Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox pelien TASO?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KillerIpa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

KillerIpa

New Member
Nyt täytyy kyllä ärähtää vaikka itse suhteellisen tyytyväinen xbox omistaja olenkin niin pelien taso on kyllä aika surkea. Todella hyviä pelejä ei ole kuin: Halo,PGR,RallySport kohtuullisia: Sega GT 2002, The Thing, DOA3,Gauntlet, Enclave... jne. Suurinosa on kyllä täyttä Pas..aa varsinkin kun tosiasia on että tuosta saa vielä maksaa itsensä kipeeksi 60-75 ...mitä mieltä muut ovat?
 
No eihän niitä pelejä ole pakko pelata jos niistä ei pidä. Joka koneella suurin osa peleistä on heikkoja, ja niitä huippuja tulee harvemmin.
 
Kyllähän niitä muitankin laatupelejä on ku noi... (ainakin yks tulee heti mieleen; kukakohan arvais sen? ;))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kyllähän niitä muitankin laatupelejä on ku noi... (ainakin yks tulee heti mieleen; kukakohan arvais sen? ;))

Aivan, en muuten huomannutkaan, että se puuttuu tosta listasta. Ja on sentään boxin toiseksi paras peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kyllähän niitä muitankin laatupelejä on ku noi... (ainakin yks tulee heti mieleen; kukakohan arvais sen? ;))

Itselläni on noin +30 xbox peliä mutta ilmeisesti ei juuri sitä =)
 
Jos sulla on 30+ Xbox peliä, niin arvelisin, että et ole maksanut penniäkään suurimmasta osasta, joten mielestäni on turha kyllä tulla mitään rähisemään, että pelien taso on huono.

No joo, se siitä...

Minulla tulee kyllä kaksi laatupeliä mieleen, joita ei ole vielä mainittu. Toinen alkaa J:llä ja toinen M:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KillerIpa
Nyt täytyy kyllä ärähtää vaikka itse suhteellisen tyytyväinen xbox omistaja olenkin niin pelien taso on kyllä aika surkea. Todella hyviä pelejä ei ole kuin: Halo,PGR,RallySport kohtuullisia: Sega GT 2002, The Thing, DOA3,Gauntlet, Enclave... jne. Suurinosa on kyllä täyttä Pas..aa varsinkin kun tosiasia on että tuosta saa vielä maksaa itsensä kipeeksi 60-75 ...mitä mieltä muut ovat?

Jep,hieman samaa mieltä olen itsekkin ollut jo viime aikoina,pistin jopa XB:n jo pakettiin takaisin kun sitä en surkean pelitarjonnan takia enää käytä lainkaan.Toisaalta tässä vaiheessa on kyllä vielä turha itkeä koska XB on kuitenkin vielä aika uusi konsoli ja laatu-pelejä ei yleensä hetkessä tehdä...mutta vahvasti silti vaikuttaa,että samoille linjoille valutaan kuin PS2 saralla,paljon skeidaa ja vähän helmiä.Tietysti pc-peli puolella on ihan samoja ongelmia,mutta pelitarjonta on ymmärretysti kuitenkin niin laaja,että sieltä sonnan keskeltä niitä kukkasiakin pukkaa tasasen väliajoin esiin ja jokaiselle löytyy varmasti aina jokin mieluisa pc-peli joka jaksaa kauemmin viihdyttää(Myös nuorille aikuis pelaajille suunnattuja pelejä).

Tulis nyt edes yx XB-peli joka joka olis sellaista antia joka jaksaa kauemmankin kiinostaa,Halo oli minulle jo sinne päin ja sitten PGR-autopeli oli myös suht.positiivinen kokemus,mielestäni urheilu-/autopelit on konsoleilla vielä se ainut genre joka loistaa.XB Live saattaa kummasti myös tuoda pitkäikäisyyttä ja kirkkautta näihin XB-peleihin,siis näin minun mielestäni! Muussa tapauksessa noi XB.n pelit on kieltämättä turhan kalliita siihen mitä niiden ominaisuudet pelaajalle tarjoavat,minä kun en viitsi ostaa edes pc-pelejä kuin muutaman vuodessa ja ne riittää vallan mainiosti(Vain parhaat jaksavat kiinnostaa peli-ideasta riippuen).

:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kyllähän niitä muitankin laatupelejä on ku noi... (ainakin yks tulee heti mieleen; kukakohan arvais sen? ;))

Moto gp? kerro ihmeessä minullekkin.
 
Onhan noita hyviä pelejä... pitää vaan erottaa jyvät akanoista eikä tehdä hätiköityjä päätöksiä hypetyksen perusteella. Ja kuten sanottu ei hyviä voi olla ilman huonoja. Itse ainakin olen onnistunut mieleiseni haalimaan ja yhteenkään peliini en ole pettynyt, joiltakin (doa3) ehkä odottanut enemmän mutta en pettynyt.

Tuota pc puolta varmaan on turha sotkea tänne kun siellä piratismi loistaa... jos pc peleistä pitäs maksaa 70egee tsipale niin tuskin kovin moni pelais peeceellä ku siellä toi hyvien pelien määrä prosentuaalisesti on vielä pienempi.
 
No mutta eihän Xbox-pelien tasossa/määrässä pitäisi olla juurikaan itkemistä kun aikaa konsolin ilmestymisestä on kuitenkin vasta kuutisen kuukautta.
Jos esim. verrataan PS2:n tai GameCuben ensimmäisten kuuden kuukauden pelitarjontaa ja sen tasoa, ei Xboxilla ole mitään hävettävää.
Jouluna toki odotan että Xbox paiskaa muiden konsolien mukana tiskiin jotain astetta tiukempaa titteliä kehiin ja päästään kunnolla konsolin antimista nauttimaan.

Eli tässä vaiheessa ei todellakaan kannata spekuloida Xboxin pelitasoa, odotetaan jouluun ja tarkistetaan tilanne silloin uudelleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Jouluna toki odotan että Xbox paiskaa muiden konsolien mukana tiskiin jotain astetta tiukempaa titteliä kehiin ja päästään kunnolla konsolin antimista nauttimaan.

Itseni on hieman yllättänyt se, että Xboxin megapelit tulevat jo ennen joulua, eivätkä ajoitu sesonkiaikaan. Esim. Splinter Cell, Transworld Snowboarding, Metal Gear Solid 2: Substance, Blinx: The Time Sweeper, DOA:XV, Sega GT 2002, Ghost Recon, MechAssault, Unreal Championship ja Lord of the Rings. Kaikkien julkaisu jo ennen joulukuuta. Itseäni ei moinen tietenkään haittaa... kunhan pääsee pelaamaan noita :)

Vaikka onhan tuolla joulukuussakin ihan päteviä pelejä. Midtown Madness 3, Kakuto Chojin, Vexx ja Brute Force ovat omalla odotuslistalla. Sekä tietysti Shenmue 2, mutta sen Euro-julkaisusta liikkuneet ikävät huhut ovat laskeneet sen sijoitusta omalla odotuslistallani aika ankarasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO


Itseni on hieman yllättänyt se, että Xboxin megapelit tulevat jo ennen joulua, eivätkä ajoitu sesonkiaikaan. Esim. Splinter Cell, Transworld Snowboarding, Metal Gear Solid 2: Substance, Blinx: The Time Sweeper, DOA:XV, Sega GT 2002, Ghost Recon, MechAssault, Unreal Championship ja Lord of the Rings. Kaikkien julkaisu jo ennen joulukuuta. Itseäni ei moinen tietenkään haittaa... kunhan pääsee pelaamaan noita :)

Vaikka onhan tuolla joulukuussakin ihan päteviä pelejä. Midtown Madness 3, Kakuto Chojin, Vexx ja Brute Force ovat omalla odotuslistalla. Sekä tietysti Shenmue 2, mutta sen Euro-julkaisusta liikkuneet ikävät huhut ovat laskeneet sen sijoitusta omalla odotuslistallani aika ankarasti.

Hmm.... Itse en kyllä taida tunnistaa yhtäkään noista peleistä hittipeleiksi.
Keskivertopeliä paremminkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce


Hmm.... Itse en kyllä taida tunnistaa yhtäkään noista peleistä hittipeleiksi.
Keskivertopeliä paremminkin.

Niin, jos suosikkipelisi on Ti-ti nallejen seikkailu Riitan kanssa, tai vastaava.
 
Ylös Bottom