Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Aivan selvästi. Jospa lukisit threadin alusta alkaen, ihan objektiivisesti niin ehkä huomaisit että keskustelu täällä oli aivan asiallista, keskittyen MS:n sivustolla olevan jutun kritisointiin. Kunnes xboxfanaatikot tulivat ja käänsivät keskustelun henkilökohtaiselle tasolle.
Alussa juttu näyttikin hyvältä. Kyllähän minäkin myönsin että tyhmä vitsi, mutta ei tämä maailmaa kaada? Mutta eikös täällä keskustella juurikin mielipiteistä? On se ikävä konsolisota kun ei xbox miehet pääse sanomaan haluamaansa =)
Hex:in viestistä on tulkittavissa selvästi viittaus tiettyyn henkilöön, ja yritys mitätöidä hänen mielipiteitään. Ja tästä viestistä viimeistään threadi alkoi mennä kinasteluksi henkilöistä, ei aiheesta.
Joten miten oletkaan taas saanut sen käsityksen että minä olisin aloittanut vittuilun, ja xboxporukka tietysti on postaillut ainoastaan asiallisia kommentteja.
Itse en tuossa Hexin viestissä huomannut mitään viittausta, ja silmääni iski vain että Sinä olit se ketä vei jutut henkilökohtaisuuksiin. Olen pahoillani jos olen väärässä.
Juu, menipä taas itkemiseksi, saat ihan vapaasti poistella minun viestejäni jos se tydyttää sinun sensurointitarvettasi (vaikkei viestini olekaan mitään niin radikaaleja että niistä tarvitsisi kenenkään noin paljon järkyttyä.
En ole järkyttynyt, ja sensurointitarve on aikalailla minimissä, huomaat varmaan taas kuinka menee ohi täysin tästä aiheesta? Tätäkö haluat jokaiseen Threadiin?
Nyt alkaa vaikuttamaan aika synkältä, Xbox moderaattorit (paitsi unreal hawk)eivät pysy statuksensa tasolla. Xbox moderaattorit on alkaneet vajota aika pahasti fanboy asteelle..valitettavasti. (Viittaan esim. Wormubutiin: "Koitetaan pitää Threadi kunnossa, ja asiallista puhetta (näin tyhmästä asiasta)" )
Eli olen huono moderaattori koska koitan pitää threadin oikealla polulla? yea right... Uskon kyllä että tarkoitit tuota loppua, ja "tyhmällä asialla" tarkoitin että itse pidän tätä lähinnä vitsinä, ja tästä samaisesta sunnyworldista on ollut topic joskus viikkoja sitten... sillonkin se (sunnyworld) poistettiin, ihme että se on taas tullut takas.
Ja missä mielessä "fanboy aste" on? minähän kehotin jatkamaan tätä threadia, mutta asiallisemmin, ei käydä kenenkään kurkkuun kiinni.
Itse aiheeseen.
Nokian virallisilta sivuilta: Mieti onko järkeä ostaa ruotsalaista homojen tekemä "puhelin", joka vastaa laadultaan citymarketissa myytäviä vauvan itkupuhelimia? Jos sitä vastoin ostat meidän puhelimen, pärjäät elämässä, saat kauniin vaimon, lapsia ja ison talon kaupungin parhaalta paikalta.
Tiedän että tämä oli tahalleen todella kärjistetty versio, mutta huomauttaisin myös, että ei Xbox.comissa ihan näin asiaa esitetty. Totuutta liioiteltiin samoin kuin PS2 onlinen huonoja puolia. Ei kumminkaan alettu homoksi haukkumaan, tai vaimoja lupailemaan.