Strooper12
Well-Known Member
Niin. Laitoin linkin tutkimukseen mikä oli julkaistu maaliskuussa 2024. Et ole lukenut nähtävästi sitä vieläkään. Ja pokkana vastailet että minulla ei ole todisteita. Totta, ei minulla olekaan mitään 'todistetta', on vaan toi tutkimus mitä noi prohvessorit kirjoitti. Prohvessorit ei pystynyt mitenkään poissulkea mahdollisuutta etteikö tuosta olisi fyysistä etulyöntiasemaa.Eli sinulla ei ole todisteita, mutta olit muutenkin vaan huumorilla heittämässä, mutta asia on oikeasti tutkittu, mutta et halua sitä todistella.
Sitten ihmetellään, miksi luokitellaan mihinkin.
Herää kysymys että onko sinulla todisteita että on poissuljettu mahdollisuus että fyysinen syntymäsukupuolen fyysiset ominaisuudet ei kantaisi edes osittain vielä sukupuolen muutos hässäköiden jälkeen? Jos ei, niin näen tämän keskustelun olevan omalta osalta ohi.
On mahdollisuus -> se tapahtuu, ennemmin tai myöhemmin. Tai, itseasiassas on jo mahdollisesti tapahtunut kuten noita mitaleita tuossa esiteltiin aiemmin.
P.s. Ja en ole huumorimielessä tässä juttelemassa, mutta toki välillä huvittaa kuinka voimakkaasti ja yksisilmäisesti joskus jotkut oman näkemyksen kannat nähdään. Olen maininnut kuitenkin koko ajan että mahdollisuus epätasa-arvoon on olemassa. Kuten linkaamassani dokkarissa.
P.s.s. hyvää haastoa, kiitos siitä
terveisin foobinen Strooper
Viimeksi muokattu: