Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

Vastaus: Zelda ongelmat

Nyt olen päässyt semmoiseen huoneeseen jossa on iso lappeellaan oleva hammaspyörä lattiana, keskeltä nousee akseli. Luulisi että tästä pääsee eteenpäin, kun ei muutakaan paikkaa ole.. Rattaan ja seinän välistä voi tiputtautua alemmille tasoille, alemmalla tasolla onkin yksi musta alue kartassa jonne en pääse, mutta sinne voisi päästä tiputtautumalla hammaspyörältä, mutta en ole onnistunut, ei taida olla mahdollistakaan, koska kyseisen tason yläpuolella on kupera katos, joka ohjaa ilmalennon ärsyttävästi tasolta pois.

Kummallisen vaikea peli, olen Sunnuntaipelaaja isolla S:llä, mutta en ole kuitenkaan ainoa joka on tätä ketjua täyttänyt.. Eikö Wiillä pitänyt olla helppoja pelejä.. no, tämä onkin Gamecuben peli :p
 
Vastaus: Zelda ongelmat

fxtl sanoi:
Nyt olen päässyt semmoiseen huoneeseen jossa on iso lappeellaan oleva hammaspyörä lattiana, keskeltä nousee akseli. Luulisi että tästä pääsee eteenpäin, kun ei muutakaan paikkaa ole.. Rattaan ja seinän välistä voi tiputtautua alemmille tasoille, alemmalla tasolla onkin yksi musta alue kartassa jonne en pääse, mutta sinne voisi päästä tiputtautumalla hammaspyörältä, mutta en ole onnistunut, ei taida olla mahdollistakaan, koska kyseisen tason yläpuolella on kupera katos, joka ohjaa ilmalennon ärsyttävästi tasolta pois.

Nyt meni vähän muisteluiksi...
Alemmas tiputtautuminen todellakaan ei taida toimia.
Muistaakseni hammasratashuneessa ei ole mitään kovin kummoista. Pitää mennä sivuovista ulos ja tutkia siellä käytävässä jotain. Sieltä käytävästä (en muista kummalta puolen) pääsi jollain tavalla eteenpäin siihen tornihuoneeseen, missä kiertää sellainen ramppi seinustalla ylöspäin.


Kummallisen vaikea peli, olen Sunnuntaipelaaja isolla S:llä, mutta en ole kuitenkaan ainoa joka on tätä ketjua täyttänyt.. Eikö Wiillä pitänyt olla helppoja pelejä.. no, tämä onkin Gamecuben peli :p

Juuh, Zeldan vaikeudet onkin noissa pulmissa, miten päästä johonkin tai tehdä jotain.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Ei, kyllä tuo ideani tiputtautumisesta oli oikea, nyt löysin paikan josta pääsee tiputtautumaan haluamalleni tasanteelle. Katsotaan kuinka pitkälle nyt pääsen :p
 
Vastaus: Zelda ongelmat

No nyt on Clawshot, mutta kuinka ollakaan, taas jumissa. Alkaa vähitellen kyllästyttää tämä temppeli.. mistä pirusta veden saa virtaamaan, se avaisi miljoona etenemispaikkaa. Minne pitää mennä Clawshotin saamisen jälkeen? Löysin vaan kattokruunun päältä sydämenpalan sen avulla. Korkea pyöreä huone ja seinämää pitkin menevä polku loistaa edelleen poissaolollaan.

Tästä on tulossa walkthrough..
 
Vastaus: Zelda ongelmat

fxtl sanoi:
Ei, kyllä tuo ideani tiputtautumisesta oli oikea, nyt löysin paikan josta pääsee tiputtautumaan haluamalleni tasanteelle. Katsotaan kuinka pitkälle nyt pääsen :p

Ahaa, itse en tipahtanut tuolta alemmas... tein homman toisin

Sinne alakerroksen huoneisiin pääsee kunhan saa kyseisen rattaan pyörimään, jolloin alemmassa kerroksessa ne tasot pyörii, ja niiltä voi hyppiä sitten eri ovista...

