Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen Resident Evil -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse taas olen yllättynyt siitä miten paljon Resident Evililtä 7 ja 8 tuntuu. Pelkäsin että ihan eri genren pelejä kun kuvakulma vaihtuu mutta aivan samalta Ressulta ne itselle on tuntunut.
Ja tässähän saa itse valita kuvakulmankin tällä kertaa. Mutta samaa mieltä, että silmistä kuvattunaki nämä uudemmat RE:t on tuntuneet RE:ltä. Loistavia pelejä ja vahvasti näyttää, että 9 jatkaa samalla linjalla. Saapa nähdä ovatko huhut Leonista totta ja saadaan se toiseksi pelattavaksi hahmoksi.

Mä en kyllä tykkää suunnasta mihin re pelit on nykyisin menossa/menneet. Ymmärrän että muutoksia pitää saada aikaan ja seiska sekä kasi oli loistavia pelejä, mutta nämä ei tunnu enää re peleiltä.
Mä oon kyllä samaa mieltä. Seiskassa varsinkin Eveline oli jotenkin niin japanilainen pahis kuin vain voi olla. Tuollaiset "yliluonnolliset" jutut ei vaan kuulu Resident Eviliin. Kasissa mentiin vielä enemmän överiksi niiden loordien kanssa. Jos vaikka ne "ihmissudet" olisi korvattu zombeilla, tämä olisi ehkä jotenkin tunnistettavissa Resident Eviliksi. Eiköhän ysissäkin häärää taas joku random entinen Umbrellan työntekijä, tai joku jolla on kytköksiä Umbrellaan. Mutta toisaalta. Resident Evilien juonet alkoi ottaa pahasti takapakkia jo Code Veronicassa. Mutta pliis. Ei mitään lohikäärmeitä tai leijuvia morsiamia ysiin, kiitos!

Ylös Bottom