Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xenoblade Chronicles 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jep nyt se on sitten varmistettu, että peli on leakannut jo markkinoille, eli kannattaa sitten olla varovainen, tuon pelkän pelin etukannen joku olisi hyvin voinut feikata tulostamalla pelkän front cover artsin ja vaihtamalla koteloa, mutta näitä vaikea enää feikata, tällä hetkelläkin joku myy Early Copyjä Ebayssa

leakeddd.png

Viimeksi muokattu:
joo peli on nyt tosiaan Officially leaked, joten varovaisesti niiden youtube ja twitter Searchien kanssa, mutta jos jotain kiinnostaa tuo leaked gameplay, niin tässä on kiinalaisen kaverin gameplaytä 6 minuutin edestä, ei spoilereita pelkkää overworldilla juoksemista ja muutama taistelu, hän oli myös ensimmäinen kaveri joka julkaisi kuvan tuosta itse pelin kasetista. Valitettavasti hän julisti, että hän aikoo streamata koko pelin ennakkoon. joten leakkia varmaan alkaa näkymään nyt sitten ympäri internettiä, joten suosittelen filteröimään youtubea ja twitteriä. ainakin itse teen niin.

Tuskin tässä on mitään pelättävää, hyvin harvoin törmää mihinkään spoilereihin ja nintendon peleistä en varmaan koskaan. Jos se ei ole joku uber super iso julkaisu niin saa kyllä etsimällä etsiä että löytyy spoilereita.

Itsellä taas kyllä ihan päinvastaisia kokemuksia, kun alkaa matskua tulemaan niin youtube iskee algoritmin kautta millon mistäkin boss taistelusta ja muusta lähes pelistä riippumatta, vaikka päivittäin tyhjentää youtuben katsomishistorian ja search historian, mutta onneks on tuo tag systeemi, että se automaattisesti estää kaiken sillä tägillä tulevan, joten jospa se auttaisi

tätä mä just tarkoitan, menin youtuben etusivulle, niin siellä jo algoritmi arpoo jo uusia leakattuja Xenoblade chronicles 3 soundtrackin biisejä tosin näytti myöskin Nintendo postaavan tuon saman biisin se ei ole, leakki mutta kumminkin aika helposti tuo algormitmi tuo sitä matskua tuohon etusivulle.

youtubeeeee.png

Viimeksi muokattu:
Itsellä taas kyllä ihan päinvastaisia kokemuksia, kun alkaa matskua tulemaan niin youtube iskee algoritmin kautta millon mistäkin boss taistelusta ja muusta lähes pelistä riippumatta, vaikka päivittäin tyhjentää youtuben katsomishistorian ja search historian, mutta onneks on tuo tag systeemi, että se automaattisesti estää kaiken sillä tägillä tulevan, joten jospa se auttaisi

tätä mä just tarkoitan, menin youtuben etusivulle, niin siellä jo algoritmi arpoo jo uusia leakattuja Xenoblade chronicles 3 soundtrackin biisejä tosin näytti myöskin Nintendo postaavan tuon saman biisin se ei ole, leakki mutta kumminkin aika helposti tuo algormitmi tuo sitä matskua tuohon etusivulle.

Näytä liitetiedosto 9176

Itse en ikinä selaa muuta kuin subatut youtube kanavat niin ei ole pelkoa tästä. En koskaan käytä sitä etusivua.

Mä olen jättänyt jopa viimeisimmät trailerit katsomatta, etten niistä spoilaa itselleni mitään. Koska ei ole tullut nyt hetkeen mitään XB3:een liittyvää katsottua tuben kautta, niin algoritmikaan ei ainakaan toistaiseksi tyrkytä spoilivideoja. Pitää toivoa, että tilanne säilyy tällaisena julkaisupäivään saakka.

Itse löysin tosiaan tämmöisen laajennuksen, tämä blockkaa koko youtuben etusivun, että sinulla ei näy frontpagella mikään muukun search palkki , tämä ei myöskään näytä jos katsot jotain videoita niin ehdota muita videoita siihen viereen. vaan sekin on tyhjä eli voi katsoa rauhassa nyt videoita vaikuttaa kyllä erittäin pätevältä :), itsellä tosiaan tuli jo ilman blockeria siihen front pagelle, ihan random leak xenoblade 3 15 sekunnin video missä esiteltiin jotain pelin costumea.

Viimeksi muokattu:

Näytä liitetiedosto 9176
En kyllä nyt taas alkuunkaan ymmärrä tuota ongelmaa. Tuossa esimerkkisi YouTube-etusivulla on peräti kahden XC3:n videon kuvakkeet. Ja entäs sitten vaikka algoritmi ne siihen lykkää? Onko ne siis pakko klikata auki, vai eikö voi vain jättää katsomatta, ja siirtyä suosiolla katsomaan jotain, jolla ei spoilaa mitään itselleen? Eihän noista pelkistä thumbnaileista kai oikeasti voi spoilaantua? Itselleni ei ainakaan sellainen olisi mahdollista. En kyllä siis millään ymmärrä tällaisia ”ongelmia”.

