Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XO:n huollosta

Vastaus: XO:n huollosta

Kyllä se voi olla uusi kone tai siis joku korjattu vehje. Mulle ainakin tuli eri kone takas minkä lähetin, oli kuiteski samalla sarjanumerolla.

Jep, päättelin vaan sarjanumeron perusteella, että kone on sama. Jännä kyllä nähdä miten tämä korjattu/uusi boxi nyt kestää, takuu kyllä varmaan ehtii umpeutua, kun sitä on vaan reilu 2kk jäljellä. Kun saman vajaa 2 vuotta kestäisi, niin tyytyväinen olisin.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Mulla ainakin olis takuu loppunu alunperin joukukuun alussa, mutta nyt ku katselin takuu tietoja tuolta xbox.xom sivuilta tolle boxile. Niin se takuu loppuukin nyt vasta maaliskuussa. Eli tullu muutama kuukausi lisää ton huollon jälkeen.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Mulla ainakin olis takuu loppunu alunperin joukukuun alussa, mutta nyt ku katselin takuu tietoja tuolta xbox.xom sivuilta tolle boxile. Niin se takuu loppuukin nyt vasta maaliskuussa. Eli tullu muutama kuukausi lisää ton huollon jälkeen.

Mulla olis myös alunperin takuu loppunu joulukuussa, nyt piteni helmikuun 10. päivään asti korjauksen myötä. Katsotaan onko helmikuun 11 päivä vielä toimiva kone... No, vioistaan huolimatta xbox on hyvä konsoli, että kyllä semmoisen voi 180e hintaan kerran vuoteen ostaa.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Ensivuoden helmikuussa loppuu 3v RROD takuu.
No onneks kone kosahtikin jo viikko sitten ja UPS haki konsolin eilen.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Mulla hajos tänään xbox 360 vanha malli. Nyt toinenkerta huollossa. Onko tietoa saattavatko he lähettää minulle uuden. Jostakin luin että joillekkin oltaisiin lähetetty uusi jossa on hdmi
 
Vastaus: XO:n huollosta

Et saa HDMI-mallia.
Saat luultavasti uuden OPUS koneen, jossa ei tietenkään ole HDMI:tä, kun alkuperäisessä koneessasikaan ei sitä ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: XO:n huollosta

Mullakin laukes nyt sit boksi, ihmettelin kun se muutenkin koko viime viikon tilttaili melkein joka pelikerralla, ihan sama pelasinko kovolta vai levyltä vai selailin ihan vaan marketplacea. Puhelin sitten vaan luuriin maanantaina ja UPS hoitaa?
 
Vastaus: XO:n huollosta

UPS haki Xboxin torstaina mutta Xbox.comin mukaan paketti ei ole vielä heille saapunut.
Neänkös mistään missäpäin paketti on menossa, kun tuolla noutopyynnön numerolla ei voi pakettia ainakaan seurata?
EDIT: Sähköpostista löytyikin koodi jolla pakettia saa seurattua, se on nyt LANGENHAGENissa lähtöskannauksessa :)
 
Vastaus: XO:n huollosta

Nyt tuli kolme vilkkuvaa punaista :mad:
Luin jostain, että korjatessa vaihtavat nykyään myös toimivan, vanhemman mallisen DVD-aseman uuteen? Verrattuna kavereiden boxeihin, oma asemani on miellyttävän hiljainen enkä haluaisi siitä luopua.

Jep, minun boxiin oli vaihdettu hitachin tilalle benq-merkkinen asema, mielestäni vaihtui parempaan. Onhan se edelleen äänekäs, mutta hiljaisempi kuitenkin ja miellyttävämpiääninen kuin edellinen, ei niin "sirkkelimäinen". Taitaa itseasiassa koko koneen sisus olla uusi vaikka sama sarjanumero vielä onkin. Huomasin sen kun aloin kovolle tallennettua peliä pelaamaan, pyysi asentamaan pelin uudestaan kun kyseessä on eri konsoli tjms.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Onko tosiaan niin, että boksia ei saa laittaa huoltoon sen omassa laatikossa?!?

Eikö se nyt ole paras paketti laittaa kone huoltoon? Eivätkö suostu sitä siinä viemään? Mistä
hemmetistä saan sopivan laatikon ja täytettä? ON SE HANKALAA!!!!
 
Vastaus: XO:n huollosta

Kyllä se siinä omassa laatikossakin menee mutta suositellaan ettei laatikossa olisi mitään tekstiä jne.
Niin ja et saa sitä samaa laatikkoa enään sitten takasin :(
 
Vastaus: XO:n huollosta

Onko tosiaan niin, että boksia ei saa laittaa huoltoon sen omassa laatikossa?!?

Eikö se nyt ole paras paketti laittaa kone huoltoon? Eivätkö suostu sitä siinä viemään? Mistä
hemmetistä saan sopivan laatikon ja täytettä? ON SE HANKALAA!!!!

