Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

Zelda ongelmat

MUllakin on pari ongelmaa ja sain wiin lauantaina ja zelda sai ne vihreet vaattet just.oon siinä temppelissä vai mikä se nyt on mutta mua seuraa ne kolme apinaa ja se silta on katkennut,mitä teen?ja oon tappanu ne lihansyöjäkasvitkin niillä hämis pommeilla.pitäis päästä sinne sillan toiselle puolelle kai?mut miten?saisko vastauksia nopeeta
 
Vastaus: Zelda ongelmat

toDSmottaja sanoi:
MUllakin on pari ongelmaa ja sain wiin lauantaina ja zelda sai ne vihreet vaattet just.oon siinä temppelissä vai mikä se nyt on mutta mua seuraa ne kolme apinaa ja se silta on katkennut,mitä teen?ja oon tappanu ne lihansyöjäkasvitkin niillä hämis pommeilla.pitäis päästä sinne sillan toiselle puolelle kai?mut miten?saisko vastauksia nopeeta
No sun pitäis ettiä vielä neljäs apina. Paha sano muuta ku ei tiedä, että mitkä apinat oot jo löytäny ja sillai. Mutta niitä pitää neljä pelastaa ensiksi ja sitte pääsee eteenpäi (jos nyt oikein muistan).

Neljähän niitä oli???
 
Vastaus: Zelda ongelmat

oon löytäny sen ruusupäisen ja sit sen joka EI ole siä vesipaikassa vaan siä missä on se avain ja kasvi syö sen ja se pitää räjäyttää pommilla ja sit se yks.en oikein muista.missä niitä oli
 
Vastaus: Zelda ongelmat

eli missä on neljäs?ja sit kun sen löytää niin pitää varmaan mennä sen sillan yli jossa on se naru.ne hyppää siihen ja sit vaan pitää hyppiä roikkumalla sen silla toiselle puolelle?
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Eikös se ollut jossain häkissä?
Kauan on tuosta aikaa kun tämän kyseisen kohdan pelasin joten tarkkaa ei muistini ole
 
Zelda ongelmat

oon jo päässyt ton kohan ja oon mennyt kaikki jumala jutut eli oon keränny sutena niitä ötököitä.oon siä lake hyliassa johon pääsin eilen.oon saanu sen järven täyteen.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Nyt tuli sellanen kohta josta en pääse läpi vaikka olen kokeillut jo kolme kertaa. Eli kun olen hommannut suden kanssa miekan ja kilven ja tulen metsään jossa on kolme mustaa oliota, jotka aina heräävät henkiin kun kaksi on tappanut. Miten ihmeessä ne voi voittaa? Läpäisin ensimmäiset kolme mustaa oliota tuurilla mutta toisessa kohtaamisessa on vaikeuksia. Miten ne saisi helposti tapettua?

Peli on Twilight Princess...
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Niissä olioissa on se jippi, kun niitä siis tappaa niin että yksi jää jäljelle, se viimeinen herättää toverinsa eloon. Eli niksi on se kun painat moten B-näppäintä eli liipasinta, syntyy sellainen musta kehä. Tämän kehän sisäpuolelle pitää sitten napata nämä oliot ja vapauttaa b-näppi jolloin kaikki kehän sisäpuolella olevat kuolee. ITselleni on tullut näitä olioita tässä vaiheessa isoimmillaan neljän ryppäänä, jolloin helpointa oli teilata ensin kaksi ja sitten tuolla kehämenetelmällä loput kaksi.

