P
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä tuo orginelli boksi näy itselläkään. Syy tähän taitaa löytyä siitä, että se ei koskaan nettipiuhan perässä ole ollutkaan.Katsoinpa itsekin ihan mielenkiinnosta, ja vähemmän yllättäen meikäläisen Xbottaamiset ei ole kovin vahvalla pohjalla. Toisin kuin kortti väittää, omistan kyllä alkuperäisenkin Xboxin ja peräti kolmena kappaleena.
Näytä liitetiedosto 7680Näytä liitetiedosto 7681
Tuo Xbox museo on kyllä kunnon nostalgiatrippi.
Tuo on kyllä harmi. Siinä on hukkunut digitaalista pelikirjastoakin sitten jonkin verran, vai?Itselläni on vaihtunut tili jokaisella sukupolvella, joten vähän tyngäksi jää trippi![]()
Tuo on kyllä harmi. Siinä on hukkunut digitaalista pelikirjastoakin sitten jonkin verran, vai?
Saako udella mikä on ollut syynä tilin vaihtumiseen? Perinteinen salasanan unohdus, sähköpostiin pääsemättömyys vai joku ihan muu?
Ehkä moni pitänyt tuota itsestään selvyytenä, itselle ei olisi edes tullut mieleen, ettei voisi niitä kuunnella =) Pleikkareilla, taitaa olla nykyään toisin..Miksei mua ole informoitu siitä, että boxeilla voi myös kuunnella cd levyjä kunhan lataa marketplacelta audio cd player sovelluksen.
Silloin harvoin kun noita kiekkoja tulee kuunneltua niin olen tapellut vanhan blu-ray soittimen kanssa joka suostuu avaamaan levykelkan ehkä kymmenen yrityksen jälkeen jos hyvä tuuri käy.
Joissain ketjussa aikanaan mainitsin, että Microsoftin kannattaisi tehdä Series S:n markkinoinnissa selväksi, että myös Ässä on "uutta sukupolvea". Olen itsekin joutunut tätä selittämään muutamalle kaverille, jotka luulivat vanhan sukupolven slim-versioksi
No, ainakin nämä muutama uusi mainos tätä tietoisuutta yrittää levittää:
Kunhan muistaa kavereita muistuttaa seuraavista asioista X:ään nähden,mitkä mielestäsi ainakin itselle on tärkeitä konsolia valittaessa:
- Yltää vain 1440p-resoluutioon
- 512 Gt SSD täyttyy nopeasti
- Ei levyasemaa
Kyllä itsekkin näin muistelen jostain lukeneeni. Itse omistan X:n, joten kokemusta tuosta S:tä ei ole. Ehkäpä joku joka omistaa sekä S:n että X:n voisi kenties tähän meille vastata?Eikös jotkut peli myös näytä huonommalta mitä One X:llä, koska Series S käytti One S ehostuksia jossain peleissä? Vai muistelenko ihan omiani?