Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Perskutarallaa... Olisko mahdollista kenenkään lahjottaa mulle SSHDta? kun visaa ei löydy... :/
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Jos joltakin tää japsi-storesta ladattu mgs löytyy niin jos kiinnostais sharettaa niin ois mahtavaa, sillä ite en saa sitä tuolta ostettua. Turhaan tein wirecard-tunnuksetkin. No mutta jos kiinnostaa niin pistäkää YV-tä, ja antaisin tietenkin vaihdossa jonkun pelin tilalle. Ehotuksia vaan, mulla on kovo täynnä psn-pelejä .
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Haluaisin ostaa jonkun luotettavan kanssa Super stardust hd:n ja solo lisäosan siihen seuraavanlaisella menettelyllä... Ensin tehtäisiin uusi tunnus PSN:lle, sitten siirrän pelien ostoon tarvittavat rahat pankkitilillesi tilisiirtona, lataat pelin ja annat tunnukset minulle. Saat siis tästä kyseisen pelin ilmaiseksi toimimalla "välittäjänä", koska itse en pysty ostamaan. Olisiko kukaan valmis tällaiseen? Vai onko kyseinen jollain tavalla sääntöjen vastaista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Ei ketään kiinnostais sharettaa mulle PAINia? Vastineeksi saat yhden näistä:
Crash team racinng,
Crash warped
Super Star Dust HD
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Kellää pixeljunk Edenii?


Mulla tarjol ainaki pain ja high velocity bowling.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Onko joku kerennyt jo ladata uusimmista tulokkaista Pixeljunk: Edeniä tai Elefunk:ia? Vaihdossa löytyy tarjota:

Echochrome
Super Stardust HD
Super Stardust HD: Solo Pack
Piyotama
Kula World
Qore episode 1 (US Store)

Laittakaa viestiä! Yllämainittujen lisäksi haussa on myös ainakin Pixeljunk: Monsters Encore, Calling All Cars, ja Riff: Everyday Shooter. Muitakin voi toki tarjota!
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Jos joku viittis sharettaa super stardust hd:n niin olisin tosi kiitollinen :) Lisää vaikka psn:nään Mrtikka ja ota yhteyttä, Itse en ikävä kyllä voi antaa takaisin mitään sillä en voi ostaa psn:ästä mitään...
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Ei kellään löytyis pixel junk edeniä? mulla ei ola antaa vaihdossa muuta, kuin Crash Bandicoot Warped
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Kukaan codin omistaja haluais vaihtaa jonku pelin variety mappeihin? Tänään yhden klaanilaiselle annoin sen ja hyvin toimi hänellä, että siisti juttu tää game sharing.
E: Super Stardust kävis paremmin kuin mainiosti.
E2: Toimiiko Sampon Electroni? *Toimii*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Itselläni olisi hakusessa Pixeljunk Monsters: Encore, SSHD Team Pack, High Velocity Bowling sekä Warhawk. Toki muitakin saa ehdottaa.
Vaihdokiksi voin tarjota seuraavia pelejä:

- Super Stardust HD + Solo Pack
- Echochrome
- Pixeljunk Monsters
- Pain
- Pixeljunk Eden
- Calling All Cars

Ehdotuksia privaan tai sähköpostilla: petteri.pucilowski@dnainternet.net
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Ikävä pilata teidän ilonne, mutta "GameSharing" Playstation 3lla on laitonta. Tänä aamuna sain sähköpostia Sonyltä koskien asiaa jonka pääkohdat voi lukea Peliplaneetalla olevasta ketjusta ja keskustelu Playstation 3n virallisilla foorumeilla on saanut seuraavat kommentit moderaattoreilta:

"Game sharing is in violation of the ToS for the PSN. As such, discussion of game sharing is not permitted here. Please keep this in mind for the future. Thank you."

"Please note that discussion of game sharing is not permitted on these forums. Thank you."

