Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XO:n huollosta

Vastaus: XO:n huollosta

Onkos kukaan kokeillut huollattaa jo takuun umpeutunutta konsolia? Itse kun moiselle tein huoltotilauksen kun en varma ollut takuun umpeutumisesta niin näytti korjauksen olevan maksuton sitä tehtäessä vaikka takuu ei enää voimassa. Konsoli ostettu julkaisussa 2005. Missähän vaiheessa selviää, että onko tuo huolto oikeasti maksuton. Missään vaiheessa kun ei ole mistään maksusta kerrottu.

Itse itselleni vastaten, että jos huoltotilausta tehdessä ei maksua kysellä niin huolto on ilmainen. Varmistin asian microsoftilta. Eli 2.12.2005 vuonna ostettu ja kahteen kertaan jo huollettu konsoli huolletaan ilmaiseksi rrodin takia. Onneksi ostin jo uuden eliten niin menee tämä sitten vaikka lahjoituksena jollekkin.

Itse itselleni vastaten, että jos huoltotilausta tehdessä ei maksua kysellä niin huolto on ilmainen. Varmistin asian microsoftilta. Eli 2.12.2005 vuonna ostettu ja kahteen kertaan jo huollettu konsoli huolletaan ilmaiseksi rrodin takia. Onneksi ostin jo uuden eliten niin menee tämä sitten vaikka lahjoituksena jollekkin.

Mä voin ottaa vastaan ;)

Eilen paukahti punaiset valot tauluun. Nyt lähettämässä Saksaan huoltoon. Ohjeissa sanotaan että erikoisetupaneelit tulee myös irroittaa.

Eli jos oikein tämän ymmärrän niin alkuperäinen etupaneeli saa olla paikallaan ??.

Hain kyllä eilen samantien uuden konee kaupasta, meni hermot täysin kun vielä aiemmin päivällä hajos autosta webasto :mad:

Itsellä tuli myös RRoD, eli kolme punaista valoa. Otettiin Microsoftille yhteyttä asiasta ja sanoivat että otetaan kaikki piuhat ja kovalevy irti ja lähettävät jonkun sen hakemaan. Konsoli pakattiin kahteen laatikkoon pehmusteiden kera ja konsoli haettiin noin kahden päivän jälkeen ilmoituksesta.

Noin 2 viikon jälkeen laite tuli takaisin mukanaan kiva lappu jossa kerrottiin ettei laitetta ole korjattu koska sitä oltiin mukamas sormeiltu. Takasintultuaan konsoli oli alkanut helisemään, jota se ei aiemmin tehnyt, laitteen kanteen oli myös ilmestynyt epämääräinen harmaa läikkä.:confused:

Otin etupaneelin irti ja sinetti oli ehjä. Soitettiin taas sinne Microsoftille ja siellä ilmotettiin ettei sitä korjattu sen helinän takia, voi kuulemma olla vaarallista avata jos sisältä on jokin osa irti.

Nyt ei kyllä tiedä mitä tolle voisi enää tehdä, ei viittisi uuttakaan lähteä ostamaan kun on jo toinen kone. Neuvot otetaan ilomielin vastaan :(

Eilen paukahti punaiset valot tauluun. Nyt lähettämässä Saksaan huoltoon. Ohjeissa sanotaan että erikoisetupaneelit tulee myös irroittaa.

Eli jos oikein tämän ymmärrän niin alkuperäinen etupaneeli saa olla paikallaan ??.
Alkuperäinen saa olla paikallaan. Erikoispaneelit pyydetään irroittamaan sen takia, koska ne eivät välttämättä tulisi takaisin ja omistajalle tulisi paha mieli.

Itsellä tuli myös RRoD, eli kolme punaista valoa. Otettiin Microsoftille yhteyttä asiasta ja sanoivat että otetaan kaikki piuhat ja kovalevy irti ja lähettävät jonkun sen hakemaan. Konsoli pakattiin kahteen laatikkoon pehmusteiden kera ja konsoli haettiin noin kahden päivän jälkeen ilmoituksesta.

