Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox-pelikuulokkeet & keskustelua audiocodeceista [Dolby Atmos, DTS X jne.]

Riittää kyllä. Kävin tossa testaileen ja kävelin boksin luota mahd. kauas. 8-10m vois alkaa aiheuttaan ongelmia. Seinä jos tulee väliin, niin katkeaa vähän helpommin, mutta luulisi ettei sun ja TV:n välissä seinää ole kun pelaat. :D
Ainoastaan konsolit tv takana joten dongle on tv takana ei muuta. On kyllä hyvä kun löytyy langattomia headset mitkä toimii kaikissa laitteissa
 
Moro! Vielä en ole plärännyt koko keskustelua läpi/ käyttänyt hakua juurikaan koska juuri äsken tein sivustolle käyttäjätunnuksen Mutta mutta, kyselempä silti kun näytti osa keskusteluista olevan jo jonkin verran "vanhoja" ja kuulokeMarkkinoilla on varmasti tapahtunut uusia asioita Elikkäs tässäpä olisi kysymykseni: Olen etsimässä Series X:ään kelpo kuulokkeita/ päivittämässä vanhoja Ps4:ssä käyttämiäni Hyper X Alpha(langallisia) kuulokkeita uusiin! Toimiiko boxissa esim 7.1 kun googlen mukaan sellaisia kuulokkeita on suht vähän tarjolla? Turtlet on jo koettu tai yksi malli missä meni sanka poikki johtuen varmaa jätti päästäni Noista Hyper X:stä olen tykännyt, mutta kun konsolin sai päivitettyä niin olishan ne kuulokkeetkin mukava päivitellä olisiko porukalla heittää suosituksia joistain luureista mielellään kommenttien kera? Kiitoksia jo etukäteen asiallusesti vastanneille
 
7.1 kuulokkeista ei ole mitään hyötyä Xboxilla. Laadukkaat stereokuulokkeet ovat parhaat. Tilaääni tulee ohjelmallisesti.
Olisiko mitään suosituksia? Noista Hyper X:stä ole kyllä muuten tykännyt etenkin tuon takia kun eivät ole täysin muovia niin kuin jotkut kuulokkeet Enpäs laitakkaan vielä vaihtoehtoja joita olen katsellut vaan odottelen josko tähän tulisi useampia vastauksia tms ja kokemuksiä olisi mukava kuunnella! Kuulokkeiden ei tarvitse olla langattomat koska olen pärjännyt hyvin noilla langallisillakin kupeilla ja niissä se hyvä puoli että ei tarvitse turhia latailuja harrastella.
 
Moro! Vielä en ole plärännyt koko keskustelua läpi/ käyttänyt hakua juurikaan koska juuri äsken tein sivustolle käyttäjätunnuksen Mutta mutta, kyselempä silti kun näytti osa keskusteluista olevan jo jonkin verran "vanhoja" ja kuulokeMarkkinoilla on varmasti tapahtunut uusia asioita Elikkäs tässäpä olisi kysymykseni: Olen etsimässä Series X:ään kelpo kuulokkeita/ päivittämässä vanhoja Ps4:ssä käyttämiäni Hyper X Alpha(langallisia) kuulokkeita uusiin! Toimiiko boxissa esim 7.1 kun googlen mukaan sellaisia kuulokkeita on suht vähän tarjolla? Turtlet on jo koettu tai yksi malli missä meni sanka poikki johtuen varmaa jätti päästäni Noista Hyper X:stä olen tykännyt, mutta kun konsolin sai päivitettyä niin olishan ne kuulokkeetkin mukava päivitellä olisiko porukalla heittää suosituksia joistain luureista mielellään kommenttien kera? Kiitoksia jo etukäteen asiallusesti vastanneille
Minkänlaista budjettia meinasit ?

Nämä on 100e hintahaarukassa aika pätevät kuulokkeet:

-Erittäin mukavan tuntuiset päässä
-Komeat (itsellä valkoiset)
-100e-150e hintaluokan saundi; neutraali sopivan iskevällä bassolla.
-Hyvin erottaa juoksuäänet FPS peleissä
-Hyvät ominaisuudet

Jos löydät alennuksesta niin kuin minä, voin suositella.
 
Olisiko mitään suosituksia? Noista Hyper X:stä ole kyllä muuten tykännyt etenkin tuon takia kun eivät ole täysin muovia niin kuin jotkut kuulokkeet Enpäs laitakkaan vielä vaihtoehtoja joita olen katsellut vaan odottelen josko tähän tulisi useampia vastauksia tms ja kokemuksiä olisi mukava kuunnella! Kuulokkeiden ei tarvitse olla langattomat koska olen pärjännyt hyvin noilla langallisillakin kupeilla ja niissä se hyvä puoli että ei tarvitse turhia latailuja harrastella.

Vaikeahko kyssäri tosiaan kun et speksannut budjettia ja että johdolla, vaiko ilman? Mutta jos et ollut ajatellut satsata paljon rahnua tähän, niin kannattaa nyt tähän viestiin ainakin perehtyä. En kyllä edelleenkää käsitä tuota hintaa, niissä on todella kova "bang of the buck" kerroin juuri nyt. Saattaa olla hinnoitteluvirhe.

 
Meinasin tuommoista 100-300€ hintaa kun pitäisi kumminkin ostaa 2kpl noita kuulokkeita
Niin ja kyllä minä luulen että halutaan pysyä langallisissa
 
Meinasin tuommoista 100-300€ hintaa kun pitäisi kumminkin ostaa 2kpl noita kuulokkeita
Niin ja kyllä minä luulen että halutaan pysyä langallisissa
Jimssistä näitä saisi alennuksella:


Siitä yhdet mustat ja valkoiset samaan pakettiin hintaa tulisi 160e.

