Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

Vastaus: Zelda ongelmat

Oon siellä vesitemppelissä, siinä isossa huoneessa jossa on ne portaat, minne pitäisi mennä sieltä, kulemma johonkin vesisyöksy huoneeseen, mutta miten?
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mites ton helvetillisen koppakuoriasen saa hengiltä ? Tunnin verran sitä tolla sudella kouluttanut mut ei se vaan osaa kuolla.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Jesta sanoi:
Mites ton helvetillisen koppakuoriasen saa hengiltä ? Tunnin verran sitä tolla sudella kouluttanut mut ei se vaan osaa kuolla.

Kun saat sen selälleen veteen niin tee varjohyökkäys tjms (B pohjaan mahan päällä.)
 
Vastaus: Zelda ongelmat

FindRb sanoi:
Tota mistä ton ''taika mittarin'' tai mikä lie jutun oikein saa??? Ei sattunu ekalla läpiipelukerralla löytymään niin jos nyt tokalla. Niin mistä ton oikein sais?

Niin osaisko joku auttaa???
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Death mountainilla oon nyt metsästämässä niitä koppiksia, että saa ne valohässäkät. Siinä on tommonen savua tupruttava kohta, josta ei pääse ohi. (Menee tiettyyn kohtaan, niin savupatsas ilmestyy). Ymmärsin, että siitä yhden kaiteen päältä pitäisi loikata. Oonko oikeassa? Jos näin on, niin pelissä ei voi päästä eteenpäin maailman surkeimman kameran ansiosta. :\
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Snydenthur sanoi:
Death mountainilla oon nyt metsästämässä niitä koppiksia, että saa ne valohässäkät. Siinä on tommonen savua tupruttava kohta, josta ei pääse ohi. (Menee tiettyyn kohtaan, niin savupatsas ilmestyy). Ymmärsin, että siitä yhden kaiteen päältä pitäisi loikata. Oonko oikeassa? Jos näin on, niin pelissä ei voi päästä eteenpäin maailman surkeimman kameran ansiosta. :\

Kokeileppa rautasaappaita.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Siis ei mä oon tossa vessel of light tehtäväs ja ku pitäis hakee ne spiritit ja viedä ne sille yhelle jannulle niin se yks spiritti on sellatteessa tunnelissa ja aina kun yritän sen kimppuun käydä se menee sinne toiselle puolelle tunnelia siis mikä perkele siinä nyt on? :D
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Tupu sanoi:
Siis ei mä oon tossa vessel of light tehtäväs ja ku pitäis hakee ne spiritit ja viedä ne sille yhelle jannulle niin se yks spiritti on sellatteessa tunnelissa ja aina kun yritän sen kimppuun käydä se menee sinne toiselle puolelle tunnelia siis mikä perkele siinä nyt on? :D

Osaasikko selittää vähä paremmin? Ei oikein saanu mitään käsitystä tosta...
 
Vastaus: Zelda ongelmat

FindRb sanoi:
Osaasikko selittää vähä paremmin? Ei oikein saanu mitään käsitystä tosta...

Joo ei mitään olin vaan tyhmä enkä tutkinut tarpeeksi paikkoja :p Selvitin ongelman. Taino ei mitään ongelmaa ollut. Olin vaan väärässä paikassa :)
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Oon jumissa taivas mestassa. Pomo avain on ja oon kai menossa pomon luo. Eli suoraan temppelin sissään käynnistä, 3 huonetta eteen päin, kääntymättä mihinkään. Siinä on semmonen ulkoilma mesta Toiselle puolellepitäis kai päästä. Noh välillä on 4 semmosta 2lapasta siipihommaa. 2 menee hyvin mutta kolmas on pitkittäin. Siitä en pääse ohi.
apuja?
 
Vastaus: Zelda ongelmat

mikkoz sanoi:
Oon jumissa taivas mestassa. Pomo avain on ja oon kai menossa pomon luo. Eli suoraan temppelin sissään käynnistä, 3 huonetta eteen päin, kääntymättä mihinkään. Siinä on semmonen ulkoilma mesta Toiselle puolellepitäis kai päästä. Noh välillä on 4 semmosta 2lapasta siipihommaa. 2 menee hyvin mutta kolmas on pitkittäin. Siitä en pääse ohi.
apuja?
Ne lavat pitää laittaa pyörimään tuulen avulla, eli siellä pitäisi olla keltainen (kai) kristallikytkin, minkä avulla ne saa pyörimään.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Tuo Cave of Ondoriablaablaablaa sellanen mikä on Wind Wakerissakin missä mennään noita huoneita läpi ja niis on niitä vihollisia.

Niin jos täällä on joku joka on päässy sen läpi niin onko se sen arvoinen, että sitä jaksaa hakata???
Äsken olin varmaan 1 tunnin siellä ja pääsin jo ihan niihin ihan viimeisiin huoneisiin (ellen jopa viimeiseen). Siellä oli 3 niitä darknuttia ja ne piti tappaa niin enköhän sitte siellä kuole.

Ku olin saanu jo ne keijut vapautettua niille kaikille lähteille enkä edes vihoissani tallentanu koko kenttää niin saako sieltä jotain sen arvoista, että menis sen 1 tunnin tuskan taas läpi?
(Huvikseen en sitä rupea enää ikinä menemään).
 
Vastaus: Zelda ongelmat

FindRb sanoi:
Tuo Cave of Ondoriablaablaablaa sellanen mikä on Wind Wakerissakin missä mennään noita huoneita läpi ja niis on niitä vihollisia.

Niin jos täällä on joku joka on päässy sen läpi niin onko se sen arvoinen, että sitä jaksaa hakata???
Äsken olin varmaan 1 tunnin siellä ja pääsin jo ihan niihin ihan viimeisiin huoneisiin (ellen jopa viimeiseen). Siellä oli 3 niitä darknuttia ja ne piti tappaa niin enköhän sitte siellä kuole.

Ku olin saanu jo ne keijut vapautettua niille kaikille lähteille enkä edes vihoissani tallentanu koko kenttää niin saako sieltä jotain sen arvoista, että menis sen 1 tunnin tuskan taas läpi?
(Huvikseen en sitä rupea enää ikinä menemään).

Itselle kävi samoin tänään kanssa (on viimeinen huone). Nooh, uusi yritys ja läpi vähän paremmalla varustelulla. Palkinnoksi kaikkien 50 huoneen selvittämisestä saa
Great Fairyt joka lähteelle, eli sitä Great Fairy Tear tavaraa (täydet energiat + parempi hyökkäys hetkeksi).
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Straawberry sanoi:
Itselle kävi samoin tänään kanssa (on viimeinen huone).
Oiku ihanaa...

Ajattelin eka ku menin sinne, että 2 darknut jeppeä et en mä nyt tähän kuole, mutta sitte sieltä tuli yks lisää jostaki nurkan takaa. Hyvä ettei lentäny wiimote ikkunasta ulos ja Zelda peräs.

No uutta yritystä pian.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Huah, itselleni jäi 1½ sydäntä kun vedin sen läpi vähän jo jännittä kun oli kaikki kolme niistä 'loppupahiksista' elossa joskin ilman armoria ja parista osumasta kuollut. Täytyy kyllä myöntää, että aikaisemmissa kerroksissa tuli sählättyä parissa kohtaa ihan liikaa, enkä edes saanu Rare Chu Jellyiä jälkimmäisestä tilaisuudesta. Jellythän tuossa luolassa saa siten, että
ampuu jousella sen vilkkuvan mömmön ylätansanteella ollessaan, ja hyppää nopeasti perään tyhjän putelin kanssa.

Niin, ja Rare Chu Jellyhän ajaa saman asian kuin Great Fairy Tears.


BTW,

46 Poeta
ja
15/18 ötökkää kasassa (vai kuinka monta niitä onkaan - 3 puuttuu anyway)

Eikä pelituntejakaan kun vähän päälle 40. :eek:
 
Vastaus: Zelda ongelmat

mikkoz sanoi:
Oon jumissa taivas mestassa. Pomo avain on ja oon kai menossa pomon luo. Eli suoraan temppelin sissään käynnistä, 3 huonetta eteen päin, kääntymättä mihinkään. Siinä on semmonen ulkoilma mesta Toiselle puolellepitäis kai päästä. Noh välillä on 4 semmosta 2lapasta siipihommaa. 2 menee hyvin mutta kolmas on pitkittäin. Siitä en pääse ohi.
apuja?

