Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos on Verkkokaupasta ostettu, niin ainakin mulla takuuvaihto onnistui tosi helposti. Omassa tapauksessa ei ollut tuollaista ulkoista vauriota, vaan kuulokkeet hajos päivityksen takia. Mutta prosessi meni niin nopeasti ja ilman kyselyitä että kokeilisin ainakin, kun ei siinä oikeen mitään menettäis. Sanoivat jotain että tuotteen huolto-/palautusprosentti hieman tavallista korkeampi ja sen jälkeen homma soljui nopeasti.Tulipa sitten rikottua omista Penrosa kuulokkeista se toinen läpyskä joka pitää sen sisään menevän palasen kurissa. Näyttävät olevan aika hentoa tekoa tuo kohta kuulokkeissa.
Sain teipattua että pysyy kasassa mutta nyt sitten täytyy alkaa katsastaa uusia kuulokkeita. Kohta on Black Fridayta ja muuta tulossa niin katsotaan mitä löytyy.
Jos on Verkkokaupasta ostettu, niin ainakin mulla takuuvaihto onnistui tosi helposti. Omassa tapauksessa ei ollut tuollaista ulkoista vauriota, vaan kuulokkeet hajos päivityksen takia. Mutta prosessi meni niin nopeasti ja ilman kyselyitä että kokeilisin ainakin, kun ei siinä oikeen mitään menettäis. Sanoivat jotain että tuotteen huolto-/palautusprosentti hieman tavallista korkeampi ja sen jälkeen homma soljui nopeasti.
Samaa mieltä että eivät ole lujinta tekoa. Ei mielellään kodin ulkopuolelle vie ja kotonakin telineessä.
Aika paljon on tullut Mobius/Penrose ketjuja seurailtua ja en ole koskaan aiemmin nähnyt tuosta kohti hajonnutta, joten en sanois, että tuo on äärimmäisen helposti rikkoutuva kohta. Sankojen nivelosa on heikoin lenkki ja siitä antautuneita on tullut jokusia nähtyä.
Nämä normaalihinnaltaankin (80€ - 100 € luokkaa) erittäin kilpailukykyiset luurit on jotain syystä nyt Gigantista saatavilla alle 30 € läheiseen postiautomaattiin tilattuna. Ei paha! Järkevässä videoarvostelussa tuli aika tykitystä kannattaa vilasta, jos kiinnostaa.
Tilasin nämä vara/vieraskuulokkeiksi. Aika killeri hinta/laatu. Vaaleampi versio samasta tuotteesta löytyy myös.
Turtle Beach Recon 500 pelikuulokkeet - Gigantti verkkokauppa
Turtle Beach Recon 500 -pelikuulokkeet sisältävät TruSpeak-mikrofonin sekä innovatiiviset 60 mm tuplaelementit, jotka tempaavat sinut pelimaailmaan. Kuulokkeissa on myös universaali 3,5 mm liitin.www.gigantti.fi
Musta:
Turtle Beach Recon 500 pelikuulokkeet - Gigantti verkkokauppa
Turtle Beach Recon 500 -pelikuulokkeissa on 60 mm Eclipse Dual -kaiutinelementit, AccutTune-ominaisuus sekä laadukas TruSpeak-mikrofoni. 3,5 mm ääniliitännän ansiosta se soveltuu käytettäväksi kaikenlaisissa laitteissa.www.gigantti.fi
Edit: Niin siis tämähän on todellakin aika killeri ostos myös Playustation tai PC pelaajille.
Jumanklaare näitä saa Gigantin Black Friday rabatista nyt kympillä + postit. Mustaa enää muutama jäljellä, vaaleampaa vielä reippahasti. Oikein hyvät luurit pilkkahinnalla siinä.
Jahans, vihdoin Penroseille vakavasti otettava kilpailija: Audeze Maxwell (https://www.audeze.com/products/maxwell-wireless-gaming-headset)
Näyttäisi ainakin paperilla siltä, että on vastattu melkolailla joka ikiseen harmituksen kohteeseen, mitä Penroseissa on kritisoitu. Itse en ole edelleenkään muuta kuin täydellisen tyytyväinen Penroseihin. Mutta kyllähän nämä vähän polttelee. Täytyy malttaa mieli siihen asti, että tulee Penrose vs. Maxwell -vertailuja. Hinnan halpuus epäilyttää.
Voi hitto, eiköhän nuo ostoon mene.Jahans, vihdoin Penroseille vakavasti otettava kilpailija: Audeze Maxwell (https://www.audeze.com/products/maxwell-wireless-gaming-headset)
Näyttäisi ainakin paperilla siltä, että on vastattu melkolailla joka ikiseen harmituksen kohteeseen, mitä Penroseissa on kritisoitu. Itse en ole edelleenkään muuta kuin täydellisen tyytyväinen Penroseihin. Mutta kyllähän nämä vähän polttelee. Täytyy malttaa mieli siihen asti, että tulee Penrose vs. Maxwell -vertailuja. Hinnan halpuus epäilyttää.
Jahans, vihdoin Penroseille vakavasti otettava kilpailija: Audeze Maxwell (https://www.audeze.com/products/maxwell-wireless-gaming-headset)
Täytyy malttaa mieli siihen asti, että tulee Penrose vs. Maxwell -vertailuja. Hinnan halpuus epäilyttää.
Yritänpä koostaa tähän vähän ennakkotietoja, jotka on Audezen antamia (faktojen mausteena omaa näkemystä):Nyt tuli vähän katsottua tarkemmin. Näissä on 90 mm planaarielementit, eli siis pienemmät kuin edeltäjässään Penrose X, jossa on 100 mm ja tunnetusti soi aivan törkeen hyvin. Muutoin mekaniikka vaikuttaa olevan kalliimpaa tekoa Maxwellissa. Nyt sitten herää tosiaan kysymys, että kun inflaatio jyllää ja kaikki kallistuu vaan onko tuo ongelma. Onko pienempi elementti varmasti yhtä eliittiä kuin Penrose X? Vai onko se halvempi ja "vähemmän hyvä" ? Ja sillä tavalla pystytty pitämään hinta samassa, vaikka muutoin ovat "kalliimman oloiset" Odotan revikoita mielenkiinnolla, vaikka tuskin omaan päähän näitä olen koskaan sovittamassa.
Sitten ihan toista asiaa: Huomasin, että DTS Headphone:X lisenssi on pienessä rabatissa 14 € nyt. Hyvä hetki kotiuttaa, jos vielä puuttuu. Itse käytän kyllä ihan vakkariin sitä Penrose X kanssa ja oikein tyytyväinen ollut.