P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Aamulla töissä heti kärppänä paikalla
Työt joutaa odottaan
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aamulla töissä heti kärppänä paikalla
Milloin tuo päivitys ilmestyy, onko vielä tietoa? Vaikka täytyy koputtaa puuta, ettei vielä ole ollut ongelmia. boxi on hiljainen, niin levyjen, kuin pelien kanssa. Edelleen jaksaa vain yllättää, miten hiton kovasta ja tehokkaasta konsolista on kyse!Aamulla töissä heti kärppänä paikalla
Tuli joMilloin tuo päivitys ilmestyy, onko vielä tietoa?
Ei vain mulle vielä!?Tuli jo
Noita taidetaan tarjota hieman porrastetusti. Jos tuon päivityksen haluaa jo ajaa pitäisi sen löytyä asetuksien kautta.Ei vain mulle vielä!?
Ei vain mulle vielä!?
Ei tarvi, kun oli päällä ” pidä konsoli päivitettynä ” eli olikin ladannut ja asentaa, kun sammuttaa konsolin. Eipä tarvi itse käynnistellään ja odotella. Huippu uusi ominaisuus!Pitää erikseen käydä lataamassa. Asetukset -> System -> Updates -> Update Console
Uusi? Ollut jo kauan vanhallakin boxilla.Ei tarvi, kun oli päällä ” pidä konsoli päivitettynä ” eli olikin ladannut ja asentaa, kun sammuttaa konsolin. Eipä tarvi itse käynnistellään ja odotella. Huippu uusi ominaisuus!
OK, enpä tiennyt, ei varmaan tullut koskaan laitteita sitä päälle. No hyvä kun sen voi noin hoitaa!Uusi? Ollut jo kauan vanhallakin boxilla.
Näytä liitetiedosto 5032
Oho! Otin vasta nyt Series X ohjaimen pois muoveista ja hyppysiini. Kylläpä on asiallinen tekstuuri pinnassa ja muutenkin on ihan "kädenjatkeen" tuntuinen. D-pad ihan selvästi parempi myös. On ollut tapana noihin vaihtaa heti kärkeen metallinen tatti, jotta se tatin varsi ei ala kulumaan ja tuottamaan sellaista "hienojakoista mutua" Se mutu saattaa huonolla säkällä päätyä ohjaimen sisään vuosien mittaan ja edelleen tatin moduliin tekemään pahojaan. (yksi teoria, että voi aiheuttaa driftivikaa) Taidan tehdä saman operaation tällekin kaverille! Hyvä nähdä, että omaan näppiin selvästi paras perusohjain on nyt vieläkin parempi!
Series X:n oikeaoppinen HDR-kalibrointi alá Vincent Teoh @ HDTVtest :
Series X:n oikeaoppinen HDR-kalibrointi alá Vincent Teoh @ HDTVtest :