No nyt on Like a Dragon platinoitu. True Final Millennium meni peräti ensimmäisellä varsinaisella yrityksellä, mutta muutamaan kertaan oli kyllä kuolema ihan hiuskarvan varassa. Harvoin on ollut pomotaistelua pelatessa tällaisia kuumotuksia ja käsien hikoilua. Periaatteessa tuo torni on minun mielestäni ihan hauska haaste sellaiselle joka haastetta haluaa. Vain RNG-tekijä on ärsyttävä kun siihen ei itse voi vaikuttaa, jos huono tuuri jossain taistelussa käy. Ainoa mitä grindasin ennen tuota loppukoitosta oli hahmojen ja jokaisen hahmon pää-jobien levelit maksimille. Tässä meni aikaa ehkä joku max 6 tuntia, eli kovinkaan pahasta grindaamisesta ei voi mielestäni puhua. Pelin aikana olin tehnyt paljon jobien vaihteluja, joten oikeastaan kaikkien hahmojen lähes kaikki muut jobit olivat jo noin 10-30 tasoilla, ilman niistä saatuja statsibonuksia tuskin olisi selvinnyt tuosta.
Nyt kun tuo on alta pois, pääsee jatkamaan pelin parissa vielä vähän rennommissa merkeissä, vielä viimeisiä sivutarinoita pelaillen. Pelikellossa nyt 85 tuntia. Tietää ainakin että kyseessä on hyvä peli, kun vielä näin pitkän peliajan jälkeen ei ole alkanut kyllästyttää...itseasiassa en panisi pahakseni vaikka tehtävää riittäisi pidempäänkin. Hyvin erilainen fiilis, kuin vaikka taannoin pelaamieni Ubisoft yms. pelien jälkeen, jolloin tuntuu yleensä että peli tulee jo korvista ulos.