Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Miten niin muka hankalaa?
Menet minkä vain halutun achievementin tai kuvan kohdalle, avaat sen ja painat "starttia" ja valinta "aseta taustaksi".
Ei siinä missään valikoissa tarvi hyppiä.

Nii tai Settings > My xbox > My background
Helvetillistä säätämistä ja ramppaamista! :D
 
Kaikkeen tottuu mutta kyllä toi joku insinöörin pervo päiväuni on koko käyttis, asiat voisi tehdä helpomminkin ja silmälle enemmän miellyttäväksi mutta on tuo aika moinen oksennus jossa on makkaraperunat ja mausteet levinneet mihin sattuu. No pelaamisen riittää etusivu joten en sitä jaksa muuten edes käyttää, hoidetaan toisilla laitteilla ne sitten. Fablea ja gearssia odotellessa.

X360 oli huomattavasti parempi käyttiksessä.
 
Vastaus: Xbox One

USA Store

Nyt on VPN toiminnassa ja yhdistetty USAhan, mutta edelleenkin XBOX Store kaivaa tiedon, että olen suomessa.
Onko se jotenkin tuohon microsoft-tiliin liitettynä se lokaatio?

Vai pitääkö PPTP VPN:ssä vielä vaihtaa manuaalisesti DNS asetuksetkin?
 
Vastaus: Xbox One

Niin ne leffat kiinnostaisi. VPN siis käytössä ja IP osoittaa nyt USAhan, mutta jostakin se kaivaa tiedon, että olen suomessa. Valittaa lokaatiosta.
 
IP-osoitteen ja sekä konsolin että käyttäjätilin maa-asetuksen pitää vastata haluttua sijaintia. Ostoksiin tarvitset vielä kyseiseen maahan rekisteröityä maksuvälinettä.
 
Vastaus: Xbox One

Eilen piti viettää ystävänpäivää ja katsella Filmnetistä laatuviihdettä. Ilmainen kuukausi käyttöön ja boksi tulille. Eipä vaan Filmnet sovellusta löytynyt. Google kertoi, että syyskuussa 2014 lupailtiin sovellusta vuoden loppuun mennessä... Ei hyvältä vaikuta boksin sovellusvalikoima, jos tarkoitus on olla koko kodin viihdekeskus.
 
Vastaus: Xbox One

Eilen piti viettää ystävänpäivää ja katsella Filmnetistä laatuviihdettä. Ilmainen kuukausi käyttöön ja boksi tulille. Eipä vaan Filmnet sovellusta löytynyt. Google kertoi, että syyskuussa 2014 lupailtiin sovellusta vuoden loppuun mennessä... Ei hyvältä vaikuta boksin sovellusvalikoima, jos tarkoitus on olla koko kodin viihdekeskus.


Muistaakseni tosiaan luvattiin vuoden 2014 loppuun, mutta Pelaajalehden podcastissa vieraana ollut Jarno "Killi" Kallunki-Mättö kertoi, että Filmnet tulee lähiaikoina. En muista tarkkaa sanavalintaa.
 
Vastaus: Xbox One

Videoeditori Upload Studio saanut päivityksen 2.0. Mukana uusia toimintoja ja täydennettyjä ominaisuuksia, kuten trikkikuva vihreällä kankaalla (ilman vihreää kangasta!) ja maksimipituuden kasvattaminen 30 minuuttiin. Vielä kun sen kertatallennuksenkin saisi viidestä minuutista pidemmäksi. Jokatapauksessa hienoa nähdä merkittävää kehitystä tällä osastolla.

[video=youtube_share;DTVAxFcp-Xg]http://youtu.be/DTVAxFcp-Xg[/video]
 
Vastaus: Xbox One

Olen ollut hetken poissa xbox kuvioista ja nyt onen oston jälkeen kiinnostaa seuraava, eli jenkkistoresta pystyy ostamaan vain vaihtamalla konsolin asetuksista sijainniksi usa? Konsoli on vasta matkalla minulle niin en pääse itse vielä asiaa kokeilemaan. Entä mikä sivusto olisi paras paikka jenkkien tarjousten seurantaan?
 
Vastaus: Xbox One

Olen ollut hetken poissa xbox kuvioista ja nyt onen oston jälkeen kiinnostaa seuraava, eli jenkkistoresta pystyy ostamaan vain vaihtamalla konsolin asetuksista sijainniksi usa?

Maa-asetuksen vaihto käy kyllä helposti, mutta Ämörikän kauppapaikalta ostaminen vaatii nykyään myös sinne rekisteröidyn maksuvälineen (eli yhdysvaltalaisen valuuttakoodin, PayPal-tilin tai luottokortin).

Entä mikä sivusto olisi paras paikka jenkkien tarjousten seurantaan?

Jos tarkoitat latauspelitarjouksia, XBLDB.com ei vieläkään ymmärrä Onen sisällön päälle, joten viralliset MajorNelson.com ja Xbox.com ovat periaatteessa varmimmat sivustot. Tietty aktiiviset sosiaaliset mediat (esim. CheapAssGamer.com ja Redditin X1-osio) ovat usein nopeampia, vaikkakin toisinaan vahvistamattomien huhujen varassa.
 
Vastaus: Xbox One

Maa-asetuksen vaihto käy kyllä helposti, mutta Ämörikän kauppapaikalta ostaminen vaatii nykyään myös sinne rekisteröidyn maksuvälineen (eli yhdysvaltalaisen valuuttakoodin, PayPal-tilin tai luottokortin).

