Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
3-4 viikkoa on aika hyvä keskiarvoaproksimaatio. Meikunkin loota käytiin eilen UPS-jannun toimesta noutamassa, mutta epäilen tulevan takaisin aikaisintaan loppiaiseksi. Joulu kun lisännee viivettä ainakin viikolla.Kauan teillä on keskimäärin kestänyt konsolin noudosta -> palautukseen kotiovelle? Eilen kävi upsin poika hakemassa boksin ja epäilen että ei taida jouluksi keretä takaisin.
Yöllä sanoit vain "kesällä 2007 ostettu", joten oletin sen olevan valmistettukin tuona vuonna. 2006 valmistetun laitteen kolmenkin vuoden takuu on hyvin todennäköisesti mennyt jo umpeen, ellei sitä ole valmistettu ihan tuon vuoden lopussa. Se selittänee ongelmat lomakkeenkin kanssa.E74-vika kuuluu ilmeisesti kesällä 2007 Microsoftin lanseeraamaan kolmen vuoden takuuohjelmaan, eli vaikka oma boxini on valmistettu vuonna 2006 (ostettu käytettynä 2007 kesällä), minun tulisi olla oikeutettu ilmaiseen takuuhuoltoon?
Takuuaika lasketaan nimenomaan valmistuspäivämäärästä. Tuo muutos tehtiin kesällä 2007, jota ennen oli jo RROD-tapauksissa nostettu takuuta kahdesta vuodesta kolmeen.Vai luenko jossain väärin, ja tämä "kolmivuotissuunnitelma" on aloitettu jo boxin julkkarin aikoihin, ja siihen on vain tehty kyseinen lisäys heinäkuussa 2007?
Takuuaika lasketaan nimenomaan valmistuspäivämäärästä. Tuo muutos tehtiin kesällä 2007, jota ennen oli jo RROD-tapauksissa nostettu takuuta kahdesta vuodesta kolmeen.
Eiköhän takuu lasketa kuitenkin ostopäivästä (jos on kuitti tallella). Mulla oli 2006 kesällä syksyllä valmistettu boksi ja se rrod tuli lokakuussa. Skannasin kuittikopion ja lähetin sähköpostilla. Olin 2007 alussa anttilasta ostanut niin hienosti meni takuuseen ja sain uuden masiinan.
Aivan, kyllä. Itse asiassahan sarjanumero taidetaan ottaa ylös jo myyntitilanteessa, joten takuu todellakin lähtee rullaamaan siitä päivästä eteenpäin eikä valmistuspäivästä.Eiköhän takuu lasketa kuitenkin ostopäivästä (jos on kuitti tallella).
Kyllä, siinä todellakin on %Palvelypyynnön numero%, eli maileja lähettävä pää bugaa tuon kanssa. Sen lisäksi itse viesti väittää, ettei konsoli ole saapunut korjauskeskeen, vaikka otsikko on "Xbox-konsolisi on saapunut korjauskeskukseemme", ja myös tuo wepissä toimiva Hallitse laitetta -sivu näyttää boksin saapuneen Saksaan. Damdidam.Xbox-asiakastuen palvelupyynnön ID#: %Palvelypyynnön numero%
Järjestitte äskettäin konsolinne lähettämisen meille korjausta varten. Olemme kuitenkin huomanneet, ettemme ole vielä vastaanottaneet konsolia korjauskeskukseemme. Haluamme vahvistaa, että haluatte jatkaa tämän korjauspyynnön kanssa.
Pakettisi on ajallaan; aikataulun mukainen toimituspäivämäärä on 22.12.2009.
Reilu tunti yhteensä pelailua takana huolletulla konsolilla ja e74-virhe tuli, käynnistin kertaalleen uusiksi ja taas toimii normaalisti. Melkein voisin huomenna ottaa tukeen yhteyttä ja kysellä lähteekö boksi taas saksaan.
Mitähän ihmettä, soittelin tossa tukeen ja pyysin korjausta boxille ja sanovat että takuuta ei enää ole ja pitäs kuitti lähettää?! Ostin boxin 2008 kesäkuussa ja sivu näyttää että huhtikuun lopulla olisin ostanu?! Viimeksi kun laitoin Saksaan, niin ei kuitteja tarvinnu.