Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju
Joo anxa alkaa pikkuhiljaa ärsyttää toi sun vouhoominen.
Kaikki alko vaan siitä kun luulit et sun tietoja kalastellaan ja otit nokkiis.
Älä ala leikkimään poliisia, jos ihmiset haluaa leikkiä tulella anna niiden leikkiä.
Tämä alkoi siitä kun hyväksyin erään pp miehen listalle ja hänen heti ensimmäinen viestinsä kysyi PSN tunnustani ja salasanaa. Se oli ei ainoastaa loukkaavaa ja röyhkeää vaan myös laitonta ja kyseinen termimoiselle on suora kalasteluyritys. (epäsuora on ehkä tunnetumpi kalastelu methodi.)
Minua henkilökohtaisesti hieman ärsyttää, että puolustelet tätä toimintaa ja mitä se sinulle kuuluu edes, että mitä minä teen? Ehkäpä sitä, että jos saan argumenttini läpi, niin sinulta loppuu ilmaiset PSN pelit niinkö?
Kuten sanottua en ole poliisi, minua voi verrata "kukkahattu tätiin", mutta ei oikeastaan sen pidemmälle. Koetan vain valistaa porukkaa vähän. :|
On jotenkin huvittavaa, että tämänkin palstan määritelmässä lukee ei warekeskustelua:
"Yleistä keskustelua PS3-konsolista Täällä voit keskustella PS3:sta, sen lisälaitteista ja tarvikkeista. Ei piraatti/ware/backup-keskustelua."
Vaikka tämä "game sharing" ilmiselvästi sitä on. tunnusten antaminen on rike, pelin jakaminen on rike (verrattavissa callofduty4n warettamiseen) ja ei-yksityinen käyttö "aktivointi" toiminnolle on rike. kyse ei ole mistään punasia päin kävelemisestä likenteen seassa. 8|
Hyvin todennäköisesti lopetan tästä asiasta keskustelun tähän, mutta riippuen vastauksestasi saatan vasta siihen.