Noin 2 viikon jälkeen laite tuli takaisin mukanaan kiva lappu jossa kerrottiin ettei laitetta ole korjattu koska sitä oltiin mukamas sormeiltu. Takasintultuaan konsoli oli alkanut helisemään, jota se ei aiemmin tehnyt, laitteen kanteen oli myös ilmestynyt epämääräinen harmaa läikkä.:confused:

Otin etupaneelin irti ja sinetti oli ehjä. Soitettiin taas sinne Microsoftille ja siellä ilmotettiin ettei sitä korjattu sen helinän takia, voi kuulemma olla vaarallista avata jos sisältä on jokin osa irti.

Nyt ei kyllä tiedä mitä tolle voisi enää tehdä, ei viittisi uuttakaan lähteä ostamaan kun on jo toinen kone. Neuvot otetaan ilomielin vastaan :(

Voi hemmetti. Kuulostaa siltä että se on onnistuttu matkan varrella pudottamaan/muilla tavoin rikkomaan ja nyt syy vieritetään omistajan harteille. Nosta nyt ihmeessä hirvee haloo asiasta. Se on ihan selvä että mä nostan jos käy samoin. Boksi lähti viimeperjantaina UPS-pöljän matkaan. Kotiinpaluuta odotellessa...:mad:

Meikäläiselle iski yksi punainen ja error koodi E74. Nähtävästi liittyisi ehkä AV kaapeliin?!?

Kun boksin käynnistää kaapeli irroitettuna, niin käynnistyy ilman punaista valoa.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Auttaisikohan ihan vain uuden kaapelin osto? (Outoa jos kaapeli voi hajota noin vain, kun ei siihen ole kertaakaan koskettu edes parin vuoden aikana....)

Mulla tuli maanantaina ihan sama vika. Ilman kaapelita ei valoa tullut.
ja heti kun laittaa kaapelin kiinni hdmi tai se toinen johto niin valo syttyi.

Kandee kokeilla toisella johdolla, itse en edes koittanut kun meni hermot niin täydellisesti, et hain uuden koneen samantien. Vanhassa oli takuuta vielä ja lähetin remonttiin, saas nähä mitä sanovat. Netin mukaan aikas yleinen vika.

Oliko sulla muuten viimeinen kerta kun kone toimi, niin pelissä mitää grafiikka probleemaa.
Mulla COD4 oli sellanen "kanaverkko" kaikissa rakennuksissa ja sit valikot ok.

Mulla tuli maanantaina ihan sama vika. Ilman kaapelita ei valoa tullut.
ja heti kun laittaa kaapelin kiinni hdmi tai se toinen johto niin valo syttyi.

Kandee kokeilla toisella johdolla, itse en edes koittanut kun meni hermot niin täydellisesti, et hain uuden koneen samantien. Vanhassa oli takuuta vielä ja lähetin remonttiin, saas nähä mitä sanovat. Netin mukaan aikas yleinen vika.

Oliko sulla muuten viimeinen kerta kun kone toimi, niin pelissä mitää grafiikka probleemaa.
Mulla COD4 oli sellanen "kanaverkko" kaikissa rakennuksissa ja sit valikot ok.

Ajattelin myös hakea uuden koneen näin ensin. Minkä muuten ostit tilalle?

Sama vika kun sulla! Modern Warfare 2 oli menossa ja valikot ok, mutta itse pelissä kanaverkko!

Boksi toiminu moitteetta kunnes MF2 tuhosi sen...

Mustan Eliten 249€ oli pirkkalan verkkokaupassa. Lego Batman ja Pure samas paketissa.
Paketissa ei ollut sitä tiedon siirto piuhaa, mut onneks kaikki dcl ja sun muut saa ladattua uudestaan.

Mulla kone ei tiltannut kesken pelien, ihan normaalisti sunnuntai iltana sammutin ja sit maantaina käynnistyksen yhteydessä e74 ilmesty. Jos sulla on takuutta ei muuta kuin yhteyttä tulee homma hoituu todella hienosti. Voin myös jeesata sen suhteen jos et aiempin ollut tukee yhteydessä.

