Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Ohjaimeen kannattaa hankkia setti Panasonic (aiemmin Sanoy) Eneloop akkuja. Jos vielä ottaa niitä mustia versioita niin alkaa virtaa riittää ja noita voi käyttää vielä vuosien päästä jossain muuallakin, toisin kuin play&chargea. Saa esim verkkokaupasta ja Motonetista, ebaystä ja muualta vielä edullisemmin.

Akkulassa yleensä ollut edullisimmat Eneloopit. Itse olen täältä ostanut https://www.akkula.fi/epages/akkula.sf/fi_FI/?ObjectID=220996&ViewAction=FacetedSearchProducts&SearchString=eneloop
 
Vastaus: Xbox One

Nykolta löytyy Xbox One Charge Base, jossa on omat akkunsa. Tuon toimivuudesta tai akkukestosta mulla ei ole harmainta haisua, tuli vaan tässä varten vasten googlatessa vastaan.

Kaveri hairahti ostamaan tuollaisen hetken mielijohteesta kun Gigantin osaava myyjä tuputti boksin kylkeen. Ei siinä mennyt kuin tyyliin vuoden vähäisellä käytöllä niin akut oli lahnat ja valmiina kiikutettavaksi kierrätyspisteeseen. Siirtyi käyttämään AA-akkuja. En suosittele Play & Charge kittejä, mutta en varsinkaan suosittele näitä 3rd party himmeleitä, ihan täytää gagulia. Varmaan itse pitäisi rankentaa laatu komponenteista jos haluaisi mokoman kunnollisen. Siis nimenomaan se akkupaketti osuus, laturi varmaan olikin ihan soiva peli.
 
Vastaus: Xbox One

Eiköhän niitäkin ole ihan samoista komponenteista rakennettuna, kuin Aa akkujakin. Siksi kysyinkin jos joku näistä tietäis enempi et mikä ois ok.
Itse kun en ala käyttämään enää muita kuin telakka ratkaisuja, enkä ala irroittelemaan osia mistään laitteesta jos virta loppuu. Liian mukavuudenhaluinen olen.
 
Kysellääs nyt täälläkin, kun toisaalla en vastausta saanut:

Onko kukaan vaihtanut gamertagin Live ID -tiliä? Joskus X360 alkuaikoina vaihdoin ja onnistui hyvin. Nyt kyselin chatistä ja ensimmäinen vastasi, että aliaksien kanssa onnistuu tuo vaihto. Toinen asiakaspalvelija sanoi, että menettää sähköpostin kokonaan jos tuon menee tekemään. Hyviä neuvoja siis...

Tarkoitus olisi siis vaihtaa 2@live.fi gamertag perti16 toiseen sähköpostiin 1@live.fi, jossa on joku geneerinen gamertag.

Tilit tein joskus aikoja sitten ennen kuin oli mitään Office 365 jne. Nyt olisi kiva, kun olisi kaikki palvelut saman tilin takana samassa ekosysteemissä.
 
Xbox one olisi kyllä päässyt myynnissä paljon pidemälle ja pärjännyt edes jollain tasolla PS4:lle jos kyseistä turhaa laitetta ei oltaisi pakosta tyrkytetty konsolin kyljessä 100e kalliimmalla hintalapulla mitä kilpailijan konsolia.
 
Xbox one olisi kyllä päässyt myynnissä paljon pidemälle ja pärjännyt edes jollain tasolla PS4:lle jos kyseistä turhaa laitetta ei oltaisi pakosta tyrkytetty konsolin kyljessä 100e kalliimmalla hintalapulla mitä kilpailijan konsolia.

Microsoftin tarkoitus oli toteuttaa viimein pitkä haave saattaa Xbox kodin viihdekeskukseksi, jonka kautta virtaa kaikki viihde - peleistä, tv-ohjelmien kautta elokuviin. Kameran tarkoitus oli palvella mainostajien tarpeita, monitoroimalla yleisön reaktioita ja suunnata kohdennettuja mainoksia.
 
Microsoftin tarkoitus oli toteuttaa viimein pitkä haave saattaa Xbox kodin viihdekeskukseksi, jonka kautta virtaa kaikki viihde - peleistä, tv-ohjelmien kautta elokuviin. Kameran tarkoitus oli palvella mainostajien tarpeita, monitoroimalla yleisön reaktioita ja suunnata kohdennettuja mainoksia.
Tässä epäonnistuttiin koska ihmiset halusivat pelikonsolin eikä viihdelaitetta mitä edellinen sukupolvi edusti.
 
Kameran tarkoitus oli palvella mainostajien tarpeita, monitoroimalla yleisön reaktioita ja suunnata kohdennettuja mainoksia.

Ja tämäkö oli sen ainoa tarkoitus? Oletko koskaan miettinyt, miten ääliömäiseltä tuokin taas kuulostaa?

