Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Reilu 3 viikkoa ja sitten mennään! , voi pojat! , tässä näyttääkin sitten huomattavasti vaikeammalta Ouroborosin kanssa, ja damagegaan ei ole ylimitoitettu, eli todennäköisesti tässä on käytössä Hard/Normal kun tuossa aiemmassa clipissä oli sitten Easy, Hemmetin siistiltä kumminkin näyttää
unique monster themekin tullut ja täytyy sanoa et onpahan kovaa settiä , Soundtrack on kyllä aina ollut osa Xenobladen kokonaisvaltaista kokemusta ja osa Xenobladen sielua , et sitten kun full soundtrack julkaistaan niin ei lähde kuunteluun kun vasta sitten kun lopputekstit näkyy ruudussa ja biisit on koettu ja kuunneltu itse pelissä
huhhuh, nyt se on alkanut nimittäin prewikat tulleet ja kuulostaa erittäin hyvältä Ign kehuu taistelusysteemiä ja että se on todella complex, tainno ign käyttää termiä "complex sandbox eli koko peli on suhteellisen complex ja tekemistä ja opeteltavaa riittää kokoajan, esim taisteluissa niin paljon eri mekaniikkoja eli menee todella kauan ennenkö sen oppii taistelusysteemin, ai saatana kun kuulostaa hyvältä, itse rakastan kun taistelussa on syvyyttä ja sen ymmärtämiseen ja opetteluun menee mukavasti aikaa , koska se myös yleensä sitten palkitsee mukavasti, maailmakin kulma odotetusti kulma todella valtava, Jo tuo gamespotin otsikko sen kun vaan nostaa odotuksia, hekin kehuivat kovasti taistelua ja siihen liittyvää syvyyttä. Videoilla nähdään myös eräs täysin uusi systeemi joka liittyy jollain tavalla factioneihin, en viitsi siitä tarkemmin kertoa mutta se mitä tarkoitan selvinnee noilla videoilla. Itse olen kumminkin erittäin innoissani tästä Faction jutusta toisesta missä todella tykkään todella paljon on pelin kaikki mahdolliset UI:t ja kaikki mahdolliset loot ja loot symboolit ja markerit todella selkeän oloisia. Myöskin vaikeusaseita löytyy Easy, Normal ja Hard.
no jopa tapauksessa omat odotukset sen kun vain kasvoivat näiden todella positiivisten preview videoiden jälkeen, tosin en tiedä voivatko ne enää kasvaa koska aikalailla Xenoblade Chronicles 3 on itselleni tämän hetken se odotetuin peli, koska nytkin on työn alla ainoastaan yksi peli ja se on juuri Xenoblade Chronicles Def edition expert modella , jossa riittääkin mukavasti haastetta taidan olla juuri ohittanut puolivälin
Hyvää harjoitusta jo valmiiksi koska aion pelata Xenoblade Chronicles 3 tietenki Hardilla
jos tosiaan tuota special editionia haluaa niin sitä myydään tällä hetkellä Ebayssa ihan "maltilliseen" hintaan siihen nähden miten vaikea ja miten rajoitetusti niitä on saatavilla, Lukenut aika paljon foorumeita niin siellä onkin aika paljon rantteja aiheesta, kun tosiaan harvat sen on onnistuneet sieltä nappaamaan. eli nyt hinta on semmoinen (150-200) euroa, ainut vaan tosiaan että tuskin ehtii julkaisupäiväksi perille, itse pistin jo oman normi version ennakkotilauksen VPD:stä tulille, tällä kertaa tosiaan Kirain Vinkistä laitoin suoraan sinne postiautomaattiin, enkä kirjeenä, ettei käy sama homma kun pokemon Arceuksen kanssa Teen varmaan itse sillai että jos joku myy erikseen tuon 250 sivun hardcover art bookin niin ostan sen sitten vielä ebaystä erikseen jos se on mahdollista.
Kyllä tätä täälläkin odotetaan ja oma ennakkotilaus tällä kertaa diginä.
Pidin erittäin paljon ekasta pelistä. Toinen ei niin sytyttänyt. Tässä vaikuttaa olevan hyvät puolet molemmista käytössä ja tarina ei varmasti petä sekään. Mitä enemmän kustomointia, säätämistä ja taktikointia, sen parempi.
Nyt onkin tullut virallinen japanilainen Overview traileri jo pelistä ja voi pojat kun se vain näyttää hyvältä , ja tosiaan variaatioita ja erilaisia taktisia ominaisuuksia lähestyä taisteluja löytyy mielin määrin, vielä olisi 3 viikkoa odottelua, aika hyvin tuosta sai kumminkin selkoa vaikka onkin japaniksi todennäköisesti saadaan ensi viikolla sitten Enkku kyseisestä overviewistä ei vaan malta millään odottaa että pääsee itse tuonne samoilemaan . ja tosiaan joka ikinen Preview video mitä olen katsonut niin moni on sitä mieltä että tästä on tulossa paras Xenoblade peli koskaan , joten hype pelin ympärillä on todella kova
mitä katsellut nyt videoita niin pelissä ei näyttäisi enää olevan ollenkaan quick time eventtejä taisteluissa, tai niitä ei ole ainakaan nähty yhdessäkään previewissä, tämä olisi kyllä todella hyvä muutos, esim nopeuttaa taisteluja huomattavasti toisaalta sitten, taas tietyltä osin voi myös vaikeuttaa taisteluja, Toinen erittäin hyvä asia on nuo Loot symboolit, eli mitä lähemmäksi menet loottia niin loottia näkyy sitten erilaisena ikonina, esim kasvit näkyvät kasveina, oret oreina, armorit armoreina yms tuossa on hyvä yhteen veto spoiler safe kaikista nähdyistä previewistä ja niiden Quality of Life muutoksista, tuossa spoiler safe osiossa. spoiler osio jäi täälläkin kattomatta. vaikka epäilen että tuskin mitään hirveän isoja spoilereita siellä näkyy mut varmuuden vuoksi katsoin vain tuon spoiler safe osion.
