Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsellä ei pahaa sanottavaa huollosta.2.3.2009 lähti Saksaan ja tänään 16.3.2009 tuli takaisin.
Netistä pystyi hyvin seuraamaan missä boxi menee.
. Sitten tiukkaa faktaa:
1. Kyseinen konsolini on halo 3 special edition ja on vuosi ja kolmisen kuukautta vanha että sitä vaan että jos ja kun kone lähtee huoltoon saanko enää kaunista vihreää takaisin vai tuleeko sieltä kliinisen valkoinen tilalle.
2. Ja vielä että eihän kiintolevyä lähetetä boksin mukana miten käy tiedoille. Että tälläinen tänään mitähän on luvassa ensi viikolla
3. PS miten käy kultatilin kun boksi on rikki menikö se nyt harakoille vai voiko sen uusia jotenkin.
Ja vielä pahoittelut jos viesti on liian sekava.
Kyllä auttoi ja kiitokset "kannustuksesta".Toivottavasti auttoi ongelmassa ja voimia odotukseen.
Sitä juuri itse maksoin boksistani melkein 400 joten en kyllä sulata helposti sitä jos lähettävät peruskoneen ja olen erittäin kiintynyt omaani se vain näyttää paljon paremmalta kuin normi tai musta.Kyllä mä ainakin valittaisin jos olen erikseen ostanu erikois version ja ehkä maksanu siitä jopa enemmän ku normi versiosta niin tilalle tulee sit ihan jotain muuta, mitä aikasemmin on ollut.
tulee!!!!!boxini on nyt lähetetty saksasta , tuleeko se suoraan kotiin ?
Nonii nyt meni sitte levyasema paskaks. Ei enää lue mitään levyjä. Mitäs luulette, meneekö enää takuuseen ku kone ostettu 26.3.07? Kerran käyny aikasemmin huollossa tossa joulun tienoilla. Ja mitä maksaa jos ite ostaa ja laittaa tohon uuden levyaseman?
Nonii nyt meni sitte levyasema paskaks. Ei enää lue mitään levyjä. Mitäs luulette, meneekö enää takuuseen ku kone ostettu 26.3.07? Kerran käyny aikasemmin huollossa tossa joulun tienoilla. Ja mitä maksaa jos ite ostaa ja laittaa tohon uuden levyaseman?
Nyt sitten itsellänikin hajosi boksi (RROD) ja olen jo soittanut UPS:än miehet hakemaan niin kysyisin mikä tuo allekirjoitus/päivämäärä kohta on tuossa rahtikirjassa ja miten se muka pitäisi taittaa? Pitääkö siihen laittaa oma allekirjoitus vai kuittaako lähetti sen?