Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox pelien TASO?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Triforce liittyy Zelda peliin, jonka kaikki kunnon pelaajat kyllä tietäisivät.
Örrörr, minäkään en tiennyt, joten ilmeisesti en ole "kunnon pelaaja", mitä hemmettiä sekin sitten meinaa. Kuulostaa joltain kukkahattutätimafian tädittelyltä, vähän kuin "koulussa kerrotaan teille pojat miten kunnon kansalaiset elävät, NYT korvat tarkkana pojat..."

t. tero

Niinno, tuo nyt ei ole mikään yleissivistyksen mittari jos tietää Triforcen Zeldasta. Itse en myöskään sitä tiennyt, koska noi Zeldat eivät koskaan napanneet minua mukaansa NES:illä, eivätkä sen jälkeenkään. Tosin enpä ole N64:n Zeldoja edes kokeillut.

Silti, voisinhan itsekin sanoa, että kyllä jokainen kunnon peluri tietää missä pelistä Ivan Dolvich rähisee, tai miten Kane kuolee (vai kuoleeko) C&C:n lopussa. Tai vaikka sen miten Master Chief tuhoaa Halon ja Floodin. Saisihan niistä vaikka pienen pelivisan, kun kyselisi kaikkea System Shockin pahan tekoälyn nimestä Thiefin päähahmon sukunimeen, tai sitten vaikka Megamanin pahan professorin nimeä tai GTA3:n kaupungin nimeä. Kaikki varmasti pelirintamalla "yleistietoa". Siinä ei yksi Zelda-tietämys kenestäkään mestaripeluria tee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kyllä on iso lovi pelitietoudessa, jos ei Triforcea osaa yhdistää Zeldaan.
Voi olla. Kerro vielä mitä merkitystä on elämänlaadulleni? Kaikkea ei voi tietää ja osata, eikä minun kiinnostukseni ole aina osunut peleihin. Vielä isompia aukkoja löytyy musiikin puolelta.

Nykyisin olen lähinnä burgeripelaaja eli Xbox on kivaa pikaviihdettä varten silloin tällöin. Ja onhan se aika mainio statuskaluste olohuoneessani. ;)

t. tero

P.S. "Kerro vielä" oli retorinen kehotus. En odota vastausta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kyllä on iso lovi pelitietoudessa, jos ei Triforcea osaa yhdistää Zeldaan.

Hmmm... missä päin maailmaa on määritelty että pelitietouden määritelmän yksi osa-alue olisi tietää jotain zeldasta?

luulenpa että jos aletaan pistään c-64, amiga jne. peleistä triviaa niin monen nintendo fanin tie nousee tietoudessa pystyyn heti.

edit: eikä tarkoita pelkästään nintendon vaan myös muiden konsoleiden omistajia taikka sitten peeceen omistajia.
 
Tiedoksi vaan!

Eli siis tota ikinä ei konsolilla ole ekan puolentoistavuoden aikana tarpeeksi "hyviä" pelejä... vaan ne tulee sitten ajan myötä!

Ei sitten muuta...paitsi että onhan tää xbox aivan pystyyn paras konsoli (ja tehokkain) ja onhan xboxilla eniten pelifirmoja duunaamassa pelejä ja onhan tuo xbox-livekin tulossa...
 
KJÄÄHH!!!! Kuka p*rkele jätti siitä listasta pois Oddworld: Munch's oddyseen?! :D Vaadin oikeutta!

Siitä Splinter Cellistä, että se on varma hittipeli (kokeiltu on). Jos joku väittää toisin, niin voin tulla räätälöimään häntä omin käsin.. Doh, makunsa jokaisella. Blinx on kanssa mielenkiintoinen, mutta ei taida mahtua tänä vuonna mukaan. Synttäri lahjaksi oddworld ja joululahjaksi Splinter Cell ja aika varmasti Need for speed: Hot pursuit 2.

Toivottavasti kaveri ostaa Xboxin, ja Blinxin. Tahtoisi niin hirveästi kokeilla Blinxia!
 
