member
Poistaako Xbox One automaattisesti vanhoja screenshotteja/videoita, joita ei ole ladattu liveen? Muistaakseni multa oli joskus kadonnut kaikki konsolin kovalevylle tallennetut kuvat yms. jonka jälkeen olen automaattisesti ladannut kuvat kaiken kansan nähtäville nettiin. Toki noita voi tallentaa vaikka OneDriveen mutta pysyvätkö ne tallessa myös konsolissa itsessään?

Pirate fin

Well-Known Member
Poistaako Xbox One automaattisesti vanhoja screenshotteja/videoita, joita ei ole ladattu liveen? Muistaakseni multa oli joskus kadonnut kaikki konsolin kovalevylle tallennetut kuvat yms. jonka jälkeen olen automaattisesti ladannut kuvat kaiken kansan nähtäville nettiin. Toki noita voi tallentaa vaikka OneDriveen mutta pysyvätkö ne tallessa myös konsolissa itsessään?
Tämmöisen tekstin löysin vuodelta 2018.

"Content previously captured that’s 90 days or older with no views will be automatically deleted and moving forward, content over 30 days with no views will be automatically deleted to ensure we’re helping you store the content that matters most."

Eli kannattaa ottaa talteen, jos haluaa säästää joitakin kuvia/videoita.

Enemy

Well-Known Member
Tämmöisen tekstin löysin vuodelta 2018.

"Content previously captured that’s 90 days or older with no views will be automatically deleted and moving forward, content over 30 days with no views will be automatically deleted to ensure we’re helping you store the content that matters most."

Eli kannattaa ottaa talteen, jos haluaa säästää joitakin kuvia/videoita.
Kiitos! Yritin googlettaa mutta en löytänyt noin selkeää vastausta. Täytyy tallentaa ne tuonne pilveen niin ainakin ovat tallessa.

Ylös Bottom