Laki teknisesti lisenssin tämä osa kieltää PS3lla "Game Shareksi" nimittämänne käytännön.

7. GENERAL LICENCE
All content and software provided through PSN is licensed non-exclusively to you, your children and children for whom you are legal guardian (collectively 'you') solely for your personal, non-commercial use on your PLAYSTATION®3 computer entertainment system or your PSP® (PlayStation®Portable) system or any other hardware devices authorised by us, and subject to these Conditions and any relevant Additional Conditions. All intellectual property rights in the content and software provided by or through PSN (collectively defined as 'Property'), belong to us and / or our licensors. All use of or access to such Property is subject to these Conditions, any relevant Additional Conditions and all applicable laws.

You must not:
sell, transfer, rent, sublicense, modify, adapt, translate, reverse engineer, decompile, or disassemble any portion of the Property (unless permitted by applicable law); or
create any derivative works, attempt to create the source code from the object code, or download content or software for any purpose other than game play or other use authorised by us; or
except where expressly authorised by us, copy the Property, or any part of the Property, or use it for public performance.


http://www.scei.co.jp/ps3-eula/psn/e/e_tosua_en.html

En ole mikään lain puolustelija ja oma asianne jos jatkatte, kunhan nyt vain halusin tuoda ilmi tämän epäkohdan ja tiedostaa teidät siitä, että toiminta on laitonta. Useimmat teistä kun uskovat sen olevan laillista koska PSPllä on virallisesti tälläinen toiminto. PS3lla ei ole. Pelkkä PSNn tunnusten jakaminen toiselle on PSN Terms of Servicen mukaan rikos jonka vuoksi Sony voi halutessaan poistaa tilin.

Hyvää päivän jatkoa!
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Yhtäkkiä muuttu laittomaksi? Sonyhan oli melkeinpä idean puolella vielä jokin aika sitten. Ihme menoo taas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Jossain vaiheessahan ne sano että toi jakaminen on ihan laillista..siitä tais olla peräti uutinen täällä KFINissä
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Yhtäkkiä muuttu laittomaksi? Sonyhan oli melkeinpä idean puolella vielä jokin aika sitten. Ihme menoo taas.

Ei ole missään vaiheessa muuttunut.

Tuo pelien lataus viidelle koneelle on tarkoitettu niin, että voit ladata ne omille koneillesi. Esim KoNNahan täällä teki pizneztä, ja kärähti siitä. Siinä rikottiin sekä tuota tietosuojan suojelemista vastaan, että myytiin tavaraa. Kummatkin on noissa PSN-säännöissä kielletty.

On ihan eri asia, että käyt kaverin luona itse asentamassa omistamasi pelin tämän koneelle kuin se, että annat tietosi tuikituntemattomalle 'vaihdossa'. Siinä voi käydä todella huonosti.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Ei ole missään vaiheessa muuttunut.

Tuo pelien lataus viidelle koneelle on tarkoitettu niin, että voit ladata ne omille koneillesi. Esim KoNNahan täällä teki pizneztä, ja kärähti siitä. Siinä rikottiin sekä tuota tietosuojan suojelemista vastaan, että myytiin tavaraa. Kummatkin on noissa PSN-säännöissä kielletty.

On ihan eri asia, että käyt kaverin luona itse asentamassa omistamasi pelin tämän koneelle kuin se, että annat tietosi tuikituntemattomalle 'vaihdossa'. Siinä voi käydä todella huonosti.

Kysymys kuuluukin: miten Sony pystyy tietämään/päättämään, onko kukin ladannut ne pelit omalle koneelleen vai jakanut ne tuntemattomille?

Mielestäni pitäisi olla selvä linja tässä Sonylla.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Yhtäkkiä muuttu laittomaksi? Sonyhan oli melkeinpä idean puolella vielä jokin aika sitten. Ihme menoo taas.