En kyllä nyt taas alkuunkaan ymmärrä tuota ongelmaa. Tuossa esimerkkisi YouTube-etusivulla on peräti kahden XC3:n videon kuvakkeet. Ja entäs sitten vaikka algoritmi ne siihen lykkää? Onko ne siis pakko klikata auki, vai eikö voi vain jättää katsomatta, ja siirtyä suosiolla katsomaan jotain, jolla ei spoilaa mitään itselleen? Eihän noista pelkistä thumbnaileista kai oikeasti voi spoilaantua? Itselleni ei ainakaan sellainen olisi mahdollista. En kyllä siis millään ymmärrä tällaisia ”ongelmia”.

joo siis nythän siinä ei ole ongelmaa kun siinä ei näy mitään kriittistä mutta kuvitteleppas, jos videon titlessä lukisi Character manitaan nyt vaikka päähenkilön kuolema tai sivuhahmon kuolema vastaava tai vaikka Final Boss ja se olisi vaikka joku ikoninen kaveri. Heitetään nyt vaikka esimerkkinä että algoritmin arpomassa thumbnailissa näkyisi Rex ja siinä voisi lukea vaikka esimerkiksi kuvitteellisesti "Xenoblade Chronicles 3 Final Boss Rex" sillon siitä muodostuu isokin ongelma, ja sillon sillä ei ole hirveästi väliä onko sen clickannut auki koska se on jo spoilattu. Kiitos Thumbnailissä näkyvän hahmon ja varsinkin videon otsikon.

Mutta kiitos tuon Feed Blockerin niin nyt oma youtube home screen näyttää tältä, joten nyt ei ole enää mitään ongelmaa, ja Algoritmi on lyöty! :), sama jos katon videota niin siinä ei näy yhtäkään ylimääräistä videota enää, mitä se algormitmi voisi ehdotella

youtube feed.png

Edit.

Joo en sitten missään nimessä suosittele enää kirjoittamaan siihen youtube search screeniin Xenoblade 3 ja sitten katsomaan päivän ladatut videot, onneksi itse en nähnyt, mitä siellä luki tai mitä thunbnailissä näkyi, kun clickkasin nopeasti pois, mutta tosiaan yhden videon titlenä oli "Xenoblade 3 Leaked final boss" tietenkin näissä on myös se että ne voivat olla fake spoilereita, mutta enpä aio ottaa selvää, joten video searchitkin loppui tuohon :), eli nyt vain kiltisti odotellaan vielä viikko, että oma Xenoblade tulee postissa :) ja tiedon hakeminen loppu tuohon.

Viimeksi muokattu:
Eilen sain tosiaan Xenoblade Chronicles DE:n ekaa kertaa päätökseen, ja olihan se melkoinen seikkailu, ja olen oikeastaan erittäin iloinen siitä, että pelasin sen vasta 2 ja tornan jälkeen, sitä vain odottaa enemmän ja enemmän Xenoblade Chronicles 3:sta, Xenoblade Chronicles 2:sta en kumminkaan aio pelata enää uudestaan ennen kolmosta, koska kulutin siihen aikoinani niin monta tuntia, että vain pysty siihen, että juoksisen sen tarinallisesti nopeasti lävitse :) vaan todennäköisesti se olisi myöskin gotta cach them all and gotta min max this game again tyylinen rani :), ja siihen ei vain yksinkertaisesti ei pysty viikossa sitä tekemään, no muutekin koko pelin tarina on hyvässä muistissa :) ja katsoin tuon recap videon vielä varmuuden vuoksi :). vielä pitäisi viikko kärvistellä, eiköhän nuo lukemat osoita sen, että tämä peli tulee olemaan aika helposti itselleni se Goty! :), ohi jopa sen kuuluisan Elden Ringin :), Future connect olisi vielä tuossa pelattavana :) sen voisikin herkutella tässä viikonlopun aikana :)

xenobladeeeeeee.jpg

Viimeksi muokattu:
Pelko spoilereista, mutta silti tänne on laitettu varmaan kaikki mahdolliset videot pelistä, mitkä ovat tulleet. Kyllähän noissa virallisissa prewikoissakin voi olla spoilereita. Kyllä tässä vuosien aikana on tajunu, että ei kannata ylihypettää yhtäkään peliä, koska silloin noita pätkiä tulee katsottua, ja sit peli onkin pettymys. Tämän pelin kohdalla olen katsonut vain ekan trailerin, ja se riittää. Katsotaan sit minkälainen peli sieltä on tulossa. Eipähän ole mitään elämää suurempia odotuksia peliä kohtaan.