Itselläni on Oddworld, voin vaihtaa tai myydä, se on täysin uuden veroinen, en ole sellaisia "hupsista kun on rasvaiset kädet, ohops sormenjälkiä, mikäs halkeama toi on".
 
Amprhaphos (mikä lie),
Ei kiitos. Olen vähän epäilevä tuntemattomilta ostamisen suhteen. Ja muutenkin, en mä sitä kuitenkaan ite maksa. ;) Vanhemmat kun on olemassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Tätäkö peliä kaikki hehkuttaa?

Blinx
Ei vaan tämä: blinx
mutta jos nyt totta puhutaan.. niin peli ei ole mitenkään huono, mutta siitä tehtiin vaan aivan liian vaikea.. ja ilmeisesti puolet pelin arvostelijoista on polttanut päreensä sen kanssa niin täydellisesti, että on haukkunut.. ign arvostelilja on huomannut, että peli ei ole mikään perus mario vaan siinä on uusia mullistavia ideoita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Ei vaan tämä: blinx
mutta jos nyt totta puhutaan.. niin peli ei ole mitenkään huono, mutta siitä tehtiin vaan aivan liian vaikea.. ja ilmeisesti puolet pelin arvostelijoista on polttanut päreensä sen kanssa niin täydellisesti, että on haukkunut.. ign arvostelilja on huomannut, että peli ei ole mikään perus mario vaan siinä on uusia mullistavia ideoita.

Eipäs vaan tämä:
Blinx
 
Sniper, eiköhän kaikki jo ensimmäisellä kerralla huomannut että PlanetXbox ei pelistä pitänyt. IGN piti. On taas pelaajasta kiinni pitääkö vai ei. Mutta kenelläkään ei pitäisi olla pokkaa arvostella peliä mitä ei ole koskaan pelannutkaan. Vähemmän kypsää fanipoikatoimintaa tuskin onkaan.
 
Itseasiassa minä olen pelannut sitä pari rataa läpi.. alkaa vähän väsyttää kun aikatoimintojen määrä on rajattu, joten aina kun käyttää turhaan sellaisen, alotan radan uudestaan, jotta sais paremmat pisteet.. vaikka ei ne ekat radat kyllä mitenkään hirveen vaativia ollutkaan niin eiköhän vaikeustaso ala nousemaan kohta melko jyrkästi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Sniper, eiköhän kaikki jo ensimmäisellä kerralla huomannut että PlanetXbox ei pelistä pitänyt. IGN piti. On taas pelaajasta kiinni pitääkö vai ei. Mutta kenelläkään ei pitäisi olla pokkaa arvostella peliä mitä ei ole koskaan pelannutkaan. Vähemmän kypsää fanipoikatoimintaa tuskin onkaan.

Jaahas, arvostelinko peliä jotenkin, vai oliko tuo heitto jollekin muulle tarkoitettu? En tiedä kyseisestä pelistä mitään, mutta kun lueskelin tätä topiccia kuulosti peli hyvältä. No päätin katsella olisiko missään suht puolueettomia arvioita ja joitan löytyi, tosin puolueetomuudesta en tiedä...

Arvostelut ovat suuntaa antavia, mutta pelaaja itse on lopullinen tuomitsija.(Kuten vipero sanoi)
 
Tää on tätä tyypillistä hehkuttelua ennen julkaisua... Kyllähän nyt pelejä hypetetään mainosmielessä, mutta suurin osa hypetyksestä on turhaa. Noistakin slaikan luettelemista hittipeleistä tuolla pari sivua sitten vain muutama lunastaa paikkansa loistopelien joukossa. Sama koskee kaikkia alustoja ja mielestäni se riittää. Itse kuitenkin vuoden aikana ehdin hamuta itselleni vain rajatun määrän plejä. Tähän mennessä on ollut siitä hyvä tilanne, että koneelleni on tullut helmiä siihen tahtiin että ei ole tullut pula. Valitettavasti XBoxin omistajien kannalta tilanne ei ole ollut aivan sama - kuten ei GC:nkään. (Hmmm..mistähän konsolista se mahtaa puhua) No minulla nyt ei ole riidanhaastantaa tässä mielessä, toteanpa vielä vaan että ainakin PS2:lle ja XBoxille (GC:tä en ole niin seurannut) on tulossa vielä tälle vuodelle todella lupaavia pelejä niin paljon ettei ainakaan minun budjettini niitä kestä hankkia kaikkia.

