Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kauanko se nyut yleensä kestää että sieltä tulee. Haittaako se että ei ole alkuperäistä pahvilaatikkoa? ja sitten semmonen kysymys et mistä se haetaan koti ovelta vai muualta, ja niin ainakin olen itse ymmärtänyt ettei joudu jos on takuuta veloittamaan mitään.
Jassoo,
20.1 haki UPS:n kaveri tuon RROD tapauksen kotiovelta ja nyt kun katsoin UPS:n seurantatietoja niin sanoo että palautettu lähettäjälle, ei voitu toimittaa
Ei ehdi kahlata koko ketjua läpi, mutta miten takuu jatkuu kun huolto vaihtoi tilalle uuden konsolin? Eli jatkuuko vanhan konsolin takuulla? Ennen minulla luki tukisivustolla että takuu loppuu 3/2009 mutta nyt huoltokäynnin jälkeen sinne muuttui teksti "takuu voimassa".
???
Huh huh aika nopeeta toimintaa. Eilen illalla hajos boxi ja heitti error e74. No sitten täyttelin xboxin sivuilla vikailmoituksen ja tänään päivällä oli tullut ups:ltä rahtikirja sähköpostiin. Pakkasin xboxin alkuperäseen laatikkoon (löyty lopulta) ja soitin ups:lle, että paketin vois tulla noutamaan ja tänäänkin käy jos tulee ennen kuutta. About 20min päästä soitosta ovikello soi ja siellä seisoo ups-mies . No ei muutakun paketti matkaan ja nyt alko sitten odotus .
Pakkasin xboxin alkuperäseen laatikkoon (löyty lopulta)