Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

Vastaus: Zelda ongelmat

:mad:Auttakaa mua! Oon forest templessä ja oon siel hirvees kasvi paikas mis on niit kukkii mitkä pitää räjäyttää hämähäkki pommeil niin se toinen on hirveen vaikkee, osaisko joku neuvoo?
 
Vastaus: Zelda ongelmat

:mad:Auttakaa mua! Oon forest templessä ja oon siel hirvees kasvi paikas mis on niit kukkii mitkä pitää räjäyttää hämähäkki pommeil niin se toinen on hirveen vaikkee, osaisko joku neuvoo?

Kerro nyt vähän tarkemmin. Ei täällä kukaan ajatuksia lue "siitä toisesta".
 
Vastaus: Zelda ongelmat

No ei se minusta eedes vaikea tainnut olla! kun se nousee sielt' kuopastansa voit nostaa sen suoraan (ei tarvitse tappaa sitä) ja siitä vaa juoksuun! ja toinen vaihtoehto voi olla bumerangi (jos se siinä vaiheessa on saatu...)
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mites kun on jo kerran läpäissy forest templen, mutta en silloin jaksanu kaikkia aarteita etsiä. Nyt olisi ollut aikaa ja motivaatiota, mutta niitä apinoita ei ole siellä enää enkä pääse alkua pidemmälle... Onko tosiaan näin, ettei sinne pääse enää uudestaan?:confused:

Toinen aarreongelma on siellä Goronien kaivoksessa. Kartasta näkyy, että yksi aarre on pohjoisimmassa huoneessa luoteiskulmassa, mutta miten hemmetissä sen saa sieltä haettua??
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mites kun on jo kerran läpäissy forest templen, mutta en silloin jaksanu kaikkia aarteita etsiä. Nyt olisi ollut aikaa ja motivaatiota, mutta niitä apinoita ei ole siellä enää enkä pääse alkua pidemmälle... Onko tosiaan näin, ettei sinne pääse enää uudestaan?:confused:

Toinen aarreongelma on siellä Goronien kaivoksessa. Kartasta näkyy, että yksi aarre on pohjoisimmassa huoneessa luoteiskulmassa, mutta miten hemmetissä sen saa sieltä haettua??


Nyt justiin en muista siitä goron jutusta mitään mutta forest templeen pääsee kunnolla sisään uudestaan vasta sitten kun on saanut
glawshotin(tartuntakoukku)
. Kai peli oli twilight princess?
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mites kun on jo kerran läpäissy forest templen, mutta en silloin jaksanu kaikkia aarteita etsiä. Nyt olisi ollut aikaa ja motivaatiota, mutta niitä apinoita ei ole siellä enää enkä pääse alkua pidemmälle... Onko tosiaan näin, ettei sinne pääse enää uudestaan?:confused:

Toinen aarreongelma on siellä Goronien kaivoksessa. Kartasta näkyy, että yksi aarre on pohjoisimmassa huoneessa luoteiskulmassa, mutta miten hemmetissä sen saa sieltä haettua??

Aloitetaan peli alusta ja pelataan suuremmalla mielenkiinnolla läpi uudestaan :)
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Nyt justiin en muista siitä goron jutusta mitään mutta forest templeen pääsee kunnolla sisään uudestaan vasta sitten kun on saanut
glawshotin(tartuntakoukku)
. Kai peli oli twilight princess?


On TP. Kiitos ja kumarrus:)

ja QPaCKin kommentin jätän omaan arvoonsa:)
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Argh, alkaa jo tympiä kun en pääse eteenpäin. :mad:

Olen talossa jossa saa Ordon Shieldin, ongelma on se, että miten sieltä pääsee pois? Ilmeisesti ikkunan kautta joka on siellä ylhäällä, mutta minä vaan en pääse siitä... :confused::confused:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Argh, alkaa jo tympiä kun en pääse eteenpäin. :mad:

Olen talossa jossa saa Ordon Shieldin, ongelma on se, että miten sieltä pääsee pois? Ilmeisesti ikkunan kautta joka on siellä ylhäällä, mutta minä vaan en pääse siitä... :confused::confused:

Senkus vain pompit huonekaluja ja muita tasoa pitkin ikkunalle. Ei pitäisi olla sen vaikeampaa.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Argh, alkaa jo tympiä kun en pääse eteenpäin. :mad:

Olen talossa jossa saa Ordon Shieldin, ongelma on se, että miten sieltä pääsee pois? Ilmeisesti ikkunan kautta joka on siellä ylhäällä, mutta minä vaan en pääse siitä... :confused::confused:

Tarkemmin vielä:
Siellä samalla tasanteella, missä se kilpi oli seinällä, on avoin ikkuna mistä ulos pääsee. Ei siis sama mistä sisään mentiin.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mahtaako ihan oikeasti mun pelissä olla joku vika kun ei millään (n. 2 tuntia yritetty...) suostu Link hyppäämään noihin Lakebed Templen pyöreän huoneen (sen, missä pitäisi portaikot saada kääntyilemään) kytkimiin. Pikkuhiljaa alkaa wii-kapulat puristua murusiksi mun käsissä, sen verran jo vituttaa. Juoksen kohti, ei hyppää. Aiemmassa kohdassa missä oli samanlainen kytkin, juoksentelin kans ties kuinka kauan ja ihan sattumalta otti siitä kiinni. Onko tähän joku kikka vai joutaako peli kaatopaikalle?

