Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Xbox.com kaupasta selaimella.
Sen jälkeen ne ilmestyy sinne Onen omien pelien perään "valmiina asennettavaksi" osioon, josta vaan asentaa ne.

Jos selaimella ostaa nuo GwG pelit, niin ne ei taida myöskään vaatia luottokorttia. Nyt jonkun päivityksen jälkeen konsolin kautta se on ruvenut moista vaatimaan.
 
Vastaus: Xbox One

Ei mitään omituista. Se on vaan uusi dashi.
 
Vastaus: Xbox One

Joo kyllä mullakin on tullut ikävä vanhempaa dashia. Pinnatut pelit olivat omaan makuun paljon helpommin, nopeammin ja nätimmin esillä. En oo täysin älynnyt mistä kaikki hehkutus. Mutta kyllähän ton uudenkin kanssa voi elää, ihan ok sekin on.
 
Vastaus: Xbox One

Joo kyllä mullakin on tullut ikävä vanhempaa dashia. Pinnatut pelit olivat omaan makuun paljon helpommin, nopeammin ja nätimmin esillä. En oo täysin älynnyt mistä kaikki hehkutus. Mutta kyllähän ton uudenkin kanssa voi elää, ihan ok sekin on.

Ei se mun mielestä paha rasti ole painaa oikeaa liipaisinta päästäkseen pinnattuihin peleihin. Mut makuasioita tietenkin.
 
Vastaus: Xbox One

Voipi olla ettei tollanenkaan juttu ole tiedossa. Ei nimittäin ollu mullakaan.

Mulla ainakin näkyi pitkään videopätkä dashboardilla, mikä näytti kaikki nämä uudet pikakomennot ja muut. Nähtävästi kaiki siis ei näitä aina katso.

Itse kaipaan vanhasta dashboardista saavutusten tilastoa missä näki ketä kavereista saanut eniten nostettua gamerscorea.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla ainakin näkyi pitkään videopätkä dashboardilla, mikä näytti kaikki nämä uudet pikakomennot ja muut. Nähtävästi kaiki siis ei näitä aina katso.

Itse kaipaan vanhasta dashboardista saavutusten tilastoa missä näki ketä kavereista saanut eniten nostettua gamerscorea.
Mulla ei yleensä pyöri tossa mitään, harvoin näkyy edes noita gold yms tarjouksia. Ne on aina jumissa. Mut joo, en oo kiinnittänyt huomiota tollaseen videoon.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla ainakin näkyi pitkään videopätkä dashboardilla, mikä näytti kaikki nämä uudet pikakomennot ja muut. Nähtävästi kaiki siis ei näitä aina katso.

Itse kaipaan vanhasta dashboardista saavutusten tilastoa missä näki ketä kavereista saanut eniten nostettua gamerscorea.

Jeps, video pyöri ja pieniä tekstivinkkejäkin on välillä siellä kulmassa vinkkailemassa. Toki tulee itsekin kokeiltua mitä eri namiskat tekevät eri tilanteissa :)
 
Vastaus: Xbox One

Itse kaipaan vanhasta dashboardista saavutusten tilastoa missä näki ketä kavereista saanut eniten nostettua gamerscorea.

Sama, vaikken mikään gamerscoren metsästelijä olekkaan. Samalla myös näkyi heti ketkä kavereista oli paikalla. Nyt joutuu sinne vasemmalle mennä kattelemaan. Lisäksi vanhassa "X" namiskasta meni suoraan siihen telkkaritilaan, jos on se digi viritin. Nyt sinnekin pitää surffata jostain. En tykännyt siitä mikkisoftan "tiili" ulkoasusta mutta oli se parempi kuin tämä nykyinen. Jotenkin tuntuu että aina vaan muutellaan ja ikinä ei tule mitään woohoooo -efektiä, että nytpä on tehty hyvä. Jopa wanha kunnon Blade UI 360 konsolilla oli kaikessa simppeliydessään mukavampi käytellä kun mikä tahansa sen jälkeen.
Noh mutta toisaalta, eipä se pelaamiseen vaikuta.