Saahan sen alkuperäisessäkin laatikossa pistää menemään, et vaan saa sitä siinä takaisin.
Jos boksin aikoo joskus myydä, niin alkuperäinen laatikko on mukava olla olemassa.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Moikka,

Osaisko joku auttaa kun mun Xboxissa on vika jota en ole enne tavannut.

Ruutu menee välillä tämmöiseksi:
xbpx.jpg


Tähän auttaa bootti, mutta 10-15min pelaamisen jälkeen ruutu on samassa jamassa. Myös dashboard ja muutkin xboxin valikot ovat samannäköiset. Joten ei voi johtua pelistä. Kokeilin eri HDMI kaapelia ja eri HDMI paikassa telkkarissa, mutta ei auttanut.

Onko joku muu tavannut vastaavaa?
 
Vastaus: XO:n huollosta

Aikalailla tuolleen mulla alko se E74 virheilmoituksen omaava vika. Eli kohta kosahtaa ja toi kuuluu siihen laajennettuun 3v takuuseen. Toi vika ilmenee jos oikeenmuistan et toi boxista ulostuleva ilma lämmittää jotain komponenttia ja siitä johtuu et toi kosahtaa. Tais olla joku ANA / HANA komponentti.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Aikalailla tuolleen mulla alko se E74 virheilmoituksen omaava vika. Eli kohta kosahtaa ja toi kuuluu siihen laajennettuun 3v takuuseen. Toi vika ilmenee jos oikeenmuistan et toi boxista ulostuleva ilma lämmittää jotain komponenttia ja siitä johtuu et toi kosahtaa. Tais olla joku ANA / HANA komponentti.

Tuo on vanhaa tietoa että ANA / HANA piiristä johtuisi E74 virhe.
Mutta kyllä tuo varmasti menee 3v takuuseen.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Tuo on vanhaa tietoa että ANA / HANA piiristä johtuisi E74 virhe.
Mutta kyllä tuo varmasti menee 3v takuuseen.

Moro,

Eilen tuli pikkubroidille rrod hässäkkä. Noh, lupasin hoitaa boxin huoltoon. Boxi rekisteröity ja rahtikirja "tilattu" s-postiin. Mun vissiin pitää vielä soittaa upsille että ne tuleee hakemaan ton täältä(?)

" Nouto ja lähetyksen jättäminen UPS:lle

* Vie paketti UPS:n toimipisteeseen tai järjestääksesi sille noudon, soita UPS-palvelukeskukseen numeroon 0800-1877877. Jättöpisteen määrittäjä
* Vakionoutoasiakkaat: Jätä lähetyksesi valmiiksi kuljettajan noudettavaksi kuten normaalisti."

Ja sitten sen rahtikirjan liimaaminen pakettiin. Riittää että lyö sen paketin kylkeen ja läpinäkyvää teippiä päälle? Ajattelin laittaa menemään ihan omalla boxin laatikolla!
 
Vastaus: XO:n huollosta

Joo taita se lappu siitä kohtaa missä käsketään. Itse olen aina kontaktimuovilla kiinnittänyt sen.
Niin ja kandee varmaan tilata se UPS lappu englanniksi niin tajuavat sitä paremmin. Eli sille enkunkieliselle tais olla linkki ihan siinä emailissa jonka sait.
Voihan sen toki siinä Xboxin omassa laatikossa lähettää mutta takaisin et sitä laatikkoas saa.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Joo taita se lappu siitä kohtaa missä käsketään. Itse olen aina kontaktimuovilla kiinnittänyt sen.
Niin ja kandee varmaan tilata se UPS lappu englanniksi niin tajuavat sitä paremmin. Eli sille enkunkieliselle tais olla linkki ihan siinä emailissa jonka sait.
Voihan sen toki siinä Xboxin omassa laatikossa lähettää mutta takaisin et sitä laatikkoas saa.

No niin boxi pakattu(ei omaan laatikkoon tosin) ja se ups:n "lappu" olikin jo suoraan lontooks. Eihän sinne tosiaan tarvinut lähettää muuta kuin pelkkä konsoli, ilman mitään johtoja yms?
 
Vastaus: XO:n huollosta

Johtoja, muokattua etupaneelia taikka kovalevyä ei laiteta pakettiin mukaan.
Ainoastaan alkuperäinen etulevy sekä konsoli.
Niin ja UPS noudon voi tilata myös suoraan UPS:n sivulta, tosin tunnukset sinne piti muistaakseni ensin luoda.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Johtoja, muokattua etupaneelia taikka kovalevyä ei laiteta pakettiin mukaan.
Ainoastaan alkuperäinen etulevy sekä konsoli.
Niin ja UPS noudon voi tilata myös suoraan UPS:n sivulta, tosin tunnukset sinne piti muistaakseni ensin luoda.

Kiitos tosi paljon asiallisesta jeesistä :D Kohta pitäis kuriirin tulla hakemaan broidin boxi pois:)

Saas nähdä tuleeko tän vuoden puolella takas..
 
Ylös Bottom