Ja ihan turha tarjota sitä pivotissa olevaa läpipeluuohjetta avuksi, se on kyllä koluttu moneen kertaan läpi.

...tuttaa...:mad:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mahtaako ihan oikeasti mun pelissä olla joku vika kun ei millään (n. 2 tuntia yritetty...) suostu Link hyppäämään noihin Lakebed Templen pyöreän huoneen (sen, missä pitäisi portaikot saada kääntyilemään) kytkimiin. Pikkuhiljaa alkaa wii-kapulat puristua murusiksi mun käsissä, sen verran jo vituttaa. Juoksen kohti, ei hyppää. Aiemmassa kohdassa missä oli samanlainen kytkin, juoksentelin kans ties kuinka kauan ja ihan sattumalta otti siitä kiinni. Onko tähän joku kikka vai joutaako peli kaatopaikalle?

Ja ihan turha tarjota sitä pivotissa olevaa läpipeluuohjetta avuksi, se on kyllä koluttu moneen kertaan läpi.

...tuttaa...:mad:

Onpa erikoinen ongelma, johon en kyllä vstausta osaa kuin arvailla, mutta hypätessäsi kytkimiin, onko sinulla siinä portaat alla? Muistelisin että jos portaat ovat samassa kohdassa (aukossa) kuin kytkin, niin Link ei silloin hyppele niihin vaan pyörähtää tahi juoksee vain etiäpäin.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mahtaako ihan oikeasti mun pelissä olla joku vika kun ei millään (n. 2 tuntia yritetty...) suostu Link hyppäämään noihin Lakebed Templen pyöreän huoneen (sen, missä pitäisi portaikot saada kääntyilemään) kytkimiin. Pikkuhiljaa alkaa wii-kapulat puristua murusiksi mun käsissä, sen verran jo vituttaa. Juoksen kohti, ei hyppää. Aiemmassa kohdassa missä oli samanlainen kytkin, juoksentelin kans ties kuinka kauan ja ihan sattumalta otti siitä kiinni. Onko tähän joku kikka vai joutaako peli kaatopaikalle?

Kuten edward tuossa sanoikin, Link ei hyppää jos rappuset on alla. Jos ei ole, niin silloin pitäisi tarttua, mutta muistaakseni

Tuossa on sellainen homma, että johonkin vipuun ei voi hypätä ennen kun saa temppeliä eteenpäin...

Mutta todella muistaakseni, kun siitä on jo aikamoinen tovi kun tuon pelasin.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Tuossa on sellainen homma, että johonkin vipuun ei voi hypätä ennen kun saa temppeliä eteenpäin...

Mutta todella muistaakseni, kun siitä on jo aikamoinen tovi kun tuon pelasin.

Jooh eikös se ollut niin että juuri tuosta templestä sai Clawshotin ja jostain niistä vivuista oli poikennut se kahva osa jollain siihen vipuun pitää tarttua Clawshotilla
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

Niin mä oon siin ekassa temppelissä ja oon pelastanu ne kaks apinaa ja sit en tajuu mitä pitää tehä enkä saa tiputettuu yhtä arkkuu yhes huonees ku se roikkuu siinä hämähäkin verkossa ja oon löytäny sen Baban vai mikä se nyt olikaan niin et miten sen arkun saa tiputettuu ja mitä sit pitää tehä???



PS:
Mitä siitä arkusta saa?
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

On jäänyt mietityttämään.. Ihan pelin alkupaikassa on se papukaija, joka pyytelee antamaan rahaa, ja summan saa itse määrätä. Onko tuosta pelaajalle mitään hyötyä? Pari kertaa täydet 600 rahaa sille kuljetin, mutta mitään ei tapahtunut.. :eek: Pitihän sitä koittaa mitä käy, mutta ei näemmä mitään. No rahaa saa nopeasti tässä pelissä kyllä kasaan.
 
Vastaus: Zeldan ongelmat

On jäänyt mietityttämään.. Ihan pelin alkupaikassa on se papukaija, joka pyytelee antamaan rahaa, ja summan saa itse määrätä. Onko tuosta pelaajalle mitään hyötyä? Pari kertaa täydet 600 rahaa sille kuljetin, mutta mitään ei tapahtunut.. :eek: Pitihän sitä koittaa mitä käy, mutta ei näemmä mitään. No rahaa saa nopeasti tässä pelissä kyllä kasaan.

Ai tarkotakko sitä jossa se lintu myy lamppu öljyy ja sitä toista tököttii.:) Siellä metsässä.
 
Ylös Bottom