Vastaus: XO:n huollosta
Itse itselleni vastaten, että jos huoltotilausta tehdessä ei maksua kysellä niin huolto on ilmainen. Varmistin asian microsoftilta. Eli 2.12.2005 vuonna ostettu ja kahteen kertaan jo huollettu konsoli huolletaan ilmaiseksi rrodin takia. Onneksi ostin jo uuden eliten niin menee tämä sitten vaikka lahjoituksena jollekkin.
Onkos kukaan kokeillut huollattaa jo takuun umpeutunutta konsolia? Itse kun moiselle tein huoltotilauksen kun en varma ollut takuun umpeutumisesta niin näytti korjauksen olevan maksuton sitä tehtäessä vaikka takuu ei enää voimassa. Konsoli ostettu julkaisussa 2005. Missähän vaiheessa selviää, että onko tuo huolto oikeasti maksuton. Missään vaiheessa kun ei ole mistään maksusta kerrottu.
Itse itselleni vastaten, että jos huoltotilausta tehdessä ei maksua kysellä niin huolto on ilmainen. Varmistin asian microsoftilta. Eli 2.12.2005 vuonna ostettu ja kahteen kertaan jo huollettu konsoli huolletaan ilmaiseksi rrodin takia. Onneksi ostin jo uuden eliten niin menee tämä sitten vaikka lahjoituksena jollekkin.