Miten helpoiten onnistuisi tuo jenkkilään rekisteröity maksuväline? Kelpaako suomalainen visa johon keksii jenkkiosoitteen?
 
Vastaus: Xbox One

Miten helpoiten onnistuisi tuo jenkkilään rekisteröity maksuväline? Kelpaako suomalainen visa johon keksii jenkkiosoitteen?


Tämä toimi aika pitkään viime vuonna, mutta ei enää. Tällä hetkellä itse ostan Amazon.com sivustolta lahjakortteja ja sitten tulee sähköpostiin vaan koodi jonka sitten konsolilla lunastan. Tämä taktiikka tosiaan myös vaatii sen osoitteen jenkeistä. Sisko asuu siellä niin minulle kätevä. Osa käyttää Borderlinx palvelua ja osa heittää osoitteet päästään.
 
Vastaus: Xbox One

Tämä toimi aika pitkään viime vuonna, mutta ei enää. Tällä hetkellä itse ostan Amazon.com sivustolta lahjakortteja ja sitten tulee sähköpostiin vaan koodi jonka sitten konsolilla lunastan. Tämä taktiikka tosiaan myös vaatii sen osoitteen jenkeistä. Sisko asuu siellä niin minulle kätevä. Osa käyttää Borderlinx palvelua ja osa heittää osoitteet päästään.

Amazonissa itselläni onkin jo osoite alaskassa niin lienee tuota kautta helpoin. Kiitokset avusta.
 
Vastaus: Xbox One

Mä oon tapellut koko aamupäivän giftcardien kanssa.. :mad:

Amazon varmaan eniten aiheuttaa harmaita hiuksia tämän kanssa, ja sehän tässä eniten ärsyttää kun oon ennen onnistunut tilaamaan usd gift cardeja xboxille. Osoite on oregonissa ja olenkin joku Jonathan Haskins manageri etc. Generaattorilla haettu. Mutta nyt kun yritän tilata esim 10usd dollarin korttia niin menee tilaukseen asti "läpi". Kunnes mailiini pamahtaa tämmöinen
"Hello from Amazon.

We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we are unable to charge your credit card.

If you have questions about declined credit card payments, please review the information below." Ja siis mitään ei veloiteta, jotenkin sapettaa kun ennen onnistunut sujuvasti giftcardien tilaaminen.

Ja tehnyt uuden tunnuksen ja vaihtanut osoitteen jne, mutta samalla tilillä yritän - ilman tulosta. Aina sama virhesanoma. Osaako joku auttaa? :confused:

EDIT: Tietäisikö joku toista vaihtoehtoista sivua kuin amazon, josta saisi giftcardeja. Tilasin tähän hätään gamepointsnow sivulta 15 dollarin kortin 20 euron hintaan koska verot tuli päälle. Tässä kans yksi syy miksi amazonista olisi vain parasta tilata kun saa parhaan hyödyn..
 
Vastaus: Xbox One

Mä oon tapellut koko aamupäivän giftcardien kanssa.. :mad:

Amazon varmaan eniten aiheuttaa harmaita hiuksia tämän kanssa, ja sehän tässä eniten ärsyttää kun oon ennen onnistunut tilaamaan usd gift cardeja xboxille. Osoite on oregonissa ja olenkin joku Jonathan Haskins manageri etc. Generaattorilla haettu. Mutta nyt kun yritän tilata esim 10usd dollarin korttia niin menee tilaukseen asti "läpi". Kunnes mailiini pamahtaa tämmöinen
"Hello from Amazon.

We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we are unable to charge your credit card.

If you have questions about declined credit card payments, please review the information below." Ja siis mitään ei veloiteta, jotenkin sapettaa kun ennen onnistunut sujuvasti giftcardien tilaaminen.

Ja tehnyt uuden tunnuksen ja vaihtanut osoitteen jne, mutta samalla tilillä yritän - ilman tulosta. Aina sama virhesanoma. Osaako joku auttaa? :confused:
No siis sehän sanoo, että ei voi veloitusta tehdä kortilta. Onko sulla kortti ihan toiminnassa? Mennyt vanhaksi tai ei ole nettikäyttöä aktivoinut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Wau, näyttää hyvältä! Tsiigailin tota sivua, mutta en osannut selkeästi navigoida tarpeeksi hyvin. Kiitos! :)

No siis sehän sanoo, että ei voi veloitusta tehdä kortilta. Onko sulla kortti ihan toiminnassa? Mennyt vanhaksi tai ei ole nettikäyttöä aktivoinut?

On toiminnassa kyllä ihan -17 asti, mutta kyllä tämä tästä. Voi olla nettipankissakin joku ruksi pois päältä joka mahdollistaisi nettiostokset.. Kiitos jokatapauksessa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Eilen piti viettää ystävänpäivää ja katsella Filmnetistä laatuviihdettä. Ilmainen kuukausi käyttöön ja boksi tulille. Eipä vaan Filmnet sovellusta löytynyt. Google kertoi, että syyskuussa 2014 lupailtiin sovellusta vuoden loppuun mennessä... Ei hyvältä vaikuta boksin sovellusvalikoima, jos tarkoitus on olla koko kodin viihdekeskus.

Nythän se Filmnet sieltä löytyy, mutta pakko myöntää että hieman huvitti tuo tekstisi, kannattais ehkä ennemmin kiukkuilla sinne Filmnetin suuntaan, ja syyttää Filmnetin devaajia siitä että se "vasta" nyt sinne tuli, eikä "koko kodin viihdekeskusta".
 
Ylös Bottom