fxtl sanoi:
No nyt on Clawshot, mutta kuinka ollakaan, taas jumissa. Alkaa vähitellen kyllästyttää tämä temppeli.. mistä pirusta veden saa virtaamaan, se avaisi miljoona etenemispaikkaa. Minne pitää mennä Clawshotin saamisen jälkeen? Löysin vaan kattokruunun päältä sydämenpalan sen avulla. Korkea pyöreä huone ja seinämää pitkin menevä polku loistaa edelleen poissaolollaan./QUOTE]

Siellä samassa paikassa (ylempi kerros, vasen haara) missä on se hammasratashuone, niin sieltä pitäis päästä menemään lisää vasemmalle, ja siellä vasemmalla on se tornihuone. Hammasratashuoneessa on kaksi ovea, jotka vievät käytäviin. Jommastakummasta käytävästä (taisi olla se pohjoisempi ovi) pääsee eteenpäin (pitiköhän räjäyttää seinään reikä tai jotain kiviä tieltä muistaakseni...vai ampua jousi+pommi yhdistelmällä katosta sellainen kivi alas ja sen päältä hyppiä...).
Clawshottia ei vielä kyseisessä paikassa tarvittu, sitä tarvii sitten reippahasti kun lähdet oikeanpuoleisiin huoneisiin.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

fxtl sanoi:
Kummallisen vaikea peli, olen Sunnuntaipelaaja isolla S:llä, mutta en ole kuitenkaan ainoa joka on tätä ketjua täyttänyt.. Eikö Wiillä pitänyt olla helppoja pelejä.. no, tämä onkin Gamecuben peli :p

Vaikken nyt auta lainkaan, niin itse kun kuvittelin että Twilight Princess on toiseksi helpoin Zelda ikinä (Wind Wakerin jälkeen). Hieno peli, kannattaa jatkaa pelaamista ja kokeilla etenemistä yrityksen ja erehdyksen kautta. Kannattaa myös tsekkaa tämä.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

hide sanoi:
Vaikken nyt auta lainkaan, niin itse kun kuvittelin että Twilight Princess on toiseksi helpoin Zelda ikinä (Wind Wakerin jälkeen). Hieno peli, kannattaa jatkaa pelaamista ja kokeilla etenemistä yrityksen ja erehdyksen kautta. Kannattaa myös tsekkaa tämä.
Se ehkä vaikuttaa, kun edellinen Zeldani oli 16-bittisen SNES:in Zelda, mitään muita Zeldoja en ole pelannut. (No, kokeillut, mutta ei ole innostanut pelata). Tätä täytyy nyt pelata kun ei Wiille mitään muuta ole :D Noh, saipa ainakin Internet Channelin ilmaiseksi näin "early adopterina". :eek: Oikeastaan laite tuli hankittua lähinnä uteliaisuudesta uuten ohjaustapaan, ja "kun se oli niin edullinen".
 
Zelda ongelmat

Elikkä oon forest templessä. olen löytänyt kolme apinaa. mutta miten sinne paikkaan pääsee jonka aukko on tukittu isolla kivenmöhkäleellä? suora lainaus läpipeluu oppaasta: Mene takaisin edelliseen huoneeseen ja tällä kertaa mene sinne
joka oli aiemmin kiviseinämän takana.???

mutta siinä se kivi vaan jököttää!!!

tuhannet kiitokset jos joku pystyy auttaan. ite en enään keksi mitään?:confused:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Elikkä oon forest templessä. olen löytänyt kolme apinaa. mutta miten sinne paikkaan pääsee jonka aukko on tukittu isolla kivenmöhkäleellä? suora lainaus läpipeluu oppaasta: Mene takaisin edelliseen huoneeseen ja tällä kertaa mene sinne
joka oli aiemmin kiviseinämän takana.???

mutta siinä se kivi vaan jököttää!!!

tuhannet kiitokset jos joku pystyy auttaan. ite en enään keksi mitään?:confused:
Oletko siis sellasessa huoneessa missä on vettä siellä ympärillä, ja sun pitäis kiivetä niitä "köynnöksiä" pitki sinne ylös mutta siinä on se kivi?

Jos olet niin käppääle siihen aika keskelle huonetta ja tähtää bumerangilla (kuinka helvetis tämä kitrjootetaan suomeksi?) sellaiseen "pommi ötökkään" mikälie, ja "lukitse" siihen.
Seuraavaksi tähtää siihen kiveen ja "lukitse" siihen bumarangilla. Sitten vaan heitä se menemään.

