Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

Vastaus: Zeldan ongelmat

Ei kait siitä pelaajalle mitään sen kummempaa hyötyä. En täysin muista miten tuo papukaija kaikkeen reagoi.

Pihiksi ainakin pari kertaa kovasti haukkui kun en paljoa maksanut. En sitten muista voiko tuossa käydä niinkin että papukaija käy kimppuun.
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Ei kait siitä pelaajalle mitään sen kummempaa hyötyä. En täysin muista miten tuo papukaija kaikkeen reagoi.

Pihiksi ainakin pari kertaa kovasti haukkui kun en paljoa maksanut. En sitten muista voiko tuossa käydä niinkin että papukaija käy kimppuun.

Ainakin jos jättää maksamatta niin tulee jonkinsortin seuraamuksia.
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Papukaijasta ei kannata välittää, kun osaa varastaan ;) Se käy ensin kimppuun, mutta itse en ole koskaan kuollut sen hyökkäyksistä.
Eli. Pistät tyhjän putilon/lampun B-painikkeen kohdalle. Kun menet lamppuöljy-purkin viereen, paina B:tä. Silloin Link täyttää sen pullon. Sitten vaan häippäset ja tadaa.
Tiedä sitten, onko tuo tehty tarkoituksella, vai onko bugi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Zeldan ongelmat

Papukaijasta ei kannata välittää, kun osaa varastaan ;) Se käy ensin kimppuun, mutta itse en ole koskaan kuollut sen hyökkäyksistä.
Eli. Pistät tyhjän putilon/lampun B-painikkeen kohdalle. Kun menet lamppuöljy-purkin viereen, paina B:tä. Silloin Link täyttää sen pullon. Sitten vaan häippäset ja tadaa.
Tiedä sitten, onko tuo tehty tarkoituksella, vai onko bugi.

Ei se ole bugi.Mulla toimii kans toi homma:D
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Ooookei. Tuosta kalastus paikasta: Mistä oikein erotan mikä vuodenaika siellä vallitsee? :confused:
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Osaisikohan kukaan auttaa Wiin Zeldassa? Eli olen menettänyt puukilven taistelussa aulangolla. Kävin kotikylästä hakemassa rautakengät, mutta en pääse örkin ohi vuorelle. Mitä pitäisi tehdä? Tarviiko kilpeä vai ei?
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Osaisikohan kukaan auttaa Wiin Zeldassa? Eli olen menettänyt puukilven taistelussa aulangolla. Kävin kotikylästä hakemassa rautakengät, mutta en pääse örkin ohi vuorelle. Mitä pitäisi tehdä? Tarviiko kilpeä vai ei?

Hmm, niinhän se taisi olla että:

Tarvit rautakengät, kilvestä ei muistaakseni tarvittu. Elikkä sama taktiikka kun mitä kylässä harjoittelit painimatsia (torjumaan sitä pässiä vai mikä se elukka olikaan mikä ryntäsi). Eli, men vaan vuorille. Kun se kaveri rymistelee alas, ei muuta kun rautapieksut jalkaan ja torjunta-asentoon.

Mikäli kilven tarvii, niin sellaisenhan pystyy hankkimaan uuden ostamalla jostain kaupasta.

Hieman on kyllä muistikuvat hataria kun niin kauan aikaa sitten pelailin.
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Twilight princesissä, olen ensimmäisessä temppelissä jumissa. Olen pelastanut kaikki apinat ja tarkoitus olisi mennä rökittämään bossia. Apinat tekevät rotkon yli ketjun, joka johtaa ovelle, mutta miten ihmeessä saan tuon oven auki?
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Ellen aivan väärin muista, niin tuolla toisella puolella on tosiaan ovi, josta pääsee ottamaan matsia dungeonin pomovastustajan kanssa. Siihen tarvitaan erillinen avain, joka löytyy jostain päin tuota temppeliä. Jos löysit matkan varrelta kompassin, niin kartalla pitäisi nyt näkyä kaikki temppelin aarrearkut, joita et ole vielä availlut.

Jos et halua tutkailla kaikkia näitä, niin pientä lisäapua löytyy tästä:
Ison avaimen löytää huoneesta, jossa on neljä pilaria, joiden jokaisen päässä on pieni tuulimyllyn tapainen vehje. Käytä bumerangia niin, että se lentää lattiassa olevan kuvion mukaisesti tuulimyllystä toiseen. Tarkkaa huoneen sijaintia en muista, mutta sen pitäisi olla lähellä tuota isoa kuilua...
 
Ylös Bottom