Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen pelialan uutisketju

Tän vuoden? Minä olen elänyt sellaisessa todellisuudessa että ne ei enää ole sinne menossa ikinä mutta ehkä se on ollut vain jokin oma ajatus sitten :D
Sony ei ole ollut siellä moneen vuoteen ja Microsoft on pitänyt oman shownsa samaan aikaan E3:n kanssa, mutta omassa teatterissaan. Varmaan näin se menee tänäkin vuonna. Nintendon osallistumisen laajuutta viime vuosilta en muista.
 
Tän vuoden? Minä olen elänyt sellaisessa todellisuudessa että ne ei enää ole sinne menossa ikinä mutta ehkä se on ollut vain jokin oma ajatus sitten :D
Koronahan sen sinne menemisen pisti jäähylle muutama vuos sitten. Tiedä sitten että miks eivät palaa sinne, vaikka rajotukset on poistuneet.

Ei nyt tuu mieleen että olisin jossain törmännyt uutiseen että olisivat silloin sanoneet ettei koskaan sinne enään mee.
 
Koronahan sen sinne menemisen pisti jäähylle muutama vuosi sitten. Tiedä sitten että miks eivät palaa sinne, vaikka rajoitukset on poistuneet.
Kyllä se oli hiipunut muistaakseni jo ennen koronaa jos en ihan väärin muista.

Ei nyt tuu mieleen että olisin jossain törmännyt uutiseen että olisivat silloin sanoneet ettei koskaan sinne enää mee.
Eihän niiden sellaista nyt kannata mennäkään uhkailemaan jos joskus sitten tilanteet muuttuu ja haluavatkin paikalle :D
 
Kyllä se oli hiipunut muistaakseni jo ennen koronaa jos en ihan väärin muista.
Juu, olihan se hiipunu ennen koronaa jo. Korona sitten oli vaan se viiminen niitti.

Mutta eiköhän joka lafka jotain settiä vedä jossain kohtaa, pitäähän sitä hypeä saada jollain aikaseksi pelaajien riveissä. :D
 

Tuo hiukan harmittaa, Gears pelit on kuitenkin tullut koluttua läpi vaikka kaikki niistä ei nyt ihan ns. AAA ryhmään omasta mielestäni olekaan päässyt. Toivottavasti ei esim. kuvitteellinen Gears Tactics 2 ole mennyt jäähylle tuon takia, sen verran isosti nautin tuosta tactics 1 pelistä :)
 
Mitäs pelejä Firewalk Studios on tehnyt?
Tunnettu mm. pelistään Untitled Multiplayer Game. Vitsit sikseen, eivät ole julkaisseet vielä yhtään peliä, mutta tuo toistaiseksi nimeämätön moninpeli PS5:lle ja PC:lle on ollut työn alla ainakin pari vuotta jo.
 
11.5. on Asus ROG Allyn julkaisutilaisuus, jossa kuullaan mm. mielenkiintoisen Steam Deckin haastajan hinnasta:



Mielenkiintoista on myös Head of Xbox Hardware Roanne Sonesin osallistuminen paneelikeskusteluun.

Ja tuossa vielä tuore artikkeli The Vergeltä itse laitteesta:

 
Tuli mieleen että heti kun grunc loppui niin pelkää kesken eräistä, ei riitä aika enää ja pusketaan väkisin ulos
 
Mainitaas vaikka täällä, että etusivulla on juttu, jossa tekoälyltä pyydettiin listaa maailmankaikkeuden parhaista peleistä. Voi varmaan olla montaa mieltä, että onko kärkikymmenikkö oikein vai väärin.

Tekoäly listasi huonoimmat videopelit ikinä koskaan, etusivun jutussa siis. En keksi mitään parempaa ketjua mainita, niin täällä sitten.


Monta tuttua nimeä listalla, mutta varsinaista kokemusta on vain harvasta.
 
Ylös Bottom