Sitä kaavailtiin muutamia kuukausia ennen PS3n myyntiin tuloa 2006. Mutta se muuttui julkaisun yhteydessä. Ne jotka pyrkivät puolustelemaan homman laillisuutta vetoavat tähän Wired-lehden artikkeliin jossa Jack Tretton puhuu aiheesta. Mutta hommahan muuttui julkaisun yhteydessä. Joten mistä tämä sekaannus on tullut?

Edirol: PSNn käyttäjäasetukset valikoista voidaan aktivoida 4 konetta joilla on oikeus toistaa PSNstä hankittua materiaalia. Ja kuten sanottua, tämä on tarkoitettu vain yksityiseen käyttöön.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Sitä kaavailtiin muutamia kuukausia ennen PS3n myyntiin tuloa 2006. Mutta se muuttui julkaisun yhteydessä. Ne jotka pyrkivät puolustelemaan homman laillisuutta vetoavat tähän Wired-lehden artikkeliin jossa Jack Tretton puhuu aiheesta. Mutta hommahan muuttui julkaisun yhteydessä. Joten mistä tämä sekaannus on tullut?

Edirol: PSNn käyttäjäasetukset valikoista voidaan aktivoida 4 konetta joilla on oikeus toistaa PSNstä hankittua materiaalia. Ja kuten sanottua, tämä on tarkoitettu vain yksityiseen käyttöön.

Joo anxa alkaa pikkuhiljaa ärsyttää toi sun vouhoominen.

Kaikki alko vaan siitä kun luulit et sun tietoja kalastellaan ja otit nokkiis.
Älä ala leikkimään poliisia, jos ihmiset haluaa leikkiä tulella anna niiden leikkiä.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Joo anxa alkaa pikkuhiljaa ärsyttää toi sun vouhoominen.

Kaikki alko vaan siitä kun luulit et sun tietoja kalastellaan ja otit nokkiis.
Älä ala leikkimään poliisia, jos ihmiset haluaa leikkiä tulella anna niiden leikkiä.

Tämä alkoi siitä kun hyväksyin erään pp miehen listalle ja hänen heti ensimmäinen viestinsä kysyi PSN tunnustani ja salasanaa. Se oli ei ainoastaa loukkaavaa ja röyhkeää vaan myös laitonta ja kyseinen termimoiselle on suora kalasteluyritys. (epäsuora on ehkä tunnetumpi kalastelu methodi.)

Minua henkilökohtaisesti hieman ärsyttää, että puolustelet tätä toimintaa ja mitä se sinulle kuuluu edes, että mitä minä teen? Ehkäpä sitä, että jos saan argumenttini läpi, niin sinulta loppuu ilmaiset PSN pelit niinkö? :)

Kuten sanottua en ole poliisi, minua voi verrata "kukkahattu tätiin", mutta ei oikeastaan sen pidemmälle. Koetan vain valistaa porukkaa vähän. :|

On jotenkin huvittavaa, että tämänkin palstan määritelmässä lukee ei warekeskustelua:
"Yleistä keskustelua PS3-konsolista Täällä voit keskustella PS3:sta, sen lisälaitteista ja tarvikkeista. Ei piraatti/ware/backup-keskustelua."

Vaikka tämä "game sharing" ilmiselvästi sitä on. tunnusten antaminen on rike, pelin jakaminen on rike (verrattavissa callofduty4n warettamiseen) ja ei-yksityinen käyttö "aktivointi" toiminnolle on rike. kyse ei ole mistään punasia päin kävelemisestä likenteen seassa. 8|

Hyvin todennäköisesti lopetan tästä asiasta keskustelun tähän, mutta riippuen vastauksestasi saatan vasta siihen.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Sää pyydät toisen osapuolen puhelin numeroa ja käsket laittaan viestin samasta numerosta että tietää sen olevan oikea puhelin ja minä olen jo yhelle antanut Call of Dutyn mapit ja onnistui ihan hyvin, ei mitään epäselvyyksiä.....
 
Ylös Bottom