Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S -ongelmat, murheet ja muut harmistukset

Ostin series x ohjaimeen xbox onen akku laturi paketin niin ohjain rupes katkomaan yhteyttä konsoliin. Yhteys katkeaa muutaman minuutin välein. Pattereilla ohjain toimii moitteettomasti. Onko muilla kokemuksia??
Pitääkö se akku latausta ollenkaan, vai tyhjeneekö heti?

Itse ostin noita kaksi ja toinen akku oli valmiiksi paskana. Ensin näytti täyttä akkua ja sitten tipahti virrat punaselle parissa minuutissa, eikä edes yön yli lataaminen auttanut.

Kannattaa käydä vaihtamassa uuteen, jos mahdollista, kun näissä tuntuu vikaa olevan.
 
Pitääkö se akku latausta ollenkaan, vai tyhjeneekö heti?

Itse ostin noita kaksi ja toinen akku oli valmiiksi paskana. Ensin näytti täyttä akkua ja sitten tipahti virrat punaselle parissa minuutissa, eikä edes yön yli lataaminen auttanut.

Kannattaa käydä vaihtamassa uuteen, jos mahdollista, kun näissä tuntuu vikaa olevan.
Akku näytti että varausta ois ollu. Kävin vaihtamassa uuden ja nyt näyttäis toimivan.
 
Pitääkö se akku latausta ollenkaan, vai tyhjeneekö heti?

Itse ostin noita kaksi ja toinen akku oli valmiiksi paskana. Ensin näytti täyttä akkua ja sitten tipahti virrat punaselle parissa minuutissa, eikä edes yön yli lataaminen auttanut.

Kannattaa käydä vaihtamassa uuteen, jos mahdollista, kun näissä tuntuu vikaa olevan.
Kuinkahan kauan nuokin seisoo varastoissa myymättä ja siten myös lataamatta. Voipi itsekseen alkaa nuo akkupaketit pikkuhiljaa hiipumaan. Lueskelin jostain, että käyttämättömiä akullisia tuotteita pitäisi ladata 3kk välein että akku pysyy kunnossa.
 
Suosittelen erittäin paljon näitä. Itsellekin tuli kerrasta selväksi, että noiden play & charge kiteillä on ihan lottoa mitä saa. Itse sain myös aikoinaan tyhjän arvan ja käyttänyt jo Xbox 360 ajoista lähtien AA-akkuja. Ne toimii vähintäänkin vuosia, ellei nyt jotain ihan sysipaskoja osta. Ikeasta saa halvalla parasta A-luokkaa.

 
käyttänyt jo Xbox 360 ajoista lähtien AA-akkuja. Ne toimii vähintäänkin vuosia, ellei nyt jotain ihan sysipaskoja osta. Ikeasta saa halvalla parasta A-luokkaa.
Täältä myös iso suositus AA-akuille. Iso plussa niissä on ettei tarvitse enään koskaan pistää ohjainta piuhalla kiinni kun voi pitää valmiiksi ladatut akut varalla.

Myös Low Self Discharge (LSD) AA-akut kuten Laddat tai Eneloopit menettää vain n. 15-30% latauksestaan käyttämättöminä vuodessa. Joten tuskin mitään tyhjenemis/hiipumis ongelmia tulee niissä vastaan.
 
Hitto, että mulla bugittaa tää boksin käyttis aina välillä ärsyttävästi :D

- Välillä ei tule kuvaa, kun käynnistän boksin (tähän sainkin jo vastauksen, että korjaus tulossa seuraavassa päivityksessä lähiaikoina)

- Parina päivänä my games & apps näyttää, että yhtään peliä ei olisi asennettu (korjaantuu parilla uudellenkäynnistyksellä ja odottamisella)

Laitoin tuosta ei kuvaa ongelmasta palautetta boksilla ja yllätyin, että sieltä tuli vastaus viestinä, että korjausta tulossa.
 
Toimiikos teillä max tunnin mittaiset DVR videokaappaukset ulkoiselle levylle tällä hetkellä? Täällä ei nyt jostain syystä pelaa Series X kanssa ja mietin, että onko käyttiksessä jotain vikaa atm. vai mikähän homma.
 
Toimiikos teillä max tunnin mittaiset DVR videokaappaukset ulkoiselle levylle tällä hetkellä? Täällä ei nyt jostain syystä pelaa Series X kanssa ja mietin, että onko käyttiksessä jotain vikaa atm. vai mikähän homma.
Näyttäis toimivan.
 
Näyttäis toimivan.

