Ketunloikka
Active Member
Gigantissa oli ilmoitus, että 16.12 saapuu varastoon mutta ei ollut mitään ennakkovaraus/tilaus mahdollisuutta. Ja kumminki nyt siellä on, että "tulevat toimitukset ennakkovarattu"... En oikein ymmärrä tota.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle tuli ainakin tekstiviesti aikoinaan, että toimituspäivä siirtyy 10.11. -> 14.12. Veikkaisin että kaikki mitä tulee tuossa satsissa, menee jo ennakkoon varanneille.Gigantissa oli ilmoitus, että 16.12 saapuu varastoon mutta ei ollut mitään ennakkovaraus/tilaus mahdollisuutta. Ja kumminki nyt siellä on, että "tulevat toimitukset ennakkovarattu"... En oikein ymmärrä tota.
Vähän offtopiccia, mutta nyt sais tulla puskista Xbox-konsoleille Microsof Flight Simulator jouluksi.
Kelpaisi.Game Awardseissa Phililtä yllätysjulkistus: Available NOW on Game Pass. Oisko mittään.
Niin, otin ton ihan siitä et se lisämuistipalikka maksaa nyt sen 200e niin tuskin se kauheasti siitä halpenis sillä et sinne pelejä lisätään valmiiksi.No, jos halvimmat SSD:t ovat kuluttajahinnaltaan jossain 20 euron tienoilla, tuskin siitä koteloinnista ja SSD:stä tulisi yhteensä kuluja paljoa enempää. Toki se nostaisi kuluja ihan merkittävästi nykyisestä.
Näyttää siis siltä, että Quick Resume ei ymmärrä pilvitallennusten päälle, vaan jatkaa sitkeästi tasan siitä kohtaa, missä olit sillä kyseisellä laitteella menossa. Tämä on ihan hyvä tiedostaa. En tiedä mitä olisi tapahtunut, jos olisin lähtenyt pelaamaan uutta tehtävää käynnistämättä peliä uudelleen.
Onko teillä suosituksia hyvistä langattomista kuulokkeista? Mulla on ikivanhat Turtle Beachin Ear Force Deltat, joista molemmat sangat on korjattu kovettuvalla jesseteipillä. Muuten toimii, mutta tuossa uudessa ei taida olla enää optista lähtöä, niin noiden kuulokkeiden taru loppuu sit siihen.
Olen katsonut halpoja ja kalliita, mutta koska en itse oikein tiedä mitä haluan niiltä, ja mitkään ei ole kaikista hyvät, joten olen lopulta täysin lamaantunut tämän ongelman edessä.
Kriteerit: Langattomasti XsX:ään kiinni, hyvä äänenlaatu, hyvä mikrofoni. Saa olla myös halvat jos on hyvät. Ei saa painaa rillejä pään sisään. Pitää sopia isopäisille. (Kaikki ei oikeasti sovi kaltaisilleni ihmistikkareille.)
LucidSound LS50X jo harkitsin, mutta
1) ne on törkeän kalliit (n. 250$)
2) niitä ei tahdo saada suomesta
3) mikkiä ei ole kehunut kukaan.
Edit: Nyt löytyi MS:n omat suositukset Xbox jenkkisivuilta. Suomalaislla sivuilla oli hieman säälittävästi vain yksi toisen puolen kuulokemikki.
Jos telkkukin ymmärtää 2.1 tilan niin liekkö kyse siitä jostain hdmi2.1 auto low latency modesta..?Aika mielenkiintoista ja outoa. Jos laittaa Series S:än hdmi 2.1 kaapelin vakio HDMI:n tilalle, wrc 9 pelissä ohjaus muuttuu todella paljon herkemmäksi.
Telkku ymmärtää vaan 2.0.Jos telkkukin ymmärtää 2.1 tilan niin liekkö kyse siitä jostain hdmi2.1 auto low latency modesta..?
Uusi käyttis päivitys
Xbox-konsoleiden marraskuun käyttöjärjestelmäpäivitys tuo mukanaan reilusti uusia ominaisuuksia
Xbox-konsoleiden marraskuun käyttöjärjestelmäpäivitys tuo muassaan reilusti uudistuksia. Ehkäpä näkyvin uudistus ovat uudet dynaamiset taustakuvat, joita on tuotu tarjolle useampiakin. Pelaajia informoidaan nyt myös aiempaa paremmin Xbox Series -konsoleiden mukanaan tuomista ominaisuuksista...forum.konsolifin.net
November 2020 Xbox Console Update Begins Rolling Out on Xbox Series X|S and Xbox One - Xbox Wire
This month marked the start of the next generation of console gaming on Xbox with the release of Xbox Series X|S, and Team Xbox is excited to continue bringing new ways to make your experience on Xbox even better. Just like we’ve done on Xbox One, we will continue to periodically release...news.xbox.com
Aamulla töissä heti kärppänä paikallaJust olin tulossa laittaan samoja linkkejä mutta @CharGasM olikin hoitanut homman jo aikoja sitten