Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Kiinnostaisi kauheasti tuo Undead Nightmare DLC RDR:än mutta rahoja en viitsi tuhlata. Eli jos jollain on se ja kiinnostaa vaihtaa jotakin niin y-viestillä vaan ilmoitusta että mitä kaipailet niin katson löytyykö kokoelmista.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Mulla on: Shank,Undead Nightmare DLC RDR:ään,Battlefield 1943,Bomberman ULTRA,Burn Zombie Burn,Pixeljunk Shooter.
Jos kiinnostuit lisää kaveriksi Playstation Networkista. Nikki on: Mikkons
Pistä kaveripyyntöön jtn. olen kiinnostunut game sharingista yms.
HUOM! Minulla on muistaakseni muitakin pelejä, mutta en tässä muista ihan kaikkia.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Varokaa käyttäjää nimeltä Tuohinnen. PSN ID: kiekkoleijona. Hän pyysi minulta Burn Zombie Burnia kerroin salasanani ja sähköposti osoitteeni.Hänkin kertoi muka omansa nimittäin: Make90@gmail.com ja salasana oli joku a1b2c3d4.Kerroin sitten omat tietoni.Kokeilin mennä sen tilille, mutta se koko ajan sanoi, että väärä salasana vaikka pistin sen aivan varmasti oikein.Kokeilin nimittäin monesti.Sen jälkeen menin katsomaan omaa tiliäni menin storeen sieltä oli kadonnut rahaa, sillä minulla oli rapiat 4 euroa siellä.Nyt vain 1,50e katsoin tuotteet mitä olen ladannut siellä oli kaikkia mitä olin ladannut ja LittleBigPlanettiin Ezion asu.Semmonen Assassins Creed asu siis.Sitten katsoin ketkä kaverit on onlinessa.Siellä ei ollut kiekkoleijonaa ja hän oli poistanut minut kavereista.Kokeilin pyytää sitä kaveriksi, mutta vastausta ei tullut ja tuskin tulee koskaan tulemaankaan.:mad: Eniten harmittaaa se etten saanut niitä pelejä eli 3 On 3 NHL Arcade ja Worms.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Varokaa käyttäjää nimeltä Tuohinnen. PSN ID: kiekkoleijona. Hän pyysi minulta Burn Zombie Burnia kerroin salasanani ja sähköposti osoitteeni.Hänkin kertoi muka omansa nimittäin: Make90@gmail.com ja salasana oli joku a1b2c3d4.Kerroin sitten omat tietoni.Kokeilin mennä sen tilille, mutta se koko ajan sanoi, että väärä salasana vaikka pistin sen aivan varmasti oikein.Kokeilin nimittäin monesti

Katsoitko sähköpostisi? Sinne pitäis tulla viesti jos joku on vaihtanu sun salasanan tai ostanut storesta jotain tunnuksellasi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Aina ennen sharetusta pitäisi ottaa tilitiedot pois käyttäjältä ettei kukaan ostele sun käyttäjällä mitään itselleen. Myös salasana kannattaa vaihtaa heti vaihdon jälkeen.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Jooh, mulla on Worms ja NHL arcade, sillä tuo kiekkoleijona on ladannut minulta ne aikanaan. Onko kellään muuten Call of Duty: Classic? Tarjoaisin vaihdossa Wormsin ja NHL arcaden. PSN id on hiivalimppumummo(kyllä, olen tyttö.)

PS: Olen luotettava enkä osta mitään vieraiden tunnuksilla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Varokaa käyttäjää nimeltä Tuohinnen. PSN ID: kiekkoleijona.
...
Eniten harmittaaa se etten saanut niitä pelejä eli 3 On 3 NHL Arcade ja Worms.

mulla on Worms ja NHL arcade, sillä tuo kiekkoleijona on ladannut minulta ne aikanaan.

