Dark3
Well-Known Member
Ai että oikeen mustamaalannut? Multa semmonen jääny huomaamatta. Ihan aiheellista kritiikkiä saanut.valkomaalannut aikanaan, ja sitten mustamaalannut kun näkee tilaisuuden tulevan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai että oikeen mustamaalannut? Multa semmonen jääny huomaamatta. Ihan aiheellista kritiikkiä saanut.valkomaalannut aikanaan, ja sitten mustamaalannut kun näkee tilaisuuden tulevan.

Ookkonää lukenut hänen kirjan mikä tässä julkaistiin ihan äskön?Minusta Marin on viime vuosikymmenten merkittävin pääministeri, joka onnistui vaikeassa paikassa. Minun oma suosikkipääministeri Vanhanen ei ollut läheskään yhtä kovassa paikassa. Huonoja pääministerejä on ollut lähinnä Katainen ja Stubb. Sipilä oli ok miinus, vaikka valehteli paljon. Lipponen olisi tavallista parempi ilman itätaakkaa, nyt arvostelukelvoton. Orpo on lapanen. Sääliksi käy. Täytyy olla heikko ymmärrys, jos katsoo, että vaihtamalla parani.
Sama täällä. Eipä oikein ole aikaa tai kiinnostusta tutustua tantereeseen. Siksi sanoinkin ettei mulla ole kompetenssia lähteä kommentoimaanMulla ei ole valitettavasti aikaa lukea poliitikkojen kirjoja. Edes sellaisten, jotka kiinnostaisivat. Marin ei erityisesti edes kiinnosta henkilönä. Hän on minulle suunnilleen yhtä kiinnostava kuin metrin halko, jos sanon suoraan. Joskus vaan tässä politiikan Tetriksessä tarvitaan sellaista palikkaa ja Marin osui oikeaan kohtaan.