Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ostin uuden PS3 ja siinä ei näy ollenkaan sitä Yle Areena valikkoa. Päivitin jo uusimpaan versioon käyttöjärjestelmän enkä löydä myöskään storen haulla sitä... Miten saan sen näkyviin?
Ei ainakaan minun PS3:lla viitsi katsoa mitään YLE Areenasta. Jatkuva still-kuvan katsominen "Pieni hetki..."-tekstin kanssa 8M-yhteydellä ei oikein nappaa. Kuitenkin PC:llä YLE Areena toimii hyvin, joten pysytellään sitten siinä.
Kadonnut on kaikilta, eikä saa takaisin kuin odottamalla, että Sony korjaa ongelman.Onko muiltakin hävinnyt viimeisen päivityksen myötä Yle Areena?
Ei sitä tietääkseni tarkoituksella ole poistettu. Sama ilmiö tapahtui kaikkien maiden nk. catch up tv -palveluille, eli kyseessä on v3.70:ssä oleva bugi.Ärsyttävää kun menivät tuon pois ottamaan, eipähän tarvinnut YLEn ohjelmia nauhoitella.
Ärsyttävää kun menivät tuon pois ottamaan, eipähän tarvinnut YLEn ohjelmia nauhoitella. Nyt tarvii.
Taas on Areena saatavilla, kunhan "asentaa" sen kanavani-osion kautta. Näytti samalta viritykseltä kuin ennenkin.
Yle tukee PS3 areena-palvelua kuten ennenkin, mutta valitettavasti Sonyn uusi päivitys v.3.70 poistaa linkin. Linkin saa kuitenkin takaisin TV/Kanavat valikon alta Minun kanavani listalta.
Mikä ihmeen "kanavani"-osio?
YLEn info väittää samaa mutta ei tästä mitään tolkkua saa:
Info | YLE Areena | yle.fi
Onko "TV/Kanavat" jossain piilossa?
Nyt minullakin lopetti areena toimintansa PS3:ssa - PS3:n browser kyllä lataa sivun, mutta video jää mustaksi, eikä sen toistoa voi aloittaa. Sama homma tuossa PS3:lle tarkoitetussa sivussa, kun itse areena.yle.fi:ssä. PC:llä kyllä toimii...
Kaikkea on yritetty: On uudelleenkäynnistetty selain, kone, tyhjennetty kaikki välimuistit, eikä mitään.
Onko kenelläkään apuja tähän?