Itse en ole katsonut pelistä mitään vähään aikaan enkä aio katsoa ennen julkaisua. Koen tämän pelin ihan itse suurimmaksi osaksi. No kohtahan se on täällä. Elämän muutokset voi kyllä vaikuttaa jonkin verran pelin pelaamista jossain vaiheessa. Mutta tulen tähän kuluttamaan tuhottomasti aikaa se on varma.
vielä olisi kaksi viikkoa, odottelua , perhana odottavan aika on pitkä, , sen kunniaksi laitetaas Main theme tänne, main themen melankolinen tunnelma, viittaa siihen mitä on huhuiltu, että kolmonen tulisi myöskin olemaan synkin Xenoblade, ja eiköhän tässä käy sama homma kun kasvaa tuohon main themeen pelien scenejen mukana, niinkun xenoblade chronicles 2 Elysiumin tapaan ja että, silmät tulevat vuotamaan kun vesiputoukset joka kerta kun tuon biisin kuulee pelissä, itse olen niin tunneherkkä ihminen, että ei tarvitse kun laittaa tuo Elysium soimaan tubesta niin ei mee kauaa ku silmiin tulee roska , mutta biisinä on sanottava että, ei tämä ihan mittasuhteiltaan ainakaan vielä yllä tuonne Elysiumin tasolle. mutta Elysiumin vahvuus tuleekin juuri niistä oikeaista sceneistä, että miten taidokkaasti sitä käytettiin, Joten todennäköisesti tämäkin biisi tulee vielä voimistumaan kun siihen tulee tunnesiteet mukaan.
Sain juuri my nintendo Storesta sähköpostia, että koska collector’s editionin ennakkotilausta ei logistisista syistä saada ulos ennen pelin julkaisua, niin tulevat laittamaan tarjolle paketin jossa on kaikki collector’s editionin lisäjutut, mutta ei peliä. Näin ollen voi rauhassa ostaa tuon pelin muualta ja sitten tilata vaan ja lisäosat tulemaan myöhemmin. Ihan hyvä päätös mun mielestä Nintendolta tämä kyllä.
Vaikea sanoa kun ei ole peliä pelannut. 1 ja 2 ei paljon ole tekemistä toistensa kanssa. Mutta tämä peli näyttää siltä että sitoo molempien pelien tarinat yhteen joten voi olla että tässä on enemmän viitteitä kahteen ekaan osaan. Mutta tosiaan mitää varmaahan kukaan ei voi sanoa tässä vaiheessa.
Vaikea sanoa kun ei ole peliä pelannut. 1 ja 2 ei paljon ole tekemistä toistensa kanssa. Mutta tämä peli näyttää siltä että sitoo molempien pelien tarinat yhteen joten voi olla että tässä on enemmän viitteitä kahteen ekaan osaan. Mutta tosiaan mitää varmaahan kukaan ei voi sanoa tässä vaiheessa.
Molemmat 1 ja 2 voi pelata erillisinä peleinä mutta kyllähän niiden välillä on tosi vanha sidos jo ilman kolmatta osaakin. Luultavasti tämä 3 tulee tuota sidosta vielä vahvistamaan.
Veikkaisin että kolmosen voi pelata kyllä aiempiin odotinkin tutustumatta (kuten kakkosenkin) mutta jos aiemmat osat on pelattu niin tarinasta saa enemmän irti.
Muistan lukeneeni jonkun twitter postauksen jossa näkyi kuinka pelissä voi ottaa myös kuvakaappauksia painamalla R+L ja switchin omasta kaappaus toiminnosta poiketen tuo poistaa pelin hudin kuvasta.
Koitin äsken tuota googlettaa, mutta en mä sitä enää löytänyt.
Toivottavasti pitää paikkansa sillä kakkosessakin oli komeita maisemia ja oli aika puuduttavaa mennä aina options valikon kautta ottamaan hud elementit pois sitä yhtä kuvaa varten ja tuon takia se kuvien ottaminen sitten jäikin.
Muistan lukeneeni jonkun twitter postauksen jossa näkyi kuinka pelissä voi ottaa myös kuvakaappauksia painamalla R+L ja switchin omasta kaappaus toiminnosta poiketen tuo poistaa pelin hudin kuvasta.
Koitin äsken tuota googlettaa, mutta en mä sitä enää löytänyt.
Toivottavasti pitää paikkansa sillä kakkosessakin oli komeita maisemia ja oli aika puuduttavaa mennä aina options valikon kautta ottamaan hud elementit pois sitä yhtä kuvaa varten ja tuon takia se kuvien ottaminen sitten jäikin.
Rewikat tulee ilmeisesti 26 päivä eli ensi viikon tiistaina , veikataan nyt preview:n jälkeen jotka olivat erittäin positiivisiä kautta linjan, että scoret tulee asettumaan sinne 88-93 tasolle kaikki mitä on pelistä tullut nähtyä , niin viittaa juuri siihen että sieltä tulossa yks viime vuosien parhaita JRPG pelejä
WELP! nyt kannattaa sitten viimeistään olla tarkkana internetin ja youtube Searchien kanssa mikäli tämä kuva on aito, Tosiaan Pokemon Arceuksen kanssahan kävi tosiaan sillai, että se leakkasi nettiin juuri 9 päivää ennen julkaisua.