Itse lataan lastuni pöytään näitä titteleitä vastaan:

GTA: VC
PES2
Time Splitters 2

Odottelen myös ensi keväänä tulevaa (jos nyt tulee) Splinter Celliä.

EDIT:

Pakko oli vielä lisätä

Colin 3

ja muutamia muita, mutta tuo raha, tuo raha:( :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Olen omistanut pleikkari kakkosen kymmenellä pelillä varustettuna, mutta myin sen pois. Minulla oli metal gear solid ja veljelläni on se nyt, mutta en jaksanut pelata sitä kuin 2 tuntia sillä mielestäni se oli kaikkien arvostelujen vastaisesti huono.
Ja selaan muuten joka päivä eri internet pelisivustoja ja ostan yleensä vain hitti peliä enkä mitään keskiverto tasoa.

Omistan tällä hetkellä:

Resident Evil
Super Smash bros melee
Star Wars: Rogue leader
Waverace: Blue storm

ja tulevaisuudessa tulee

Super mario sunshine
Legend of zelda
Eternal Darkness
Starfox Adventures
Metroid prime
Final fantasy
sekä Golden sun.


Mielestäni tuo Resident Evil ei ole kylläkään mikään "tähti" "must-have" "killeri" peli. Siinä on kaikki samat ongelmat kuin alkuperäisessäkin RE:ssä. Odotan innolla Zeroa.
 
OSTA FUDIS PALLO TAI JOTAIN VASTAAVAA JA MENE ULOS VAIKKI HIIHTÄMÄÄN JOS EI PELI TARJONTA TYYDYTÄ!

:eek:

millon toi Splinter Cell on oikein tulossa, en nyt usko et se tulee joulun jälkeen
:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KAVVE
OSTA FUDIS PALLO TAI JOTAIN VASTAAVAA JA MENE ULOS VAIKKI HIIHTÄMÄÄN JOS EI PELI TARJONTA TYYDYTÄ!

'ttu sillä fudis pallolla se hiihtäminen vasta sujuukin!

[edit]ainiin ja halo nettipeli ruletz ja rox ja se kakkonen tulee ainaki olee maailman paras peeäskaks paskaks ja camegubella voi pelaa vaa tuubaa.
 
Asianihan nyt välttämättä ei oikeaan paikkaan osu, mutta hällä väliä.

ÄksPoks olis tarkotus kenties ostaa, mutta nyt tämmönen dilemma:
Gigantista kone ja Halo (joka pelinä kiinostaisi) 235
Anttilasta taasen tuo Sega-bundle (Jet Set ja GT) 249

Auttakee!!!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Dr.
Asianihan nyt välttämättä ei oikeaan paikkaan osu, mutta hällä väliä.

ÄksPoks olis tarkotus kenties ostaa, mutta nyt tämmönen dilemma:
Gigantista kone ja Halo (joka pelinä kiinostaisi) 235
Anttilasta taasen tuo Sega-bundle (Jet Set ja GT) 249

Auttakee!!!!!!

Naurettavan helppo valinta. Osta Sega bundle ja nappaa parilla kympillä Halo käytettynä vaikka tämän foorumin osto ja myynti palstalta tai sitten huuto.netistä. Säästät pitkän euron ja saat 3 loistavaa peliä.
 
vittu tää elämä osaa olla vaikeeta :rolleyes:
Taitaa tää tehä joo tollee...ugh!
 
Ylös Bottom