Muistin virkistämiseksi :)

[video=youtube;AZYhri2tsM4]https://www.youtube.com/watch?v=AZYhri2tsM4[/video]
 
Vastaus: Xbox One

Jos jollain ei ole Gears Of War 1-3 + Judgement pelejä (joita siis voi pelata myös Xbox Onella).
Niin mulla olisi jaossa koodit noihin. YV:tä vaan :)

Edit: koodit menneet
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Hmm..Live gold pelinä pitäisi olla myös Xbox360:n Deus Ex ja Major Nelson sanoi että olisi pelattavissa Onellakin mutta ei lisärit (tai ainakaan missing link tjsp lisäri)
Ongelma on nyt siinä että en löydä sitä yhtään mistään ladattavaksi. Konsolilla Liven kauppaan ku menee ja hakee Deus Ex niin ainoa mitä löytyy on Vain yhdistelmä (eli vissiin jos levyn omaisin niin sen saisi ladattua). Nettiselaimella xbox.comista sit kyl löytyy se gold peleistä ja pääsee lataamaankin mut vain Xbox360. Testasin varalta ja pistin sen latautumaan sitä kautta että jos ilmeistyisi konsolin latausjonoon mutta ei näy.

Olenko missannu ilmotuksen jossa tuo perutaan Onelle vai missä vika?
 
Vastaus: Xbox One

Hmm..Live gold pelinä pitäisi olla myös Xbox360:n Deus Ex ja Major Nelson sanoi että olisi pelattavissa Onellakin mutta ei lisärit (tai ainakaan missing link tjsp lisäri)
Ongelma on nyt siinä että en löydä sitä yhtään mistään ladattavaksi. Konsolilla Liven kauppaan ku menee ja hakee Deus Ex niin ainoa mitä löytyy on Vain yhdistelmä (eli vissiin jos levyn omaisin niin sen saisi ladattua). Nettiselaimella xbox.comista sit kyl löytyy se gold peleistä ja pääsee lataamaankin mut vain Xbox360. Testasin varalta ja pistin sen latautumaan sitä kautta että jos ilmeistyisi konsolin latausjonoon mutta ei näy.

Olenko missannu ilmotuksen jossa tuo perutaan Onelle vai missä vika?


Siis mun käsittääkseni sun pitää vaan "ostaa" se sieltä netin kautta. Sitten sen pitäisi ilmestyä sinne omat pelit & sovellukset oikeaan laitaan. Eli menet pelin kohdalle ja rullaat ihan oikeaan reunaan, Siellä pitäisi olla kohta, jossa lukee asennettavissa olevat pelit.
 
Vastaus: Xbox One

Siis mun käsittääkseni sun pitää vaan "ostaa" se sieltä netin kautta. Sitten sen pitäisi ilmestyä sinne omat pelit & sovellukset oikeaan laitaan. Eli menet pelin kohdalle ja rullaat ihan oikeaan reunaan, Siellä pitäisi olla kohta, jossa lukee asennettavissa olevat pelit.

Jep, näinhän sen pitäisi mennä mutta ei mene. Mitään ei ole ilmestynyt omat pelit&sovellukset kohtaan. Huomasin tosin että saatavilla 16.1 niin voi olla että se tulee vasta myöhemmin päivällä sitten ladattavaksi. Katellaan ja jos ei näy niin ottaa MS:n yhteyttä vaikka et missä vika.
 
Vastaus: Xbox One

Kaikki noudattavat jenkkiaikaa, eli iltapäivällä.

edit: Mulla ainakin ilmestyi heti ladattaviiin kun juuri äsken, kun "ostin" sen xbox.com:sta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Kaikki noudattavat jenkkiaikaa, eli iltapäivällä.

edit: Mulla ainakin ilmestyi heti ladattaviiin kun juuri äsken, kun "ostin" sen xbox.com:sta.

Joo, täälläkin lataus alkoi tossa 15 jälkeen kun käynnistelin konsolin uudestaan. Tosiaan tosta julkaisuajasta se taisi vaan olla kiinni, se onkin ollut tiedossa että kaikki menee jenkkilän mukaan, joten jos olisin vaan päivämäärän huomannut ajoissa niin ei olisi tarvinnut tänne tulla kyselee:D
 
Ylös Bottom