Mustan Eliten 249€ oli pirkkalan verkkokaupassa. Lego Batman ja Pure samas paketissa.
Paketissa ei ollut sitä tiedon siirto piuhaa, mut onneks kaikki dcl ja sun muut saa ladattua uudestaan.
Ei tiedonsiirtokapelia kuulukaan olla Eliten pakkauksessa. Se pitää tilata Microsoftilta erikseen (ilmaiseksi toki).

Joo tiedän, kuhan nyt mainitsin. Tosin kaikilla jälleenmyyjillä niitä sais olla sellainen jätesäkillinen niitä johtoja et voi jakaa porukoille

Jos sulla on takuutta ei muuta kuin yhteyttä tulee homma hoituu todella hienosti. Voin myös jeesata sen suhteen jos et aiempin ollut tukee yhteydessä.

En ole tosiaankaan tukeen ollut yhteydessä, joten miten hoidit omasi huoltoon? Sama vikahan mulla on kun sullakin boksissa!

Pitääkö boksi järjestää itse huoltoon, vai voinko nakittaa jämyn hoitamaan asian? Gamestopista ostettu ja kuitti löytyy....

Viimeksi muokannut moderaattori:

En ole tosiaankaan tukeen ollut yhteydessä, joten miten hoidit omasi huoltoon? Sama vikahan mulla on kun sullakin boksissa!

Pitääkö boksi järjestää itse huoltoon, vai voinko nakittaa jämyn hoitamaan asian? Gamestopista ostettu ja kuitti löytyy....

Xbox.com | Tuki <----tuolta rekisteröit sen konsolin ja tilaat sille huollon, sähköpostiin tulee parin päivän sisällä UPS rahtikirjat mitkä tulostetaan pakettiin (pakettiin pelkkä boksi, ei kovoa ja alkuperäinen faceplate paikallaan, laatikko pitää olla hyvin pehmustettu ja joku muu kun boksin oma) ja sitten viet se upsiin tai tilaat sille noudon

Saitko homman hoidettua? Tossa T1mpp4 jo antoikin neuvoja.

Meni sitten hyvin iteltä tämä huoltoreissu, uusi konsoli tilalle ja uudella takuulla, joka loppuu mikkisoftan sivujen mukaan 2012. Hyvin konsolilta, joka on alkujaan ostettu 2005 vuoden joulukuussa. Fyysisesti tämä on kyllä jo kolmas uusi konsoli, mutta kuitenkin.

Nyt boksi lähti saksaan korjaukseen ja ups mies kävi hakemassa.Nyt kysäisen että mikäs tässä nyt mättää kun seurantanumeroa yrittää hakea se sanoo vain että Laskutustiedot vastaanotettu.UPS ukko otti mukaan mutta kumminkaan ei sitten skannannut sitä tai jotain?Tuli hakee jossain klo 1.Muilla samanlaista tapahtunut?

Ei ne niin nopeasti päivity välttämättä tiedot. Nyt voit huoletta keksiä tekemistä noin pariksi viikoksi. Kyllä se konsoli sieltä aikanaan takaisin tulee.

No niin, oma boxi tuli takas Saksan reissulta, reilu 2 vkoa kesti. Sama kone näyttää olevan sarjanumeron perusteella, huoltopvä vain merkattu takapaneeliin valmistuspvämäärän tilalle. En tiedä mikä boxissa oli vikana, kun mukana tulevassa lapussa ei mainta muuta kun, että boxi on huollettu ja kiitokseksi 1 kk live kortti. No pääasia, että taas toimii ja pääsee pelailemaan.
Toivottavasti kestää edes jonkun aikaa, takuu jatkui reilut 2kk eli ens helmikuun 10. pvä asti.

Kyllä se voi olla uusi kone tai siis joku korjattu vehje. Mulle ainakin tuli eri kone takas minkä lähetin, oli kuiteski samalla sarjanumerolla.

Ylös Bottom