Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen politiikkaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -WaLuigi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miks tältä on joku kirja pitänyt tulla? Kiinnosta kenenkään ministerin kirja sitten ollenkaan. Pitää toivoo ettei tuu takas politiikkaan.
Itsellä ole kompetenssia lähteä tästä keskustelemaan vaikka aihe kiinnostaakin. Mutta politiikkaan tutustuneilla varmaan on. Itsellä ole oikein edes mielipidettä em. rouvasta, mitä nyt meidän media tyylikkäästi valkomaalannut aikanaan, ja sitten mustamaalannut kun näkee tilaisuuden tulevan. Aika perussettiä.

Viimeksi muokattu:
No onko mustamaalannut oikea termi, en tiedä, mutta ainakin mässäillyt henkilön siviilielämän tai ulkoasuun liittyvien asioiden kanssa mitä ei periaatteessa pitäisi olla relaatiossa henkilön ammattiin nähden. niinko sanoin, minulla ei ole kompetenssia lähteä arvioimaan miten hän pärjäsi ammatissaan. Luen vaan tätä keltaista lehdistöä kohuotsikkoineen. Ei lähde, (paskalehdistö) niistä tee automaattisesti valhetta kuten jotkut saattaa olettaa, mutta onpahan ainakin kaiken kansan nähtävillä sitten. Voidaan päivitellä ja voivotella :) Jos olisi lähellä sydäntä aihe niin päivittelisin ja voivottelisin ihan varmasti :D

p.s. pitäisikös toi päivittely muuten kanssa muuttaa ristoiluksi. Tai, ei. pitäisi olla hmm, mikähän tuohon sopisi. päiristoilu tms? Ettei Päiveillä eikä Ristoilla mene murokulho nurin.
Voikin itseasiassa ei saa olla voivottelua.
Ottaa nokkiinsa:
1762974162999.png

Viimeksi muokattu:
Minusta Marin on viime vuosikymmenten merkittävin pääministeri, joka onnistui vaikeassa paikassa. Minun oma suosikkipääministeri Vanhanen ei ollut läheskään yhtä kovassa paikassa. Huonoja pääministerejä on ollut lähinnä Katainen ja Stubb. Sipilä oli ok miinus, vaikka valehteli paljon. Lipponen olisi tavallista parempi ilman itätaakkaa, nyt arvostelukelvoton. Orpo on lapanen. Sääliksi käy. Täytyy olla heikko ymmärrys, jos katsoo, että vaihtamalla parani.

Minusta Marin on viime vuosikymmenten merkittävin pääministeri, joka onnistui vaikeassa paikassa. Minun oma suosikkipääministeri Vanhanen ei ollut läheskään yhtä kovassa paikassa. Huonoja pääministerejä on ollut lähinnä Katainen ja Stubb. Sipilä oli ok miinus, vaikka valehteli paljon. Lipponen olisi tavallista parempi ilman itätaakkaa, nyt arvostelukelvoton. Orpo on lapanen. Sääliksi käy. Täytyy olla heikko ymmärrys, jos katsoo, että vaihtamalla parani.
Ookkonää lukenut hänen kirjan mikä tässä julkaistiin ihan äskön?

Mulla ei ole valitettavasti aikaa lukea poliitikkojen kirjoja. Edes sellaisten, jotka kiinnostaisivat. Marin ei erityisesti edes kiinnosta henkilönä. Hän on minulle suunnilleen yhtä kiinnostava kuin metrin halko, jos sanon suoraan. Joskus vaan tässä politiikan Tetriksessä tarvitaan sellaista palikkaa ja Marin osui oikeaan kohtaan.

Mulla ei ole valitettavasti aikaa lukea poliitikkojen kirjoja. Edes sellaisten, jotka kiinnostaisivat. Marin ei erityisesti edes kiinnosta henkilönä. Hän on minulle suunnilleen yhtä kiinnostava kuin metrin halko, jos sanon suoraan. Joskus vaan tässä politiikan Tetriksessä tarvitaan sellaista palikkaa ja Marin osui oikeaan kohtaan.
Sama täällä. Eipä oikein ole aikaa tai kiinnostusta tutustua tantereeseen. Siksi sanoinkin ettei mulla ole kompetenssia lähteä kommentoimaan ;)

Ylös Bottom