Olin itse tässä niin hemmetin pitkään jumissa ettei mitään rajaa. Ymmärsin kyllä, että ne pitää saada pyörimään ja näin kyllä vivunkin, mutta kun en yltäny siihen. Arvaa löinkö päätä seinään kun tajusin, että

Vipuun (joka on siinä isossa keskihuoneessa) yltää, kun menee sammutetun kattotuulettimen päälle, ottaa sieltä löytyvästä ritiläkatosta kiinni koukulla ja laskee itsensä alas tähän isoon huoneeseen ja toisella koukulla nappaa kiinni katosta roikkuvaan pallovipuun.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Linkitys sanoi:
BTW,

46 Poeta
ja
15/18 ötökkää kasassa (vai kuinka monta niitä onkaan - 3 puuttuu anyway)

Eikä pelituntejakaan kun vähän päälle 40. :eek:

47h takana, 19, 3/5 sydäntä, 50 poeta, 24/24 ötökkää. Tänään olisi tarkoitus metsästää noi kummituksia ja sydämiä. Niin, ja Hylian Loach kalastettu :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Zelda ongelmat

Straawberry sanoi:
42h takana, 17 sydäntä, 46 poeta, 24/24 ötökkää. Tänään olisi tarkoitus metsästää noi kummituksia ja sydämiä. Niin, ja Hylian Loach kalastettu :D

Pläh tyyppi pisti paremmaksi. :mad:
Vähän olen koittanut kalastusta mutta se on vain niin tylsää päämäärättä koittaa metsästää sitä Loachia, kun en oikein tiedä mistä aloittaa.

Ötököitä aloin metsästää vasta eilen, lyötyivät aika helposti. Puuttuu Gerudolta yksi ja sitten yksi ötökkäpari, josta pitäisi keksiä mistä etsiä.

Sydäntilanne on sama, 17 + 2/5 sydäntä.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Linkitys sanoi:
Pläh tyyppi pisti paremmaksi. :mad:
Vähän olen koittanut kalastusta mutta se on vain niin tylsää päämäärättä koittaa metsästää sitä Loachia, kun en oikein tiedä mistä aloittaa.

Ötököitä aloin metsästää vasta eilen, lyötyivät aika helposti. Puuttuu Gerudolta yksi ja sitten yksi ötökkäpari, josta pitäisi keksiä mistä etsiä.

Sydäntilanne on sama, 17 + 2/5 sydäntä.

Tuo Loach oli kyl aika mukava, siihen meni aikaa että sen löysi.
Sen löytää ku oikein jaksaa etsiä (kalastuspaikassa on 4 vuodenaikaa, milloinhan kala söisi parhaiten ;) ) Homma ei ole ihan niin hankalaa kuin OoT:ssä, mutta hankalaa kuitenkin. Veneeseen saamisen aikarako on erittäin pieni ja kaikki muutkin kalat meinaa haluta syödä ne sammakkovieheet (saatika uppoavan). Muilla vieheillä tuota ei meinaa oikein saada kiinni. Ja vielä jos et löydä, niin jos olisit iso kala, niin missäpäin uiskentelisit ;)
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Joo oon pelannu jotain 66 tuntita ja on vain
10 ötökkää
14 sydäntä
29 kummitusta
Toisin yhden lauantain tais zelda olla päällä kun koitin nukkua krapulaa samalla pois. Oon varmaan paska pelaaja.

No mites siellä pimeillä puolella pääsee sen mustan vesipuotouksen läpi. Se suden selässä ratsastava tyyppi sano että lataa miekkaa tai jotain. hyppy iskulla se lataa miekan ja kun iskee maahan niin näkee vähän aikaa läpi. Tähän on varmaan joku helppo ratkasu jjota en tajuu kokeilla.
 
Ylös Bottom