Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkoz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Zelda ongelmat

fxtl sanoi:
Ja avaimen saa mistä..?
No ku tuut siihen huoneeseen, siinä alussa on ne kaks paalua, toisen päällä on arkku. Vedä niitä kuperkeikkoja siihen paaluun niin tuo arkku tippuu, siellä on sitte tollanen avain.
Vai oletko tämän avaimen jo hoksannut?

Edit: ei ku huomasit jo.

mickeyyy sanoi:
Miten pääsen sen taakse, kun se on siellä ylhäällä koko ajan?
Sun pitää kiertää sielätä "kaupan" katon kautta. Ku tuut sinne Ordona paikkaan niin heti oikealle (Wii versiossa), sitte se Midna autta sua sillai hyppäämään sinne katolle.

miten ihmeessä siinä josssain alussa ku tarttee saaha miekka ja kilpi niin saa sen miekan tai siis mistä, kun se äijä tulee huitoon jos siltä yrittää pölliä sitä??

jumissa sanoi:
miten ihmeessä siinä josssain alussa ku tarttee saaha miekka ja kilpi niin saa sen miekan tai siis mistä, kun se äijä tulee huitoon jos siltä yrittää pölliä sitä??
Kierrä sen talon taakse minkä rappusilla se nainen istuskelee ja kaiva sudella sitä "dig" ominaisuutta käyttäen.
Saat sen miekan sieltä.

seuraavana ongelmana ois et mihkä ihmeeseen niitä vesipommeja pitäs viskoo siel vesitemppelin tokassa huoneessa, muutaman sata kertaa heitelly, ei oikeen leikkaa

jumissa sanoi:
seuraavana ongelmana ois et mihkä ihmeeseen niitä vesipommeja pitäs viskoo siel vesitemppelin tokassa huoneessa, muutaman sata kertaa heitelly, ei oikeen leikkaa
Yhdistät jousipyssyyn pommin ja ammut sen katossa roikkuvaan jääpalaan... Yksinkertaista :cool:

Nyt tarviin apua yhtä vihollista vastaan, joka on Freezard. Niitä on "jäätalossa" ja ne ovat ovien tiellä. Kun koitan hakata niitä, niin jäädyn ja ne hönkii päälle kylmää ilmaa. Miten saan ne tapetuksi?

Peli on TWILIGHT PRINCESS...

Grando sanoi:
Nyt tarviin apua yhtä vihollista vastaan, joka on Freezard. Niitä on "jäätalossa" ja ne ovat ovien tiellä. Kun koitan hakata niitä, niin jäädyn ja ne hönkii päälle kylmää ilmaa. Miten saan ne tapetuksi?

Peli on TWILIGHT PRINCESS...
Mikäli kyseessä oli ne isot jäiset otukset, niin aluksi ne täytyy tuhota lähistöllä näkyvillä tykeillä, joihin tietenkin ensin tarvitsee löytää ammuksia, joita yleensä löytyy lähistöltä, joko samasta huoneesta tai viereisestä. Tutki ympäristöä sekä ihmis-, että susimuodossa, niin eiköhän joku ratkaisu ala löytyä.

EDIT: Sain jo vastauksen toisesta paikasta tähän kysymykseen...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kuka täällä sanoikaan tätä peliä helpoksi? Ehkä "ammattipelaajille", mutta minulle tuntuu koko ajan löytyvät show stoppereita. Tällä kertaa Lake Hylian pohjasta, susi-Link hyppää sinne sillalta ja vastaan tulee lentävä otus jota vastaan hukka on täysin avuton. Kerran "jotain" tekemällä sain sähellettyä sen kurkkuun kiinni, mutta yksi kerta ei riittänyt enkä osaa enää tehdä sitä toiste. Kun lentohirviö tulee tarpeeksi lähelle maata, joudun aina sen kynsiin kun yritän hyökätä. Millähän tekniikalla noita Wiin kapuloita pitää tässä tilanteessa käsitellä?

fxtl sanoi:
Kuka täällä sanoikaan tätä peliä helpoksi? Ehkä "ammattipelaajille", mutta minulle tuntuu koko ajan löytyvät show stoppereita. Tällä kertaa Lake Hylian pohjasta, susi-Link hyppää sinne sillalta ja vastaan tulee lentävä otus jota vastaan hukka on täysin avuton. Kerran "jotain" tekemällä sain sähellettyä sen kurkkuun kiinni, mutta yksi kerta ei riittänyt enkä osaa enää tehdä sitä toiste. Kun lentohirviö tulee tarpeeksi lähelle maata, joudun aina sen kynsiin kun yritän hyökätä. Millähän tekniikalla noita Wiin kapuloita pitää tässä tilanteessa käsitellä?

Ajoitus vaan oikein. target+A Ja todellakin on liian helppo. Ekaa kertaa pelasin Zeldaa ja yhteensä taisin kuolla boss fighteissa ehkä joku 3 kertaa tms. Nooh, cave of ordeals on kuitenkin vielä vetämättä ;)

MIten pääsee sky temppelissä sen kohan ku on saanut sen double claw shotin, nii siellä on semmone paikka misä on monta sellasta lentävää risukasaa, ja niitten avulla mennään joittenki muurien yli. Jäin sinne nyt jumiin ku en yhtään tiiä mihin pitäs mennä.

jokela- sanoi:
MIten pääsee sky temppelissä sen kohan ku on saanut sen double claw shotin, nii siellä on semmone paikka misä on monta sellasta lentävää risukasaa, ja niitten avulla mennään joittenki muurien yli. Jäin sinne nyt jumiin ku en yhtään tiiä mihin pitäs mennä.

Niistä muureista pitää mennä joku yli tai sitte läpi niistä rei'istä. sen clawin ketjun pituutttahan voipi säätää kun sillä roikut.

Snowpeak ruins:in palikkatesti????

olen jumissa, enkä löydä mistään neuvoja ongelmaani.

alla olevasta linkistä näkyy, missä olen jumissa:

http://www.youtube.com/watch?v=hN_ZS1gXIe4&mode=related&search=

olen tehnyt tuon eri tavalla kuin linkissä näytetään. olen hajottanut jäät eikä nuo palikat pysähdy kuin alueen reunoihin. en saa mitenkään palikkaa pysähtymään sen lattiassa olevan "nappulan" päälle. onko pelissä joku bugi tässä kohtaa?

kiitos avuliaille.

Vastaus: Snowpeak ruins:in palikkatesti????

genesis1 sanoi:
olen jumissa, enkä löydä mistään neuvoja ongelmaani.

alla olevasta linkistä näkyy, missä olen jumissa:

http://www.youtube.com/watch?v=hN_ZS1gXIe4&mode=related&search=

olen tehnyt tuon eri tavalla kuin linkissä näytetään. olen hajottanut jäät eikä nuo palikat pysähdy kuin alueen reunoihin. en saa mitenkään palikkaa pysähtymään sen lattiassa olevan "nappulan" päälle. onko pelissä joku bugi tässä kohtaa?

kiitos avuliaille.
Öhh... No siis, tee niinku tossa videossa.

öööh. se ei onnistu kun jäät on hajotettu ja palikat reunoilla.....

Guardian Viper sanoi:
Poistu huoneesta ja palaa takaisin?

Ei jeesaa vaikka käyn eri paikoissa. Youtuben videon kommenteissa näen, että muutkin pähkäilevät saman asian parissa. Aika paha bugi jos se sellainen on.

Ylös Bottom