Eli eihän Tuohinnen a.k.a. kiekkoleijona olisi edes voinut sharettaa tuota NHL Arcadea ja Wormsia, koska eihän sharettamalla saatuja pelejä voi jakaa edelleen kolmansille osapuolille.
Jos ei sitten ole kaapannut koko käyttäjätunnusta salasanoineen, mutta silloinhan ei teoriassa jaetakaan kolmannelle vaan vasta toiselle osapuolelle.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Ei kiekkoleijona ole tunnuksiani varastanut. Silloin kiekkoleijona oli hyvä kaverini. Siis silloin, kun hän latasi minulta nuo aikaisemmin mainitsemani pelit.

PS: Onko kellään Call of Duty Classic? Saisi minulta wormsin ja 3 on 3 nhl arcaden. Ja PSN on hiivalimppumummo (kyllä, olen tyttö.)
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Pelatkaa mieluummin PC:llä ekaa Call of Dutyä, se on luotu sille ja siihen saa monien kehuman United Offensive lisäosan.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Voisiko joku ystävällinen sharea minulle Ragdoll Kung Fu Packin LittleBigPlanet-peliin? Itselläni ei ole muuta annettavaa kuin 3on3 NHL Arcade, Worms ja maksullinen Master Assassin-teema.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Kiinnostais seuraavat:

- MAGin molemmat lisäsisällöt (Escalation ja Interdiction)
- Skate 3:n kaikki lisäsisällöt (Maloof Money NYC, Danny Way's Hawaian Dream, Party Pack...)
- BioShock 2:n kaikki lisäsisällöt (Protector Trials, Rapture Metro, Minerva's Den...)


Vaihdossa voisin antaa mm.:

- Killzone 2 kaikki lisäsisällöt
- Red Dead Redemption kaikki lisäsisällöt
- Prince of Persia Epilogue -lisäsisältö


---

Ota yhteyttä, jos kiinnostaa. PSN ID: Execta
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Itelläni on:

- Bejeweled 2
- Dead Nation
- Mega Man 10
- PAIN
- Sonic 4 Ep. 1
- Wolfenstein

PSone:

Crash Bandicoot
Crash Bandicoot 3: Warped
Driver
Future Cop: LAPD
Judge Dredd
Kula World
Kurushi Final
MediEvil
Metal Gear Solid
N20
Oddworld: Abe's Odyssee
Syphon Filter
Wipeout

Haluisin:

- BF1943
- Braid
- Worms 2 Armageddon
- Motorstorm Pacific Rift DLC:t

Muutkin kyllä käy, mutta asiasta voi sopia privalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Varoitus (mahdollisesta) huijarista

PSN ID oli jotain tyyliin "mikkofin9041" tai jotain sinne päin (en pannut merkille ja hänen kaveripyyntöviestinsäkin lähti jo hylkäämisen jälkeen Inboxista, joten en voi tarkkaa tunnusta tarkistaa), ja se tunnus oli luotu ihan vas'tikään, kun trophyjäkin oli tilillä pyöreät nolla kappaletta. Otti siis minuun PSN:ssä yhteyttä ja jotenkin epämääräsesti kirjotusvirheiden kera puhui jotain game sharesta ja skate 3:sta, eli oli nähnyt viestini täällä (tuo mun edellinen viesti). Elikkä ei varmasti kannata alkaa tollasen tyypin kanssa game shareemaan, jos ottaa teihinkin yhteyttä jollain tapaa. Aattelin vaan ilmottaa, jos täällä on sen verran hyväuskosia ihmisiä. :)
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Sama juttu, kuin Exectalla, tyyppi lähetti ytimekkään viestin:

"gameshare motorstorm worms"
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Varoitus (mahdollisesta) huijarista

PSN ID oli jotain tyyliin "mikkofin9041" tai jotain sinne päin (en pannut merkille ja hänen kaveripyyntöviestinsäkin lähti jo hylkäämisen jälkeen Inboxista, joten en voi tarkkaa tunnusta tarkistaa), ja se tunnus oli luotu ihan vas'tikään, kun trophyjäkin oli tilillä pyöreät nolla kappaletta. Otti siis minuun PSN:ssä yhteyttä ja jotenkin epämääräsesti kirjotusvirheiden kera puhui jotain game sharesta ja skate 3:sta, eli oli nähnyt viestini täällä (tuo mun edellinen viesti). Elikkä ei varmasti kannata alkaa tollasen tyypin kanssa game shareemaan, jos ottaa teihinkin yhteyttä jollain tapaa. Aattelin vaan ilmottaa, jos täällä on sen verran hyväuskosia ihmisiä. :)