Mä sain eilen pelattua Tornan läpi. Tiesihän sitä jo etukäteen, etttä kyseisellä pelillä ei onnellista loppua ole, mutta kyllä silti itku tuli lopussa :(

Valtaosan kaikesta pelissä tehtävästä tein jo ennen läpäisyä, mutta vielä olisi kultaiset vihut jäljellä. Vaatisivat jonkin verran levelien grindausta niin saa nähdä jaksaako ainakaan kaikkia yrittää voittaa. Ei välttämättä aikakaan riitä, jos ennen XC3:n julkaisua haluaisi siinä onnistua (koska osa peliajasta lähipäivinä tulee menemään myös Strayn trophyjen parissa).

Mutta ei enää pitkään jäljellä XC3:en! Mulla on fyysinen versio verkkikseltä varattu niin saa nähdä käynkö sen malttamattomana jo julkaisupäivän yönä noutamassa ^^’

Mistäs peli kantsii tilata että sen saisi varmuudella julkkaripäivänä? Olen mökillä, mutta sen verran täytyy eräjormailua keskeyttää, että XC3 kerkiää hakea :D

Giganttiin mennyt usko jo, aina mainostavat että julkkariksi kotiin, mutta koska tulevat jostain ruotsin varastolta niin Cyberpunkia lukuunottamatta aina olleet myöhässä. Ja varastotilannekkin on nykyään aina kysymysmerkki.

Toki diginä sais heti, mutta maksaa taas 15e enemmän ja kyllähän tämä pitää saada hyllyyn koristamaan

Mistäs peli kantsii tilata että sen saisi varmuudella julkkaripäivänä? Olen mökillä, mutta sen verran täytyy eräjormailua keskeyttää, että XC3 kerkiää hakea :D

Giganttiin mennyt usko jo, aina mainostavat että julkkariksi kotiin, mutta koska tulevat jostain ruotsin varastolta niin Cyberpunkia lukuunottamatta aina olleet myöhässä. Ja varastotilannekkin on nykyään aina kysymysmerkki.

Toki diginä sais heti, mutta maksaa taas 15e enemmän ja kyllähän tämä pitää saada hyllyyn koristamaan

Mikään kauppa ei pysty taata, että peli ehtisi julkaisupäivänä kotiin. Tuo postikin kun toimii nykyään miten sattuu. 100% varmuudella saat pelin, kun käyt itse kaupasta hakemassa. VPD on myös hyviä kokemuksia. Joskus tullut päivää ennen julkkaria. Mutta 50/50 mahdollisuudella saat sen ennen julkkaria, tai vasta seuraavalla viikolla.

Jaahas siellä porukka jo streamailee peliä twichissä, tosin tuskin streamailee kauaa mutta twichillä pitäisi olla jonkunlainen moderaattori systeemi juuri tällaisia tilanteita varten, että kun tietää että sieltä saattaa ihmiset etuilla, niin pistää pari tyyppiä valvomaan vaikka tuota twichin Xenoblade 3 kanavaa ja samantien bannia eikö sillai, että twichissä saa streamailee pari tuntia peliä ja sitten vasta tulee bannit. tuossa asiassa twichissä on kyllä ihan lasten kengissä, että pitäisi ryhtyä heti niihin toimiin, esim Elden Ringiäkin porukka streamaili jo 2-3 päivää ennen NZ julkaisua ja parin tunnin päästä tuli vasta bannit.

ign rewikka kaveri oli jo tuossa 4 päivää sitten viettäny pelin parissa yli 100 tuntia, et kertonee tosiaan siitä että minkä mittakaavan pelejä Xenobladet ovat, ja kolmonen ei tule olemaan poikkeus, peli tulee kyllä olemaan todellinen Masterpiece mitä on tullut kuultua ihmisiltä, että paras Xenoblade ja yksi parhaita combatteja koskaan mitä on nähty jrpg peleissä. Joku ranskalainen sivustokin antoi pelille täydet pisteetkin jossain early rewiesissä, sanon edelleen että Meta tulee olemaan luokkaa 88-93 :),

itse teen kyllä sillai että en tule katsomaan pelistä yhtäkään rewikkaa, koska pelissä kulma tulee kokoajan jotain uusia mekaniikkoja ja combat evolvoituu (tuodaan siihen uusia elementtejä) ja muuta kivaa :), niin varmaan rewikoissa näkyy liikaa noita asioita, previewit mitä pelistä näin käsittelevät niitä asioita joita esiteltiin directissä, eli ekan chapterin asioita, vaikka siinäkin näkyi paljon erilaisia taisteluelementtejä, mutta se on kulma vasta pieni pintaraapaisu ku kokoajan tuodaan uusia juttuja ja elementtejä :) Ainiin ja pelin soundtrackilta kuulin pienen sneak peakin eräästä boss themestä, ja Rankkaan sen jo nyt aikalailla heti omiin top 5 parhaat boss themet koskaan listoille :)

Viimeksi muokattu:
En ole vielä päättänyt ostaako vai ei, aikasempia en ole pelannut mutta jrpg kiinnostaa aina. Gigantti tiputti hinnan 49,95e niin heitän vielä noppaa hakisko tämän sittenkin pe aamuna myymälästä.

Ylös Bottom