160e:n hintaan en usko että kovin paljon parempaan vaihtoehtoon pääset ottaen huomioon kaikki hyvät puolet mitä noissa on.

Jos jonkun super-alennuksen löydät jostain muusta niin asia voi olla eri.

Esim. tuo Gimblen laittama 25e Recon 500 kuulostaa todella hyvältä ja rahaa säästävältä tarjoukselta, taidanpa itsekin laittaa tilaukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Miksi sun täytyy ostaa 2 kpl kuulokkeita? Ihan mielenkiinnosta...

Also HyperXät on ihan jees kuulottimet, eikä niissä uudemmissakaan ole omaan korvaan juur mitään kehitystä tapahtunut äänenlaadun suhteen. No on ne jotkut Audezen kuulokkeet kokematta, mutta ainakin 9v vanhat Astro A40 oli äänenlaadultaan ihan samalla viivalla uusimpien SteelsSerieksen Arctisien kanssa. Eli oma vastaukseni olisi olla hommaatta uutta "peli headsettiä" jos vanhassa ei mitään vikaa, kun ne kuulostaa 98% ajasta ihan samalle. Kunnon kuulokkeet ilman build in mikkejä sitten erikseen.

Dolby Atmos ja DTS appit saa ladattua boxilta. Mahdollisesti molemmista löytyy joku muutaman päivän ilmainen kokeilu noihin 3D-ääniin, mikä olisi se nykyverrokki sille 7.1 äänelle. Lisenssi molemmissa taitaa olla jotain 10e luokkaa. Suosittelenkin näitä kokeilemaan. Saattaa hyvinkin saada jotain uutta "eloa" vanhoihin lättyihin.
 
Nämä normaalihinnaltaankin (80€ - 100 € luokkaa) erittäin kilpailukykyiset luurit on jotain syystä nyt Gigantista saatavilla alle 30 € läheiseen postiautomaattiin tilattuna. Ei paha! Järkevässä videoarvostelussa tuli aika tykitystä kannattaa vilasta, jos kiinnostaa.

Tilasin nämä vara/vieraskuulokkeiksi. Aika killeri hinta/laatu. Vaaleampi versio samasta tuotteesta löytyy myös.


Musta:


Edit: Niin siis tämähän on todellakin aika killeri ostos myös Playustation tai PC pelaajille.

Ainiin, unohdin raportoida näistä. Revikat on asian ytimessä, on kyllä todella hyvät soundit alle satasen_ja varsinkin alle 30 € luureiksi. Tuo 30 taitaa olla hinnoitteluvirhe, ei näitä myy kukaan muu alle 60. Tosi hyvät päässä myös, peukkua näille! Eipä siinä, Youtube revikoissa tarkempaa tietoutta. Sanoisin, että täytyy olla yhdet parhaimmat pelikuulokkeet hinta/laatu momentiltaan.
 
Ainiin, unohdin raportoida näistä. Revikat on asian ytimessä, on kyllä todella hyvät soundit alle satasen_ja varsinkin alle 30 € luureiksi. Tuo 30 taitaa olla hinnoitteluvirhe, ei näitä myy kukaan muu alle 60. Tosi hyvät päässä myös, peukkua näille! Eipä siinä, Youtube revikoissa tarkempaa tietoutta. Sanoisin, että täytyy olla yhdet parhaimmat pelikuulokkeet hinta/laatu momentiltaan.
Kyllä tuota löytyy muualtkin lähes samaan hintaan. https://cdon.fi/kodin-elektroniikka...utm_content=tradedoubler_3202602_Guld_3202602
 

No se on hienoa asiakkaan kannalta. Olisko sitten tukkurilla käynyt joka moka, ei niiden noin vähän kuulu maksaa. Melkki kaikilla on hinta näille tuplat tai jonkin matkaa yli. En tosin yhtään tiedä mikä lienee Maxgaming, ennen kuullutkaan. https://www.maxgaming.fi/etsi?q=recon+500

Edit: Eli näköjään 90 Känädän dollaria valmistajan omassa kaupassa.

 
Ostin varakuulokkeiksi nuo Reconit nyt alesta ja selkeästi niissä on napakammat äänet kuin Elite Atlaksissa, joita käytän pelatessa yleensä. Musiikin kuunteluun ovat siksi selvästi paremmat ja melkein samalla tasolla kuin vaikka Sonyn WH-1000XM3 minun korville. Vähän ovat kuitenkin heppoisen oloiset, joten ei ihan voi suositella varauksetta isopäiselle jatkuvaan käyttöön vaikka päässä tuntuvat mukavilta.
 
Tulipa sitten rikottua omista Penrosa kuulokkeista se toinen läpyskä joka pitää sen sisään menevän palasen kurissa. Näyttävät olevan aika hentoa tekoa tuo kohta kuulokkeissa.

Sain teipattua että pysyy kasassa mutta nyt sitten täytyy alkaa katsastaa uusia kuulokkeita. Kohta on Black Fridayta ja muuta tulossa niin katsotaan mitä löytyy.
 
Tuolla teipin alla on ruuvit, siis nekö nyt sitten vain aukesi omia aikojaan tms. eikä mene enää kiinni? Vai mitäköhän tässä nyt on tapahtunut.
 
Ylös Bottom