Mikkofin tosiaan on huijari. Muakin yritti huijata mutta oli kyllä jätkällä niin paksua puhetta että ei mennyt läpi.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Yritämme toki pitää teistä parhaan mahdollisen huolen, mutta perus fiksuus kannattaa pitää mukana kun rahalla ostettuja tuotteita ja omaa psn-tunnusta liikuttelee tuntemattomille. Ylläpito suosittelee tätä ketjua ainoastaan keskenään toisensa hyvin tuntevien huviksi. Tässä ketjussa asioidaan tyystin omalla vastuulla.

Jos nyt ihan pakko on tuntemattomiin luottaa, niin esimerkiksi tätä ketjua kannattaa joskus lukaista. Mutta ei tuokaan takaa varmuutta. Edellämainittu tapaus tosin olisi mahdollisesti voitu välttää.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Yritämme toki pitää teistä parhaan mahdollisen huolen, mutta perus fiksuus kannattaa pitää mukana kun rahalla ostettuja tuotteita ja omaa psn-tunnusta liikuttelee tuntemattomille. Ylläpito suosittelee tätä ketjua ainoastaan keskenään toisensa hyvin tuntevien huviksi. Tässä ketjussa asioidaan tyystin omalla vastuulla.

Jos nyt ihan pakko on tuntemattomiin luottaa, niin esimerkiksi tätä ketjua kannattaa joskus lukaista. Mutta ei tuokaan takaa varmuutta. Edellämainittu tapaus tosin olisi mahdollisesti voitu välttää.

Siis mitäänhän ei oo tapahtunut. Mulle se vaan lähetti tollasen viestin ja päättelin sen huijariksi profiilinsa perusteella. Mä shareen ihan vaan 'hyvin' tuntemieni ihmisten kanssa ja monesti vain samojen vakiotyyppien kanssa.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Olisko kellään Dead Nationia? :) Mulla olisi vähän kaikenlaista tarjota vaihdossa ja olen sharennut ennenkin.

E: Ostin sitte kun ketään ei kiinnostanut :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 30.5: Salasanan vaihto wepissä toimii jälleen)

Seuraaville Storen aukeamisesta kysyvälle automaattisesti viikon jäähy. Olkaatte varoitetut!

Tuosta nyt jäi vähän epäselväks että millonkas... :D

Ei vaan semmoinen kysymys tuosta PSP:n "ilmaispeleistä", eli jos on pleikalla sama tunnus kuin PSP:llä niin saan molempiin lisämatskua? Voikohan nuita ilmaispelejä myös sharettaa PS3:lla? Toki hieman vaikeita kysymyksiä, enemmänkin mietteitä.

Hieman hakusessa tuo PSP uutisointi itsellä, tietysti jos pelilistaakin näkisi sille jostain olisi jees.

Edit:

For handheld console PSP, your selection is a little more limited. The four-game selection offers LittleBigPlanet,racetrack-builder ModNation Racers, cops-and-robbers sim Pursuit Force and top-down shooter Killzone Liberation.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 30.5: Salasanan vaihto wepissä toimii jälleen)

Ei vaan semmoinen kysymys tuosta PSP:n "ilmaispeleistä", eli jos on pleikalla sama tunnus kuin PSP:llä niin saan molempiin lisämatskua?
Kyllä.
Voikohan nuita ilmaispelejä myös sharettaa PS3:lla?
Kyllä.

Hieman hakusessa tuo PSP uutisointi itsellä, tietysti jos pelilistaakin näkisi sille jostain olisi jees.
* LittleBigPlanet PSP
* ModNation Racers PSP
* Pursuit Force
* Killzone Liberation
 
Ylös Bottom