Jos nyt tajusit mitä yritin selittää niin pitäis onnistua.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Oletko siis sellasessa huoneessa missä on vettä siellä ympärillä, ja sun pitäis kiivetä niitä "köynnöksiä" pitki sinne ylös mutta siinä on se kivi?

Jos olet niin käppääle siihen aika keskelle huonetta ja tähtää bumerangilla (kuinka helvetis tämä kitrjootetaan suomeksi?) sellaiseen "pommi ötökkään" mikälie, ja "lukitse" siihen.
Seuraavaksi tähtää siihen kiveen ja "lukitse" siihen bumarangilla. Sitten vaan heitä se menemään.

Jos nyt tajusit mitä yritin selittää niin pitäis onnistua.
En ole saanu vielä sitä bumerangia. eli kävin semmosessa pyöreässä huoneessa jonka keskellä oli möhkökukka ja sen suuhun piti heittää pommi. sieltä sai avaimen jolla sai apinan vapaaksi. sieltä kun tulee pois, oikealla puolen pitää kiivetä semmoselle korokkeelle jonka edessä on se aukko, jonka tukkii kivi. sinne varmaan pitäs päästä. (toivottavasti muistelin oikeen. oon nimittäin pyöriny jo jonki aikaa noissa samoissa paikoissa).
 
Vastaus: Zelda ongelmat

En ole saanu vielä sitä bumerangia. eli kävin semmosessa pyöreässä huoneessa jonka keskellä oli möhkökukka ja sen suuhun piti heittää pommi. sieltä sai avaimen jolla sai apinan vapaaksi. sieltä kun tulee pois, oikealla puolen pitää kiivetä semmoselle korokkeelle jonka edessä on se aukko, jonka tukkii kivi. sinne varmaan pitäs päästä. (toivottavasti muistelin oikeen. oon nimittäin pyöriny jo jonki aikaa noissa samoissa paikoissa).

Sijaitseeko se kivi joka on pienen korokkeen päällä kenties sellaisen möhkökukan vieressä minkä yli pitää hypätä?

Jos sijaitsee niin se kivi rikotaan niillä pommeilla. Pitää olla pirun nopea, että ehtii juosta sinne kiven ääreen. Itsekkin pähkäilin tuossa kohtaa hetken kun epäilin ensin, että voiko tuonne ehtiä pommin kera.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Ok! muistaakseni kokeilinki sitä ,mutta se pommi tais mulla aina osua siihen korokkeeseen tai siinä oli jotain muuta ongelmaa ja hylkäsin sen idean. mutta pitääpä tosissaan kokeilla uudestaan! kiitokset vain kaikille vastauksista. kirjoitellaanpa taas kun jumin johonki.:D
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Minulla on ongelma kun oon...

Tappanu sen ötökän ja oon nyt menemässä sen heppa kärry tyypin kaa sinne jonnekki. Ja ku siinä on se silta jossa pitää iskee sitä sialla ratsastavaa tyyppiä. Se ei taho kuolla. Ja en onnistu koskaa iskee siihen. Oon koittanu ampuu jousella, mutta ei taho tehoo. Alkaa ärsyttää! D:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Onnistuu niinkin, että juuri ennen kohtaamista käännät vaikkapa oikeaan reunaan ja viimeisellä hetkellä takaisin vasempaan reunaan ja lyöt.

En tiennyt itsekään, että sitä voisi jousella ampua :eek:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Pystyy, edellyttäen, että se on se sama kerta, jonka muistan. Koska sillallahan kahistaan kaksi kertaa ja tämä jousella ampuminen onnistuu muistaakseni nimenomaan sillä kerralla, kun ollaan saattamassa vankkureita. Muistan, että kohdassa örkki esittelee hienoja kilpiään, mutta tulee samalla näyttäneeksi, miten keskivartalo jää suojaamatta.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mä oon siellä hämähäkkiluolassa enkä tiedä miten pääsis pois,ei sinne taaksepäin vaan eteenpäin:confused: Voisko joku neuvoa?
 
Ylös Bottom