Kiitos kun jaksoit testata. Siellä olikin näköjään mulla konsolin position siirtämisen jäljiltä USB-jatkojohto mennyt USB-Hubiin, eikä suoraan konsoliin. Eli kun otti Hubin pois välistä, niin lähti taas rokkaamaan! Noni sitähän voisi vaiks ottaa jotain gameplaytä vähän purkkiin pitkästä aikaa!
 
Viimeksi muokattu:
En nyt tiedä onko store vai boxi pulma mutta en pysty hakemaan store haulla mitään.. esim forza ei näytä mitään ja jos menee pelin kautta sen kauppapaikalle niin ruutuun ei tule mitään muuta kuin storen blurrattu taustakuva.. restartattu ja sammutettu pari kertaa..
 
En nyt tiedä onko store vai boxi pulma mutta en pysty hakemaan store haulla mitään.. esim forza ei näytä mitään ja jos menee pelin kautta sen kauppapaikalle niin ruutuun ei tule mitään muuta kuin storen blurrattu taustakuva.. restartattu ja sammutettu pari kertaa..


Näyttäisi olevan storessa häikkää. Kaveri valitteli juuri samaa.
 
Onkohan täällä kukaan vielä yrittänyt liittää Thrustmaster T.Flight HOTAS One -ohjaimia Series X -konsoliin? Minulla ei toimi, sen paremmin War Thunderissa kuin Ace Combat 7:ssa, peli ei reagoi mitenkään ohjaimiin. War Thunderin osalta netin ihmeellinen maailma tiesi vihjata, että peliä ei ole Series X.llä vielä konfiguroitu tuolle ohjaimelle. Ace Combatin osalta olen ollut yhteydessä sekä Xboxin tukeen että Thrustmasterille, ja molempien mukaan pitäisi toimia, mutta kukaan ei osaa auttaa. Yritän vielä kysyä pelivalmistajalta, mutta eivät ole vastanneet.

Olen yrittänyt force boottaukset, sulkenut langattoman ohjaimen ja liittänyt HOTASin, kokeillut jokaista USB-porttia, eikä mikään auta? Hjelp!
 
Onkohan täällä kukaan vielä yrittänyt liittää Thrustmaster T.Flight HOTAS One -ohjaimia Series X -konsoliin? Minulla ei toimi, sen paremmin War Thunderissa kuin Ace Combat 7:ssa, peli ei reagoi mitenkään ohjaimiin. War Thunderin osalta netin ihmeellinen maailma tiesi vihjata, että peliä ei ole Series X.llä vielä konfiguroitu tuolle ohjaimelle. Ace Combatin osalta olen ollut yhteydessä sekä Xboxin tukeen että Thrustmasterille, ja molempien mukaan pitäisi toimia, mutta kukaan ei osaa auttaa. Yritän vielä kysyä pelivalmistajalta, mutta eivät ole vastanneet.

Olen yrittänyt force boottaukset, sulkenut langattoman ohjaimen ja liittänyt HOTASin, kokeillut jokaista USB-porttia, eikä mikään auta? Hjelp!

Ei ole omakohtaista kokemusta ko. kapineesta, mutta Thrustmasterin tuotesivujen mukaan ainut tuettu Series X peli on tällä hetkellä Star Wars: Squadrons.

Xbox Onella nuo mainitsemasi pelit toimivat tuolla tikulla.

EDIT: Lukeehan tuolla tuotesivuilla, että toimii noiden pelien kanssa myös Series X:llä, mutta ilmeisesti siinä tarkoitetaan taaksepäin yhteensopivuustilaa, jolloin esim. War Thunderin Series X version kanssa se ei futaa, mutta Xone version kanssa pitäisi toimia.


 
Olisi mielenkiintoista löytää mistä tahansa maapallolta joku, joka jo on tai ei ole saanut näitä ohjaimia toimimaan Series X:llä Ace Combatissa, mutta en löydä millään hakusanakombolla vahvistusta asiaan. Voiko tosiaan olla niin, että olen ensimmäinen ihminen maailmassa, joka tätä yrittää?
 
Alko viime viikolla Amazonista ostetun sinisen ohjaimen LT nappi temppuilemaan ja ei ottanut kunnolla painallusta vastaan, vaan joutui kunnolla iskemään pohjaan, että toimi.

