Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jesta sanoi:Mites ton helvetillisen koppakuoriasen saa hengiltä ? Tunnin verran sitä tolla sudella kouluttanut mut ei se vaan osaa kuolla.
FindRb sanoi:Tota mistä ton ''taika mittarin'' tai mikä lie jutun oikein saa??? Ei sattunu ekalla läpiipelukerralla löytymään niin jos nyt tokalla. Niin mistä ton oikein sais?
Snydenthur sanoi:Death mountainilla oon nyt metsästämässä niitä koppiksia, että saa ne valohässäkät. Siinä on tommonen savua tupruttava kohta, josta ei pääse ohi. (Menee tiettyyn kohtaan, niin savupatsas ilmestyy). Ymmärsin, että siitä yhden kaiteen päältä pitäisi loikata. Oonko oikeassa? Jos näin on, niin pelissä ei voi päästä eteenpäin maailman surkeimman kameran ansiosta. :\
Tupu sanoi:Siis ei mä oon tossa vessel of light tehtäväs ja ku pitäis hakee ne spiritit ja viedä ne sille yhelle jannulle niin se yks spiritti on sellatteessa tunnelissa ja aina kun yritän sen kimppuun käydä se menee sinne toiselle puolelle tunnelia siis mikä perkele siinä nyt on?
FindRb sanoi:Osaasikko selittää vähä paremmin? Ei oikein saanu mitään käsitystä tosta...
mikkoz sanoi:Oon jumissa taivas mestassa. Pomo avain on ja oon kai menossa pomon luo. Eli suoraan temppelin sissään käynnistä, 3 huonetta eteen päin, kääntymättä mihinkään. Siinä on semmonen ulkoilma mesta Toiselle puolellepitäis kai päästä. Noh välillä on 4 semmosta 2lapasta siipihommaa. 2 menee hyvin mutta kolmas on pitkittäin. Siitä en pääse ohi.
apuja?
FindRb sanoi:Tuo Cave of Ondoriablaablaablaa sellanen mikä on Wind Wakerissakin missä mennään noita huoneita läpi ja niis on niitä vihollisia.
Niin jos täällä on joku joka on päässy sen läpi niin onko se sen arvoinen, että sitä jaksaa hakata???
Äsken olin varmaan 1 tunnin siellä ja pääsin jo ihan niihin ihan viimeisiin huoneisiin (ellen jopa viimeiseen). Siellä oli 3 niitä darknuttia ja ne piti tappaa niin enköhän sitte siellä kuole.
Ku olin saanu jo ne keijut vapautettua niille kaikille lähteille enkä edes vihoissani tallentanu koko kenttää niin saako sieltä jotain sen arvoista, että menis sen 1 tunnin tuskan taas läpi?
(Huvikseen en sitä rupea enää ikinä menemään).
Oiku ihanaa...Straawberry sanoi:Itselle kävi samoin tänään kanssa (on viimeinen huone).
mikkoz sanoi:Oon jumissa taivas mestassa. Pomo avain on ja oon kai menossa pomon luo. Eli suoraan temppelin sissään käynnistä, 3 huonetta eteen päin, kääntymättä mihinkään. Siinä on semmonen ulkoilma mesta Toiselle puolellepitäis kai päästä. Noh välillä on 4 semmosta 2lapasta siipihommaa. 2 menee hyvin mutta kolmas on pitkittäin. Siitä en pääse ohi.
apuja?
Linkitys sanoi:BTW,
46 Poeta
ja
15/18 ötökkää kasassa (vai kuinka monta niitä onkaan - 3 puuttuu anyway)
Eikä pelituntejakaan kun vähän päälle 40.
Straawberry sanoi:42h takana, 17 sydäntä, 46 poeta, 24/24 ötökkää. Tänään olisi tarkoitus metsästää noi kummituksia ja sydämiä. Niin, ja Hylian Loach kalastettu
Linkitys sanoi:Pläh tyyppi pisti paremmaksi.
Vähän olen koittanut kalastusta mutta se on vain niin tylsää päämäärättä koittaa metsästää sitä Loachia, kun en oikein tiedä mistä aloittaa.
Ötököitä aloin metsästää vasta eilen, lyötyivät aika helposti. Puuttuu Gerudolta yksi ja sitten yksi ötökkäpari, josta pitäisi keksiä mistä etsiä.
Sydäntilanne on sama, 17 + 2/5 sydäntä.