Sekavaa tekstiä, indeed.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Jäin taas jumiin pelissä (=Twilight Princess). Nyt olen päässyt Death Mountainille saakka ja en saa sitä porttia auki. Mitä pitäisi tehdä? Joskus siellä lentelee laavakiviä...
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Grando sanoi:
Jäin taas jumiin pelissä (=Twilight Princess). Nyt olen päässyt Death Mountainille saakka ja en saa sitä porttia auki. Mitä pitäisi tehdä? Joskus siellä lentelee laavakiviä...
Huido niitä vihulaisia ja onnistuneen iskun jälkeen ne menevät kerälle. Tällöin hyppää saman olion päälle ja *simsala bim* olet kerrosta ylempänä
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Eli kyseessä ovat siis Goronit (anteeksi oli pakko korjata). Kullan ruskeita kavereira jotka tosiaan menevät kerälle kun niitä lyö. Sitten niiden päälle vain seisomaan ja pääset, aivan kuten edellinen sanoi, ylemmäs.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Itse olen myös jumissa. Olen päässyt takaisin normaaliin maailmaan sutena, mutta nyt olen tuolla kylässä. Se kotka koko ajan hyökkää kimppuni enkä pääse eteenpäin. Pitäisi päästä sinne taloon vesimyllyn kautta tai jotai, mutta ei onnistu kun se kotka koko ajan tappaa minut. Apuaa :confused:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Saako Zelda: Wind Wakerissa jotenkin pussukan, johon mahtuu yli 1000 rupiaa? Olen tossa loppuvaiheessa peliä, mutta ikävä viedä sille Tinglelle niitä rahoja vähän kerrallaan.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

mickeyyy sanoi:
Itse olen myös jumissa. Olen päässyt takaisin normaaliin maailmaan sutena, mutta nyt olen tuolla kylässä. Se kotka koko ajan hyökkää kimppuni enkä pääse eteenpäin. Pitäisi päästä sinne taloon vesimyllyn kautta tai jotai, mutta ei onnistu kun se kotka koko ajan tappaa minut. Apuaa :confused:


Ihan tarkkaan en muista kuinka se tapahtui, mutta se mies joka kotkan lähettää, pitää säikäyttää sieltä tasolta alas.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

mickeyyy sanoi:
Itse olen myös jumissa. Olen päässyt takaisin normaaliin maailmaan sutena, mutta nyt olen tuolla kylässä. Se kotka koko ajan hyökkää kimppuni enkä pääse eteenpäin. Pitäisi päästä sinne taloon vesimyllyn kautta tai jotai, mutta ei onnistu kun se kotka koko ajan tappaa minut. Apuaa :confused:
Sun pitää kiertää sen jepen luo takaapäin joka aina lähettää sen harakan.

Arcane sanoi:
Saako Zelda: Wind Wakerissa jotenkin pussukan, johon mahtuu yli 1000 rupiaa? Olen tossa loppuvaiheessa peliä, mutta ikävä viedä sille Tinglelle niitä rahoja vähän kerrallaan.
Saa, kato siitä Tingle chartista niitten kahden "haltijan" paikat. Oot vissiin käyny jo toisenluona ku sulla on 1000 markan lompakko(?) Käy siellä toiseski paikas niin saat sellasen missä voi kuskata 5000 markkaa kerralla.

Mutta kyllä se 1000 rupeeta kantavaki itseasiassa riittää ku pelissä on muutama helppo tapa tienata sitä rahaa, mutta en jaksa ruveta nyt selittämään niitä.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Neljännen apinan löytämistä/vapauttamista ei ole taidettu vielä kertoa? Löysin neljännen edellisen jumikohtani jälkeen, mutta sen vankiselliä en saa auki. Samassa luolassa on jokin laattojen alta pomppiva mato, tälle en osaa tehdä mitään. Kaksi tasoa saa nousemaan kun sytyttää tulet pylväisiin lyhdyllä ja sitten pääsee tuon apinan luokse, mutta entäs sitten??
 
Vastaus: Zelda ongelmat

fxtl sanoi:
Neljännen apinan löytämistä/vapauttamista ei ole taidettu vielä kertoa? Löysin neljännen edellisen jumikohtani jälkeen, mutta sen vankiselliä en saa auki. Samassa luolassa on jokin laattojen alta pomppiva mato, tälle en osaa tehdä mitään. Kaksi tasoa saa nousemaan kun sytyttää tulet pylväisiin lyhdyllä ja sitten pääsee tuon apinan luokse, mutta entäs sitten??
Umm... Avaat sen oven.
En nyt kyllä vissiin ihan tajunnu, siis et saa sitä "sellin" ovea auki? Jos näin on niin siihen oveen tarvii avaimen. Ei sen monimutkaisempaa.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

FindRb sanoi:
Umm... Avaat sen oven.
En nyt kyllä vissiin ihan tajunnu, siis et saa sitä "sellin" ovea auki? Jos näin on niin siihen oveen tarvii avaimen. Ei sen monimutkaisempaa.

Ja avaimen saa mistä..?
 
Ylös Bottom