No, siinä olen tosin samaa mieltä kanssasi, että Kinect (ne molemmat) oli epäonnistunut laite.
 
Mun mielestä kinect laitteena oli hyvä, ongelmana oli pelit, joissa ei osattu ottaa irti kinectin vahvuuksia, vaan yritettiin ns normi pelejä muokata sille.

Meidänkin lapset on ensi kokemuksen saaneet peleistä juuri kinectillä ja oli se valovuosia parempi ratkaisu, kuin esim movet on Sonyllä.

Ja täytyy sanoa, että olen kyllä itse tykästynyt kohdennettuihin mainoksiin, vaikkapa k-kaupalla, joka seuraa ostoksia ja antaa tarjoukset sen mukaan. Saan sen kokiksen tarjouksella lähikaupasta, kun ennen olisin saanut tamponeja.. :D
 
Kysellääs nyt täälläkin, kun toisaalla en vastausta saanut:

Onko kukaan vaihtanut gamertagin Live ID -tiliä? Joskus X360 alkuaikoina vaihdoin ja onnistui hyvin. Nyt kyselin chatistä ja ensimmäinen vastasi, että aliaksien kanssa onnistuu tuo vaihto. Toinen asiakaspalvelija sanoi, että menettää sähköpostin kokonaan jos tuon menee tekemään. Hyviä neuvoja siis...

Tarkoitus olisi siis vaihtaa 2@live.fi gamertag perti16 toiseen sähköpostiin 1@live.fi, jossa on joku geneerinen gamertag.

Tilit tein joskus aikoja sitten ennen kuin oli mitään Office 365 jne. Nyt olisi kiva, kun olisi kaikki palvelut saman tilin takana samassa ekosysteemissä.

Se on todellakin vähän hankala, mutta oletan että pitäisi olla jotenkin tehtävissä kunhan monelmpiin sähköposteihin on pääsy. Se on sitten vähän kinkkisempi tilanne kun assosioituun sähköpostiin ei ole enää pääsyä vaikkapa siitä syystä että sitä ei enää ole olemassa, tai salasana unoholassa ja saavuttamattomissa. Mutta jos sulla on pääsy niin antaa palaa vaan!

En osaa kyllä muuta vastata kun että on olen tehnyt, juuri samasta syystä, eli halusin linkata Gamertagin oman "virallisen" Live tilini kanssa samaan syssyyn. Tämä oli XOnen julkkarin aikoihin, ainakin siihen aikaan onnistui nimenomaan vain 360 konsolista (video) mutta toivottavasti enää tänäpäivänä ei olla enää niin kivikaudella. Microsoftin tuntien pahaa pelkään, että saatetaan olla? Ei muuta kun google laulamaan kovempaa, tai sitten loggaat oman tai kaverin antiikki 360 koneelle ja toivot että se ominaisuus toimii edelleen?
 
Eli siis tämä sheissenjauhanta Kinectistä on perin teoreettista. Mutta esitetään aitona faktana, joka ei ole tapahtunut kuin Nisupullan rinnakkaistodellisuudessa. Kiesus.
Siis hetkonen. Nisu sanoi, että se oli alunperin siihen suunniteltu onen yhteydessä. Ja näinhän se oli.
Julkaisivat konsolin ja silloin ilmoitettiin tästä pakosta. Muistaakseni pakotettiin jopa nettiyhteyteen (tästä en nyt mene takuuseen). Sit kaikki nosti älämölön ja MS nöyrtyi muuttamaan tuota.

Mutta siis mikä fakta tässä ontui? Siihen se oli tarkoitettu alunperin ja näin se kansalle ilmoitettiin myös. Ei se siitä mitään rinnakkaistodellisuutta tee, että muuttivat sen haloon seurauksena.
 
Siis hetkonen. Nisu sanoi, että se oli alunperin siihen suunniteltu onen yhteydessä. Ja näinhän se oli.
Julkaisivat konsolin ja silloin ilmoitettiin tästä pakosta. Muistaakseni pakotettiin jopa nettiyhteyteen (tästä en nyt mene takuuseen). Sit kaikki nosti älämölön ja MS nöyrtyi muuttamaan tuota.

Mutta siis mikä fakta tässä ontui? Siihen se oli tarkoitettu alunperin ja näin se kansalle ilmoitettiin myös. Ei se siitä mitään rinnakkaistodellisuutta tee, että muuttivat sen haloon seurauksena.

En vain ymmärrä, miksi tuoda esille ja kitistä asiasta, jota ei ole koskaan tapahtunut. "Olla suunnitelmissa" eli ole yhtä kuin tapahtunut - ainakaan tässä tapauksessa. Luojan kiitos Microsoftilla jollain oli silloin hiukan järkeä päässä.

Totesin jo, että ainakin minulla on Boxi toiminut aina ilman Kinectiä. Siihen ei ole järki-ihmisen vastaus, että "mutkumutku ne suunnitteli toisin..."
 
Ylös Bottom