No, Amazoniin viestiä ja tänään tuli uusi ohjain tilalle, eikä ilmeisesti vanhaa tarvitse edes palauttaa, kun ei tullut mitään ohjeita siihen, eivätkä edes pyytäneet sitä takaisin o_O

Pitää jossakin vaiheessa avata se, jos ei tule palautuspyyntöä ja katsoa, että mikä siellä voisi olla vikana. Pyytääkö Amazon ikinä edes palauttamaan mitään, kun joskus vuosia sitten hajosi ulkoinen kovalevy, joka oli sieltä ja eivät silloinkaan pyytäneet palautusta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Alko viime viikolla Amazonista ostetun sinisen ohjaimen LT nappi temppuilemaan ja ei ottanut kunnolla painallusta vastaan, vaan joutui kunnolla iskemään pohjaan, että toimi.

No, Amazoniin viestiä ja tänään tuli uusi ohjain tilalle, eikä ilmeisesti vanhaa tarvitse edes palauttaa, kun ei tullut mitään ohjeita siihen, eivätkä edes pyytäneet sitä takaisin o_O

Pitää jossakin vaiheessa avata se, jos ei tule palautuspyyntöä ja katsoa, että mikä siellä voisi olla vikana. Pyytääkö Amazon ikinä edes palauttamaan mitään, kun joskus vuosia sitten hajosi ulkoinen kovalevy, joka oli sieltä ja eivät silloinkaan pyytäneet palautusta?
Jouduin juuri palauttamaan Fossilin älykellon, sekä vuotta aikaisemmin avovaimon sporttikellon. Palautuslippulappusten tulostuslinkki tulee kyllä chatin yhteydessä puheeksi, sekä niistä tulee sähköpostiin ja omaan tiliin suora linkki.

Sen sijaan 200e:n kotiautomaatiolaitteen kohdalla sanottiin, että "You'll get full refund. And don't worry about the device, it's yours"
 
Alko viime viikolla Amazonista ostetun sinisen ohjaimen LT nappi temppuilemaan ja ei ottanut kunnolla painallusta vastaan, vaan joutui kunnolla iskemään pohjaan, että toimi.

No, Amazoniin viestiä ja tänään tuli uusi ohjain tilalle, eikä ilmeisesti vanhaa tarvitse edes palauttaa, kun ei tullut mitään ohjeita siihen, eivätkä edes pyytäneet sitä takaisin o_O

Pitää jossakin vaiheessa avata se, jos ei tule palautuspyyntöä ja katsoa, että mikä siellä voisi olla vikana. Pyytääkö Amazon ikinä edes palauttamaan mitään, kun joskus vuosia sitten hajosi ulkoinen kovalevy, joka oli sieltä ja eivät silloinkaan pyytäneet palautusta?
Harvoin pyytää. Multa meni vähän aikaa sit vmoda boom pro "rikki" ja amazon lähetti uuden ja jotenkin mystisesti alkoi taas vanha toimimaan
 
Viime viikonloppuna pojan marraskuussa ostetussa Series S:n ohjaimessa vasen tatti alkoi driftaamaan ylös. Tiistaina ohjain Giganttiin, siellä huolto testasi ohjaimen ja totesi myös vialliseksi ja uusi ohjain hyllystä matkaan ja pelit jatkuu. Erittäin hyvin ja nopeasti toimi takuu Gigantissa.
 
Viime viikonloppuna pojan marraskuussa ostetussa Series S:n ohjaimessa vasen tatti alkoi driftaamaan ylös. Tiistaina ohjain Giganttiin, siellä huolto testasi ohjaimen ja totesi myös vialliseksi ja uusi ohjain hyllystä matkaan ja pelit jatkuu. Erittäin hyvin ja nopeasti toimi takuu Gigantissa.
Miten tämä testaus siis käytännössä tapahtui? Itselle koskaan testattu mitään kun takuuseen palautellut. Silmämääräisesti katsottu korkeintaan etten ole ohjainta pilkkonut osiin.
 
Miten tämä testaus siis käytännössä tapahtui? Itselle koskaan testattu mitään kun takuuseen palautellut. Silmämääräisesti katsottu korkeintaan etten ole ohjainta pilkkonut osiin.
Mulla kävivät Eliten kanssa takahuoneessa jonkun aikaa. Sanoivat että siellä on laite, jolla testata. Varmaan siis boksi telkkarissa kiinni, jolla pikaisesti kokeilevat. Jos siis on. Kuulemma Microsoft velvoittaa testaamaan ennen takuuvaihtoa.

Toisella kerralla ei sitten mitään testausta ollut (eri Gigantti). Ei itseasiassa edes tarkistanut sitä säilytyskoteloa, että ohjain sisällä olisi. :D Näpytteli vaan konetta hetken aikaa ja se oli sillä selvä.
 
Ylös Bottom